Фанфік (також фенфік; від англ. Fan — прихильник та fiction — художня література) — це різновид творчості шанувальників популярних творів мистецтва, літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі



Дата конвертації04.06.2016
Розмір445 b.



Фанфік (також фенфік; від англ. Fan — прихильник та fiction — художня література) — це різновид творчості шанувальників популярних творів мистецтва , літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі (як правило, літературному чи кінематографічному), що використовує його ідеї, сюжет або персонажів. Фанфік може бути

  • Фанфік (також фенфік; від англ. Fan — прихильник та fiction — художня література) — це різновид творчості шанувальників популярних творів мистецтва , літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі (як правило, літературному чи кінематографічному), що використовує його ідеї, сюжет або персонажів. Фанфік може бути

  • продовженням,

  • передісторію,

  • пародією,

  • «альтернативним всесвітом»,

  • кросовером ("переплетінням" кількох творів) тощо.

  • фанфікжанр масової літератури, створеної за мотивами художнього твору фанатом цього твору для читання іншими фанатами, який не має при цьому комерційної мети.



Методичні рекомендації щодо вивчення літератури в знз України у 2012-2013 навчальному році : "...необхідно обрати таку форму творчої роботи(наприклад, створення фанфіків тощо) , щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання".

  • Методичні рекомендації щодо вивчення літератури в знз України у 2012-2013 навчальному році : "...необхідно обрати таку форму творчої роботи(наприклад, створення фанфіків тощо) , щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання".

  • 15 лютого 2013 року під головуванням заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського проведено Всеукраїнський круглий стіл «Роль фанфікшн у розвитку пізнавального інтересу школярів до літератури».

  • В И С Н О В К И КРУГЛОГО СТОЛУ:

  • 2.



  •  









Фанфік може стати першою спробою пера, засобом розвитку учнівської креативності, творчої особистості.

  • Фанфік може стати першою спробою пера, засобом розвитку учнівської креативності, творчої особистості.

  • Фанфік може стати потужною мотивацією для вивчення літератури.

  • Фанфік може стати одним із засобів глибокого розуміння природи художнього тексту.

  • Фанфік може навчити поважати грамотність – чужу і власну.



Фанфік як креативне творче завдання може розвити в учня нестандартне мислення.

  • Фанфік як креативне творче завдання може розвити в учня нестандартне мислення.

  • Фанфік може сформувати вміння перенесення учнем знань і умінь у нову ситуацію.

  • Фанфік може сприяти створенню на уроці ситуації успіху для особистості.

  • Фанфік є дієвим засобом індивідуальної та колективної роботи.



Розповісти про фанфік як жанр масової літератури.

  • Розповісти про фанфік як жанр масової літератури.

  • Ознайомити з одним-двома зразками таких творчих робіт, написаних за відомим твором української або світової літератури.

  • Пояснити, який саме творчий прийом учні можуть застосувати :

  • лист герою твору або письменнику;

  • зустріч і розмова із персонажем твору в наші дні;

  • розповідь про те, що могло статися з героями твору через багато років та ін.

  • 4. Чітко визначити обсяг письмової роботи та термін її виконання.



Види фанфіків для старшокласників:

  • Види фанфіків для старшокласників:

  • POV (англ. рoint of view — точка зору) — оповідання від першої особи, від імені одного з героїв твору-канона;

  • RPF (англ. real person fiction — реально існуюча особа) — текст, персонажами якого є люди, які існували або існують реально: письменники, їхні сучасники та ін.;

  • OC (від англ.оriginal сharacter- оригінальний персонаж) — текст, у якому діє персонаж, вигаданий самим фікрайтером;

  • вписка (англ. self-insertation) — введення фікрайтером у контекст фанфіка самого себе;

  • кросовер (текст, у якому одночасно використовують реалії декількох творів-канонів). 











Написати продовження твору Е. Андієвської " Казка про яян"

  • Написати продовження твору Е. Андієвської " Казка про яян"





Напишіть, чи продовжилося б кохання Івана і Марічки, якби вони обоє залишилися живі (за повістю М.Коцюбинського "Тіні забутих предків")?

  • Напишіть, чи продовжилося б кохання Івана і Марічки, якби вони обоє залишилися живі (за повістю М.Коцюбинського "Тіні забутих предків")?



Не завжди д

  • Не завжди д





Щоб не розгубитися, ТРЕБА:

  • Щоб не розгубитися, ТРЕБА:

  • 1.ЗНАТИ ФАНФІКОВИЙ СЛЕНГ

  • Категорії фанфіків : джен, гет, слеш…

  • Учасники процесу: альфа, бета,фікрайдер…

  • Складові процесу: фендом, канон…

  • ПОЗНАЧКИ:

  • G -на їхню аудиторію не накладається жодних обмежень.

  • PG – дітям з дванадцяти років можна читати з відома батьків.

  • R -містять описи сексу та насильства, нецензурну лексику

  • NC-17 – не можна читати дітям до 18-ти років.




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка