Філологія* Українська мова і література



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.



  • 7.02030301 Філологія*

  • Українська мова і література

  • 7.02030301 Філологія*

  • Мова і література (російська)









  Ведення словника лінгвістичних термінів (основний масив зазначений у ключових словах до семінарських занять). Перевіряється під час проведення поточного контролю.

  •   Ведення словника лінгвістичних термінів (основний масив зазначений у ключових словах до семінарських занять). Перевіряється під час проведення поточного контролю.

  •    Конспектування лінгвістичних праць, запропонованих у планах семінарських занять та на лекціях. Перевіряється на семінарах, під час проведення поточного контролю та індивідуальних заняттях.

  •     Домашня контрольна робота: аналіз системи методів, які використовує автор самостійно обраної студентом для опрацювання лінгвістичної статті (або – за бажанням студента – власної дипломної або курсової роботи з української мови). Перевіряється викладачем та аналізується на індивідуальних заняттях.



  • Когнітивний домен

  • “Структуралізм у мовознавстві”



Перевірити ступінь досягнення навчальних цілей, обумовлених темою:

  • Перевірити ступінь досягнення навчальних цілей, обумовлених темою:

  • Засвоїти терміни, факти та основні теорії

  • Пояснювати точки зору, інтерпретувати зв'язки з іншими напрямками

  • Застосовувати процедури методу до фактів української мови

  • Зіставляти ідеї різних структуральних шкіл

  • Створювати власні повідомлення з питань теми

  • Аргументувати власний погляд на проблеми



Зміст:

  • Зміст:

  • 1.1. Історія формування напрямку.

  • 1.2. Ф. де Соссюр як засновник напрямку.

  • 1.3. Основні ідеї Празької школи.

  • 1.4. Копенгагенська школа.

  • 1.5. Структурний методи досліджень.

  • 1.6. Використання методу у розвідках з української мови.



2. Когнітивний домен:

  • 2. Когнітивний домен:

  • 2.1. Знання фактичного матеріалу

  • 2.2. Розуміння причин та чинників формування напрямку.

  • 2.3. Застосування знань у вивченні фонології української мови.

  • 2.4. Аналіз особливостей вияву структуралізму в різних школах напрямку.

  • 2.5. Синтез компетенцій (підготовка повідомлення для семінару).

  • 2.6. Відстоювання власних поглядів у дискусії.



Тестування (знання та розуміння термінології)

  • Тестування (знання та розуміння термінології)

  • Усне опитування (застосування, аналіз та синтез знань)

  • Ділова гра




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка