Федченко Світлана Володимирівна Освіта – неповна вища, Білоцерківське педагогічне училище, 1990 р



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Федченко Світлана Володимирівна

  • Освіта – неповна вища, Білоцерківське педагогічне училище, 1990 р.

  • Спеціальність за дипломом – вихователь дитячого садка

  • Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст», педагогічне звання «Вихователь – методист»

  • Місце роботи – Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №7 «Орлятко»

  • Педагогічний стаж – 22 р.



  • Моя професія – це шлях мій у житті

  • Я педагог, своїм я покликом пишаюсь

  • І в нашім сірім для дітей буденні,

  • Я кожен день зробити радісним стараюсь.

  • Я не учитель, хоч навчаю я дітей,

  • Я їх виховую, натхненню розвиваю...

  • Із них виліплюю достойних я людей

  • Бажання їхні і таланти розкриваю.

  • Моя мета – моя професія життя

  • Вона в душі моїй, її я не обрала,

  • Вона у серці б’ється, сповнює чуттям,

  • Моя професія, що я в думках плекала.

  • І з дня у день, із року в рік, весь час

  • Своє покликання натхненно я ношу.

  • Працюю і стараюсь, любі діти, лиш для вас,

  • «Я – Педагог» – із гордістю скажу.



Педагогічне есе:

  • Щоб бути хорошим вихователем, потрібно перш за все любити дітей, вірити

  • в їх можливості, з душею навчати, та виховувати їх, розвивати в них

  • найкращі якості майбутньої людини. Вихователь це не тільки слово, перш за

  • все для діток потрібно стати прикладом, наставником, другом, а інколи

  • навіть другою мамою. Яким же має бути сьогодні вихователь? Вихователь

  • це не тільки професія – це перш за все покликання душі. Кожен день

  • вихователь віддає частинку свого серця кожній дитині. Вихователь це

  • артист,лікар маленьких душ, психолог, який повинен заглянути в кожне

  • серце, достукатись до самопізнання кожного і зайняти там невеличке місце.

  • Кожного дня вихователь повинен приносити в дитячий світ багато нового

  • «незвіданого». І в цей же час вихователь повинен бути: простою, доброю,

  • компетентною, чуйною людиною не тільки для дітей, а й для батьків.





Результати педагогічної діяльності

  • Порівняльний аналіз результатів діагностики рівня сформованості

  • компетентності дітей у різних сферах життєдіяльності



УЧАСТЬ У НАУКОВО – МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ



«Організація



Зміст досвіду

  • Досвід вміщує методичні

  • рекомендації, практичні матеріали

  • по роботі з педагогічним

  • колективом, дошкільниками та

  • батьками.



Опис досвіду

  • «Краса природи відіграє велику

  • роль у вихованні дитини.

  • Вона виховує в душі здатність відчувати,

  • сприймати тонкощі, відтінки речей,

  • явищ, порухи серця.»

  • В.О. Сухомлинський



Завдання вихователя під час ознайомлення дітей з природою

  • Формування реалістичних уявлень і понять про предмети, явища природи, зв’язки між ними, виховання на цій основі реалістичного світорозуміння;

  • розвиток мови, мислення, допитливості і спостережливості;

  • сенсорне виховання;

  • виховання любові до природи, бережного, дбайливого ставлення до тварин і рослин;

  • виховання працьовитості, формування трудових умінь і навичок;

  • естетичне виховання.







Наявність публікацій






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка