Експертні групи при регіональних центрах оцінювання якості освіти



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.







Група експертів, аналізуючи завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на певне завдання мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення критеріального порогу «склав/не склав» або так званого «порогового бала».

  • Група експертів, аналізуючи завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на певне завдання мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення критеріального порогу «склав/не склав» або так званого «порогового бала».







Експертні комісії з визначення оцінки за шкалою 100 – 200 балів при Українському центрі оцінювання якості освіти

  • Експертні комісії з визначення оцінки за шкалою 100 – 200 балів при Українському центрі оцінювання якості освіти

  • Експертні групи при регіональних центрах оцінювання якості освіти

  • Робоча група Українського центру оцінювання якості освіти



Персональний склад регіональних експертних груп з кожного предмета (як правило, вісім осіб) затверджується наказом регіонального центру оцінювання якості освіти.

  • Персональний склад регіональних експертних груп з кожного предмета (як правило, вісім осіб) затверджується наказом регіонального центру оцінювання якості освіти.

  • До складу груп входять:

  • науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів;

  • педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів міської та сільської місцевостей.



фаховість як наявність вищої освіти з певного предмета й досвіду його викладання;

  • фаховість як наявність вищої освіти з певного предмета й досвіду його викладання;

  • принциповість як необхідність займати й обґрунтовувати свою позицію;

  • відповідальність як розуміння важливості довіреної справи, вимога відійти від особистісних та корпоративних інтересів;

  • уміння працювати в команді як здатність не тільки донести свою думку, а й вислухати колег, витримати баланс між необхідністю наполягти на своєму та потребою піти на поступки;

  • відкритість до нового досвіду діяльності як уміння вчитися й долати стереотипи.



  • той, хто володіє найменшим обсягом знань і умінь, необхідних для виконання завдання;

  • той, хто своїми знаннями й уміннями ледь відповідає освітньому предметному стандарту;

  • той, чиї знання й уміння є фрагментарними, граничними, але прийнятними.



Морфологія

  • Морфологія

  • Іменник. Однина та множина іменників.

  • Прикметник. Ступені порівняння прикметників.

  • Числівник. Загальні уявлення.

  • Займенник. Особові, зворотні, присвійні, вказівні, питальні, неозначені, заперечні.

  • Дієслово. Особові та неособові форми дієслова. Основні форми дієслова і правила їх утворення. Значення і вживання дієслів: tо be, to have. Модальні дієслова: сan, may, must. Правильні та неправильні дієслова (найбільш уживані). Три форми дієслова. Активний стан дієслова. Часи групи Simple (Indefinite): Present, Past, Future. Утворення, вживання. Показники часу. Часи групи Continuous (Present). Утворення, вживання. Ознаки часу. Наказовий спосіб.

  • Сполучники, прийменники. Основні випадки вживання.

  • Прислівник.

















Зовнішнє незалежне оцінювання з англійської мови проводилося 10 червня 2015 р.

  • Зовнішнє незалежне оцінювання з англійської мови проводилося 10 червня 2015 р.

  • Взяло участь всього по Україні 71 345 учасників тестування;

  • По регіону 9144 учасників;

  • Харківська область – 5118

  • Сумська область – 1688

  • Полтавська область – 2338



Виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у випускників загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до:

  • Виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у випускників загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до:

  • Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти,

  • чинних навчальних програм

  • Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.









характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень; дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп

  • характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень; дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп









Зміст тесту визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови (затвердженої наказом Міністерства освіти і наукивід 01.10.2014 р. № 1121

  • Зміст тесту визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови (затвердженої наказом Міністерства освіти і наукивід 01.10.2014 р. № 1121

  • Загальна кількість завдань – 43

  • На виконання сертифікаційної роботи відведено 120 хвилин

  • Сертифікаційна робота складається з трьох частин:

  • Читання

  • Використання мови

  • Письмо

  • Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з англійської мови, - 56



















































































Без змін

  • Без змін





Без змін

  • Без змін





Реєстрація: з 05 до 30 січня 2016р.

  • Реєстрація: з 05 до 30 січня 2016р.

  • Терміни проведення:

  • * Для проходження пробного ЗНО 09 квітня обирається лише один предмет








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка