Фалій Людмила Анатоліївна



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Фалій Людмила Анатоліївна

  • Фалій Людмила Анатоліївна

  • вчитель початкових класів

  • Вищетарасівської ЗОШ І-ІІІст.

  • “Спеціаліст вищої категорії”,

  • педагогічний стаж – 20 років

  • Кредо: “Успіх приходить до того,

  • хто робить те, що найбільше любить!”



створення орієнтованого



розвиток особистості,

  • розвиток особистості,

  • яка володіє набором

  • ключових

  • загальнонавчальних умінь,

  • у тому числі і сформованим інтелектуальним апаратом

  • який включає розвинене

  • логічне мислення.



розвиток мислення, пам’яті,

  • розвиток мислення, пам’яті,

  • уваги, уяви, кмітливості,

  • спостережливості,

  • процесів сприймання;

  • оволодіння загальнонавчальними

  • уміннями і навичками;

  • нагромадження індивідуального досвіду пошукової діяльності;



І. Розвиток логічного

  • І. Розвиток логічного

  • мислення;

  • ІІ. Розвиток сенсорних

  • здібностей;

  • ІІІ. Розвиток пам’яті;

  • ІУ. Розвиток уваги;

  • V. Розвиток уяви і творчих

  • здібностей



Робота в парах:

  • Робота в парах:

  • “Вмієш сам –

  • допоможи другу”.

  • Робота в групах.

  • “Акваріум”.



“Мікрофон”

  • “Мікрофон”

  • “Мозковий штурм”

  • “Незакінчені речення”

  • “Дерево рішень”



Імітаційні ігри:

  • Імітаційні ігри:

  • “Поміркуй”

  • “Будь уважним”

  • “Найрозумніший”

  • Рольові ігри



  • «Метод "Прес"»

  • «Обери позицію»

  • «Шкала думок»



формування сенсорних еталонів стійких, закріплених у мовленні уявлень про кольори, геометричні фігури і співвідношення за величиною між кількома предметами;

  • формування сенсорних еталонів стійких, закріплених у мовленні уявлень про кольори, геометричні фігури і співвідношення за величиною між кількома предметами;

  • навчання способів обстеження предметів, а також уміння розрізняти їх форму, колір та величину і виконувати усе складніші окомірні дії;

  • розвиток аналітичного сприймання: вміння орієнтуватися в поєднаннях кольорів, розчленовувати форму предметів, виділяти окремі вимірні величини.



Розвиток слухової, зорової,

    • Розвиток слухової, зорової,
    • сенсорної, рухової пам’яті.
  • З допомогою ігор і

  • спеціальних вправ

  • тренується здатність

  • бути уважним.



Уява дозволяє приймати рішення і знаходити вихід з проблемної ситуації за відсутності знань, які в таких випадках необхідні для мислення.

  • Уява дозволяє приймати рішення і знаходити вихід з проблемної ситуації за відсутності знань, які в таких випадках необхідні для мислення.

  • Продуктивному творчому мисленню

  • сприяє оволодіння спеціальними

  • способами: виділення протилежних

  • властивостей, пошук аналогій,

  • асоціювання понять, ставлення

  • запитань, переформулювання, генерування ідей, зміна альтернативи, комбінування.



1.Розвиток логічного мислення забезпечує розвиток самостійної логіки мислення.

  • 1.Розвиток логічного мислення забезпечує розвиток самостійної логіки мислення.

  • 2. З розвитком сенсорики у дитини з’являється можливість оволодіння естетичними цінностями в природі і суспільстві.

  • 3. За допомогою ігор і вправ тренуються якості уваги:

  • сталість, концентрація, довільність, спостережливість.

  • 4. Розвиток продуктивної уяви - розвиток творчості.

  • 5. Найефективнішим способом навчити дитину мислити творчо є розвиваюча гра.

  • 6. З допомогою пам’яті дитина засвоює знання про навколишній світ і саму себе, оволодіває нормами поведінки, набуває різноманітні вміння і навики.



Учні 2-4 класів активні учасники Міжнародного конкурсу «Кенгуру»

  • Учні 2-4 класів активні учасники Міжнародного конкурсу «Кенгуру»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка