Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського та регіонального рівнів; Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського та регіонального рівнів



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського та регіонального рівнів;

  • Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського та регіонального рівнів;

  • Учасник проекту «Intel ® Навчання для майбутнього»;

  • Учасник Національного проекту «Відкритий світ»;

  • Учасник Програми інноваційного розвитку ЗНЗ «Школи-новатори».



Художньо-естетична освіта і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура»

  • Художньо-естетична освіта і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура»



Початок впровадження курсів: «Мистецтво»– 2004 рік,

  • Початок впровадження курсів: «Мистецтво»– 2004 рік,

  • «Художня культура» - 2005 рік.

  • Викладачі курсів:

  • - Щелкунова Н.О. - вчитель вищої категорії;

  • - Павленко Н.О. – вчитель першої категорії;

  • - Атакішиєва М.В. – вчитель вищої категорії.



Створення цілісної системи художньо-естетичної освіти та виховання учнів шляхом впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура».

  • Створення цілісної системи художньо-естетичної освіти та виховання учнів шляхом впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура».

  • Створити відповідні культуротворчі умови для втілення інноваційних ідей інтегративної освіти, розроблених педагогічних технологій у навчально-виховний процес.



1-ий етап. Діагностично-концептуальний

  • 1-ий етап. Діагностично-концептуальний

  • Зміст роботи: виявлення індивідуальних умінь і навичок, здібностей та психологічних особливостей дітей;

  • вивчення науково-методичної літератури за даним напрямком; проведення консультаційної роботи серед педагогів, батьків.



2-ий етап. Розвивально-формувальний

  • 2-ий етап. Розвивально-формувальний

  • Зміст роботи: формування в учнів знань і уявлень про мистецтво та його історію, розуміння різних видів мистецтва;

  • активна художня діяльність і творче самовираження учнів;

  • залучення дітей до художньо-творчої діяльності в музичному, образотворчому, хореографічному, театральному видах мистецтва.



  • Зміст роботи: підсумковий звіт з аналізом рівнів художньо-естетичного виховання учнів;

  • психолого-педагогічний аналіз процесу змін розвитку художньо-естетичної вихованості та компетентності учнів; статистична обробка даних, отриманих у процесі дослідно-експериментальної роботи.



ІКТ, інтерактивні й проектні технології;


























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка