Епіграф: «Не питай, що може зробити для тебе держава, а запитай себе, що ти можеш зробити для неї.»



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Епіграф: «Не питай, що може зробити для тебе держава, а запитай себе, що ти можеш зробити для неї.» (Джон Кеннеді).

  • Епіграф: «Не питай, що може зробити для тебе держава, а запитай себе, що ти можеш зробити для неї.» (Джон Кеннеді).

  • «Закони потрібні не для страху, а для допомоги громадянам.» (Вольтер).



  • 1.В якій державі ми живемо?

  • 2.Яке місто є столицею України?

  • 3.Хто керує нашою державою?

  • 4.Як звати Президента України?

  • 5.Хто затверджує нові закони нашої держави?

  • 6.Як називається наш край?

  • 7.Назвіть обласний центр Чернівецької області?

  • 8.Які вулиці міста Чернівці ви знаєте?



«Діти є громадянами не тільки нинішнього, а й майбутнього суспільства. Тому звернення до прав дитини, її інтересів і потреб повинно стати політичним пріоритетом.»

  • «Діти є громадянами не тільки нинішнього, а й майбутнього суспільства. Тому звернення до прав дитини, її інтересів і потреб повинно стати політичним пріоритетом.»



Основний Закон України – це … Конституція.

  • Основний Закон України – це … Конституція.

  • День Конституції ми святкуємо … 28 червня.

  • Гербом України є … Тризуб.

  • Величальна пісня, що лунає під час урочистих зібрань і великих свят називається … Гімном.

  • Державним Гімном України є пісня … “Ще не вмерла України ні слава ні воля”.

  • Авторами Державного Гімну є … Павло Чубинський, Михайло Вербицький.



Державними символами України є … Державний Гімн України, Герб України, Державний Прапор України.

  • Державними символами України є … Державний Гімн України, Герб України, Державний Прапор України.

  • Кольорами Державного Прапору України є … жовтий, блакитний.

  • Що означає жовтий колір … могутність, сила, багатство, пшеничні лани.

  • Що означає блакитний колір небо, мир, вірність, чесність.



«Загальна декларація прав людини», Міжнародний пакт про громадянські та політичні права,

  • «Загальна декларація прав людини», Міжнародний пакт про громадянські та політичні права,

  • Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права, «Конвенція про права дитини»,

  • Закон України "Про охорону дитинства", «Конституція України».



Декларація – офіційний документ, в якому проголошено певні принципи та положення.

  • Декларація – офіційний документ, в якому проголошено певні принципи та положення.

  • Конвенція – договір між державами з якогось спеціального питання.

  • Організація об'єднаних націй(ООН) – найбільша і найвпливовіша Міжнародна правозахисна організація, створена у 1945 р.

  • Конвенція ООН про права дитини – міжнародний документ про права дитини.

  • Права людини – можливості людини мати певні матеріальні, культурні та духовні блага, необхідні їй для нормального життя та розвитку.

  • Права дитини – певні спеціальні можливості, необхідні людині віком до 18 років для життя і досягнення зрілості.



Загальна Декларація прав людини прийнята 10 грудня 1948 р. у Парижі Генеральною асамблеєю ООН (Вищим законодавчим ООН). Цей документ визначає основні міжнародно-правові стандарти. Дотримуватися норм Загальної декларації про права людини повинна будь-яка держава, яка є демократичною.

  • Загальна Декларація прав людини прийнята 10 грудня 1948 р. у Парижі Генеральною асамблеєю ООН (Вищим законодавчим ООН). Цей документ визначає основні міжнародно-правові стандарти. Дотримуватися норм Загальної декларації про права людини повинна будь-яка держава, яка є демократичною.



Стаття 1.

  • Стаття 1.

  • Усі люди народжуються рівними у своїй гідності та правах. Вони наділені розумом і совістю і мають чинити по відношенню один до одного в дусі братерства.

  • Стаття 2.

  • Кожна людина повинна мати всі права і всі свободи, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного чи соціального походження, майнового, станового або іншого становища.



- на життя, на свободу, гуманне поводження з боку інших;

  • - на життя, на свободу, гуманне поводження з боку інших;

  • - на участь в управлінні своєю країною, на вільний доступ до інформації, на свободу думки і переконань;

  • - на працю, освіту, вільний час і медичну допомогу;

  • - на участь у культурному житті.



Конвенція про права дитини схвалена Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1989 р. В Україні вона набула чинності 27 вересня 1991 р. В цьому році ми відзначаємо 20-річчя дії Конвенції ООН про права дитини в Україні. Згідно з міжнародно-правовими стандартами та законодавством України дитиною є людина віком до 18 років.

  • Конвенція про права дитини схвалена Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1989 р. В Україні вона набула чинності 27 вересня 1991 р. В цьому році ми відзначаємо 20-річчя дії Конвенції ООН про права дитини в Україні. Згідно з міжнародно-правовими стандартами та законодавством України дитиною є людина віком до 18 років.



- дитина має право на особливий захист і турботу, якісну їжу, житло і медичну допомогу;

  • - дитина має право на особливий захист і турботу, якісну їжу, житло і медичну допомогу;

  • - дитина з фізичними та розумовими вадами має право на спеціальну допомогу і турботу;

  • - дитина має право на любов і розуміння в сім’ї;

  • - дитина має право на освіту, яка має бути спрямована на розвиток особистості, талантів, розумових і фізичних здібностей дитини в найповнішому обсязі, на підготовку до свідомого життя у суспільстві;

  • - дитина має право у складних обставинах на першочерговий захист і допомогу;

  • - дитину не можна примушувати до важкої праці та піддавати жорсткому поводженню;

  • - дитині не можна виносити смертний вирок або карати її довічним ув’язненням.



Я маю право жити на землі,

  • Я маю право жити на землі,

  • Творити, дихати, учитись,

  • Примножувать багатства всі її,

  • Своєю Україною гордитись.

















































Повторили всі права,

  • Повторили всі права,

  • Тепер у нас буде гра,

  • Якщо право є в законі

  • Дружно плеснемо в долоні.

  • А якщо його нема –

  • буде в класі тишина.



Усі діти мають право на любов і турботу.

  • Усі діти мають право на любов і турботу.

  • Кожна дитина має право їсти тільки чіпси і хот-доги.

  • Діти, які добре ставляться до своїх батьків, повинні одержувати від них особливу увагу.

  • Кожна дитина може вживати погані слова, якщо вона того захоче.

  • Особлива турбота дітям біженцям.

  • Діти мають право вільно висловлювати свої погляди.



Усі діти мають право на ім’я.

  • Усі діти мають право на ім’я.

  • Усі діти мають право їсти руками і діставати до стелі ногами.

  • Жодна дитина не повинна бути скривджена і принижена.

  • Кожна дитина має право читати чужі листи, розглядати зміст чужого портфеля.

  • Усі діти мають право на вільне спілкування.

  • Кожна дитина має право одержувати в ліжко їжу.



особисті (громадянські),

  • особисті (громадянські),

  • політичні,

  • економічні,

  • соціальні,

  • культурні,

  • екологічні.



Особисті обов'язки можна поділити на фізичні (наприклад, утримуватинеповнолітніх дітей) і духовні (наприклад, шанувати честь, гідність,національні почуття людини).

  • Особисті обов'язки можна поділити на фізичні (наприклад, утримуватинеповнолітніх дітей) і духовні (наприклад, шанувати честь, гідність,національні почуття людини).

  • Економічні обов'язки — обов'язок віддавати частину свого прибутку увигляді податку на суспільні потреби та ін.

  • Політичні обов'язки — додержуватися конституції і законів, захищатибатьківщину та ін.



Соціальні обов'язки — обов'язок працювати та ін.

  • Соціальні обов'язки — обов'язок працювати та ін.

  • Культурні обов'язки — дбайливо ставитися до пам'ятників історії культурилюдства та ін.

  • Екологічні обов'язки — берегти природу; компенсувати збитки, заподіянізабрудненням та іншим негативним впливом на навколишнє природнесередовище.



ПРАВА ДІТЕЙ

  • ПРАВА ДІТЕЙ

  • - право на освіту;

  • - на медичну допомогу;

  • - висловлювати свої думки;

  • - право на батьківську турботу;

  • - всі діти рівні у своїх правах;

  • - право на вільне спілкування;

  • - право на відпочинок і дозвілля;



В нас жартун у класі є:

  • В нас жартун у класі є:

  • Всім він прізвиська дає,

  • Каже:»Я мастак до жартів!»

  • Та чого ж ті жарти варті?

  • Зве він «Савою» Савченка,

  • «Головою»- Головенка,

  • А Савченкова- «Сачок»,

  • Маслюченка- «Маслючок».

  • Не каже друзям він по школі:

  • Володя, Ліда, Валя, Толя,

  • А тільки: Вовка, Валька, Лідка.

  • І так щодня, тому ми свідки.

  • - Яке правило порушував «жартун»?



Під час перерви учень висловив свою думку про твір В. Шекспіра «Гамлет» в присутності учителя: «Я не розумію, як можна захоплюватися божевільним Гамлетом, який приніс горе коханій Офелії та іншим героям.» Учитель поставив учневі 1 бал за тему із зарубіжної літератури.

  • Під час перерви учень висловив свою думку про твір В. Шекспіра «Гамлет» в присутності учителя: «Я не розумію, як можна захоплюватися божевільним Гамлетом, який приніс горе коханій Офелії та іншим героям.» Учитель поставив учневі 1 бал за тему із зарубіжної літератури.

  • - Яке право було порушено?



Оксана допомагає мамі розносити пошту. Вона цікавиться життям своїх друзів, а тому перечитує листівки, які їм надходять.

  • Оксана допомагає мамі розносити пошту. Вона цікавиться життям своїх друзів, а тому перечитує листівки, які їм надходять.

  • - Яке право вона порушує?



Звернення до батьків, до педагогів, директора.

  • Звернення до батьків, до педагогів, директора.

  • Звернення у міліцію – 102.

  • Звернення у службу довіри.

  • Звернення до прокуратури, як спеціального державного органу, до повноважень якого належить нагляд за додержанням прав і свобод людини й громадянина.

  • Звернення до судових органів.Звернення до уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.(Ніна Карпачова).

  • Якщо вичерпано всі національні засоби захисту прав людини, громадянин має право звернутися за захистом своїх прав до міжнародних органів, організацій, зокрема, до Європейського Суду з прав людини, який знаходиться у Страсбурзі(Франція).



Мораль і право, право і закон

  • Мораль і право, право і закон

  • Рушійні сили для життя людини,

  • А їх знання надасть нам вірний тон

  • У розвитку держави України.

  • Регулювати світ людських стосунків,

  • Впроваджувать державницький процес

  • Все в правознавстві міститься в рахунку,

  • Розумно й чесно твориться прогрес.

  • Щоб забезпечить молодим майбутнє,

  • Свідомо накопичуєм знання.

  • Все, що завчили, стане незабутнім,

  • Конкретно мусим жить, не навмання.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка