Елітарність, успішність, комплексна інноваційна системність фахового зростання колективу: напрямки, завдання, перспективи



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.


  • ЕЛІТАРНІСТЬ, УСПІШНІСТЬ, КОМПЛЕКСНА ІННОВАЦІЙНА СИСТЕМНІСТЬ ФАХОВОГО ЗРОСТАННЯ КОЛЕКТИВУ: НАПРЯМКИ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ














Рис. 6. ІНТЕГРАЦІЙНА МОДЕЛЬ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО І ДУХОВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТУ

  • Рис. 6. ІНТЕГРАЦІЙНА МОДЕЛЬ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО І ДУХОВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТУ





Рис. 8. СТРУКТУРОВАНІСТЬ ПІДГОТОВЧО-ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ РЕКТОРАТУ

  • Рис. 8. СТРУКТУРОВАНІСТЬ ПІДГОТОВЧО-ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ РЕКТОРАТУ





Рис. 10. ПАРАДИГМА ЕФЕКТИВНОСТІ

  • Рис. 10. ПАРАДИГМА ЕФЕКТИВНОСТІ

  • НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

  •  



Коло (на площині), як куля (в просторі) . Учасники досягнення рівнів: студенти, викладачі, кафедри, коледж, технікум, навчально-наукові інститути, науково-дослідний технологічний інститут, навчальний центр, університет

  • Коло (на площині), як куля (в просторі) . Учасники досягнення рівнів: студенти, викладачі, кафедри, коледж, технікум, навчально-наукові інститути, науково-дослідний технологічний інститут, навчальний центр, університет

  •  

  • Рис.11. ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

  • ХНТУСГ імені ПЕТРА ВАСИЛЕНКА

  •  

  •  



Рис. 12. ПАРАДИГМА ВИПЕРЕДЖАЮЧОЇ

  • Рис. 12. ПАРАДИГМА ВИПЕРЕДЖАЮЧОЇ

  • ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ

  •  








































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка