Екскурс в історію розвитку пісочної терапії



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.



Екскурс в історію розвитку пісочної терапії

  • Екскурс в історію розвитку пісочної терапії

  • Мета пісочної терапії

  • Завдання

  • Спрямування пісочної терапії

  • Застосування ігрових методів

  • Пісочна терапія допомагає у вирішенні наступних проблем

  • Протипоказання пісочної терапії

  • Для організації піскової терапії знадобиться

  • Етапи проведення роботи з піском

  • Способи здійснення збору психодіагностичної інформації з пісочної казки

  • Що можна з’ясувати протягом заняття

  • Аналіз значення розташування фігурок

  • Схема моделювання ігор-казок на піску

  • Країна чудес (фото)





не міняти і переробляти дитину, не вчити її якимось спеціальним поведінковим навичкам, а дати можливість дитині бути собою

  • не міняти і переробляти дитину, не вчити її якимось спеціальним поведінковим навичкам, а дати можливість дитині бути собою





Пісок “заземлює” негативну психічну енергію, відбувається гармонізація психоемоційного стану дитини;

  • Пісок “заземлює” негативну психічну енергію, відбувається гармонізація психоемоційного стану дитини;

  • У дітей розвивається тактильно-кінестетична чутливість і дрібна моторика рук;

  • Картини з піску дають можливість творчої зміни форми, сюжету, подій, взаємин. Ігри дозволяють реально відчути політ фантазії і дитячу радість, відкриття;

  • Пісочниця – це середовище для спілкування дитини з самим собою та символами реального світу;

  • Діти одержують досвід розв’язання конфлікту чи ситуації, який потім переносять у реальність;

  • Інтенсивніше та гармонійніше відбувається розвиток пізнавальних процесів.



з метою діагностики;

  • з метою діагностики;

  • з метою надання первинної психоло-

  • гічної допомоги;

  • в процесі короткострокової психотерапії;

  • в процесі довгострокового психоте-рапевтичного впливу.



     Впоратися зі страхом і невпевненістю

  •      Впоратися зі страхом і невпевненістю

  • Активізації творчості

  • Агресивна поведінка

  • Страхи

  • Труднощі звикання дитини до нових умов у зв'язку зі зміною проживання сім'ї або при зміні її складу

  • Специфічні труднощі та особливості виховання молодшої, середньої, старшої чи єдиної дитини в сім'ї

  • Проблеми спілкування з однолітками

  • Конфлікти між братами і сестрами



Рівень тривожності дитини дуже високий;

  • Рівень тривожності дитини дуже високий;

  • Є алергія і астма на пил і дрібні частинки;

  • Є шкірні захворювання і порізи на руках.



ящик для піску;

  • ящик для піску;

  • пісок;

  • вода;

  • колекція мініатюрних фігурок.





аналіз подій, сюжету пісочної казки;

  • аналіз подій, сюжету пісочної казки;

  • аналіз почуттів, що виникли у відповідь на споглядання пісочної картини;

  • аналіз розташування фігурок в пісочниці та їх символічного значення.



рівень розвитку мовлення (звуковимову, граматичний лад мови, лексику), якщо дитина говорить;

  • рівень розвитку мовлення (звуковимову, граматичний лад мови, лексику), якщо дитина говорить;

  • рівень розвитку ігрової діяльності (іграшки просто накидані в пісочниці, присутній простий сюжет, або розвиток сюжету);

  • емоційний розвиток (як висловлює емоції, їх адекватність ситуації, стійкість);

  • рівень розвитку таких психічних процесів, як довільна або мимовільна пам'ять (чи пам'ятає де стоять іграшки), сприйняття форми, кольору, розміру;

  • стійкість і розподіл уваги, працездатність;

  • рівень розвитку волі і цілеспрямованості (прибирає іграшки по місцях, доводить справу до кінця);

  • уява (казковий сюжет, його розвиток, різноманітність героїв і т.п.);

  • на групових заняттях (2-4 дитини) - рівень сформованості комунікативних навичок, стиль спілкування з однолітками.  







Країнами різними

  • Країнами різними

  • Ми з вами мандруємо,

  • І на піску Чудо Країну

  • Велику будуємо.



Знову в подорож цікаву



На луноходах і ракетах



Хочете художниками Кулачки й долоньки

  • Хочете художниками Кулачки й долоньки

  • Ви, малята, стати? Пензликами будуть.

  • І картини гарні Квіти і дерева,

  • Вчитись малювати? Сонце намалюють!



Музикантами щоб стати,

  • Музикантами щоб стати,

  • Будем далі мандрувати.

  • Ви пісочок розгорніть,

  • Піаніно уявіть.



Хочуть всі малята

  • Хочуть всі малята

  • Бути, як солдати,

  • Тож давайте навчимося

  • У піску “марширувати”.



Фартушки і ковпаки біленькі треба одягати,

  • Фартушки і ковпаки біленькі треба одягати,

  • Кулінарами сьогодні будем працювати.

  • До пісочку, любі діти, підійдіть,

  • В нього руки глибоченько опустіть.



Тісто будемо місити,

  • Тісто будемо місити,

  • З нього пиріжки та печиво ліпити.



Жителі Країни

  • Жителі Країни

  • До тебе посміхаються,

  • Ти дуже старалася

  • Тобою всі пишаються!

  • Даремно часу ти не гай,

  • До мене завтра поспішай.

  • В пісочку знову будем грати

  • І щось цікаве будувати.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка