Фах- філолог, викладач англійської мови та літератури, вчитель німецької мови



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.





Фах- філолог, викладач англійської мови та літератури, вчитель німецької мови .

  • Фах- філолог, викладач англійської мови та літератури, вчитель німецької мови .

  • Кваліфікаційна категорія-вища

  • Педагогічне звання-старший вчитель

  • Навчальний заклад, який закінчив, рік закінчення - Чернівецький державний університет ім. Ю.Федьковича,24 червня 1998 року

  • Рік проходження курсової підготовки, номер посвідчення про курси

    • 9 березня 2012 року №763
  • Педагогічний стаж-18 років



















З метою покращення мовленнєвої компетентності учнів використовую наступні типи уроків:

  • З метою покращення мовленнєвої компетентності учнів використовую наступні типи уроків:

  • Урок-конференція;

  • Урок-інтерв’ю;

  • Урок-бесіда за круглим столом;

  • Прес-конференція;

  • Читацька конференція;

  • Урок-диспут;

  • Урок-дискусія;

  • Урок-діалог;

  • Урок-бесіда;

  • Урок-екскурсія;

  • Урок-семінар;

  • Урок-лекція;

  • Урок-заочна подорож;

  • Урок-загальний огляд знань;

  • Урок захисту професій;

  • 1.3. Для стимулювання вивчення учнем іноземної мови постійно застосовую мовне портфоліо.



Щоб залучити старшокласників до спілкування іноземною мовою використовую групові методи, а саме:

  • Щоб залучити старшокласників до спілкування іноземною мовою використовую групові методи, а саме:

  • «Акваріум»;

  • Робота в парах;

  • Робота в трійках;

  • «Карусель»;

  • Змінювані пари;

  • Робота в малих групах.

  • 3. Для перевірки знань учнів, щоб підтримати їх зацікавленість на уроках використовую широкий спектр усіх типів вправ та методів, а саме:

  • 1) Респонсивні вправи:

  • а) запитання-відповідь;

  • б) репліки

  • в) умовна бесіда у початковій школі та в сердній ланці.

  • 2) Ситуативні вправи:

  • а) проблемні ситуації;

  • б) уявні ситуації;

  • в) рольові ситуації.

  • 3) Репродуктивні вправи:

  • а) переказ;

  • б) скорочено-вибірковий переказ;

  • в) переказ-переклад;

  • г) інсценізація.



  • 4) Описові вправи:

  • а) описання статичних сюжетів;

  • б) опис реальних об’єктів у старшій ланці;

  • 5) Дискусійні вправи:

  • а) навчальна дискусія;

  • б) коментування;

  • в) ситуативне навчання: ситуація створюється таким чином, щоб вона спонукала учня до говоріння.

  • 6) Композиційні вправи:

  • а) усний або письмовий твір іноземною мовою.

  • 7) Ініціативні вправи:

  • а) запитання учнів;

  • б) прес-конференція;

  • в) композиція діалогів з акцентом на ініціативних репліках;

  • г) інтерв’ю-робота в парах;

  • д) вправи типу «Зверніться до мене».

  • Захист проектів

  • Фронтальні методи:

  • «Велике коло»;

  • «Мікрофон»;

  • Незакінчені речення;

  • «Мозковий штурм»;

  • Аналіз дилеми (проблеми) 



Реалізовую комп’ютеризоване навчання на уроках іноземної мови за наступними принципами:

  • Реалізовую комп’ютеризоване навчання на уроках іноземної мови за наступними принципами:

  • Інтенсифікація ( різні засоби презентацій навчального матеріалу, структурування та інтерактивні види роботи)

  • Індивідуалізація ( можливість персонально працювати з учнем, враховуючи його здібності, рівень знань)

  • Диференціація ( варіанти навчальних завдань, у різній кількості, послідовності)

  • З метою поглиблення знань учнів з англійської мови, розширення їх освітнього кругозору, активізації пошукової роботи, а також роботи з додатковими джерелами інформації проводжу позакласну роботу за такими формами:

  • -декади;

  • -конкурси;

  • -оформлення стінгазет по темах;

  • -перегляд та переклад кінофільмів;

  • -екскурсії по селищу, де учні виступають перекладачами;

  • -вікторини;

  • -командні ігри;

  • -постановки казок,вистав;

  • Для розширення кругозору учнів та підвищення інтересу до вивчення іноземних мов проводжу факультативні заняття, під час яких використовую різноманітні ігри, новини у світі культури, музики, спорту, моди, пізнавальні тексти, прислів’я.

  •  














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка