Фізичний розвиток учнів



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.







фізичний розвиток учнів

  • фізичний розвиток учнів

  • інтелектуальний розвиток учнів

  • моральний розвиток учнів

  • творчий розвиток учнів











перебудова пізнавальних процесів – формування довільності, продуктивності, стійкості, сприйняття, пам'яті, мислення ( перехід від наочно – образного до словесно – логічного мислення на рівні конкретних понять);

  • перебудова пізнавальних процесів – формування довільності, продуктивності, стійкості, сприйняття, пам'яті, мислення ( перехід від наочно – образного до словесно – логічного мислення на рівні конкретних понять);

  • розвиток саморегуляції поведінки, волі;

  • засвоєння вмінь читання, письма, арифметичних обчислень, накопичення знань;

  • розширення сфери спілкування, поява нових авторитетів (учитель);

  • формування взаємин у навчальному колективі;

  • формування самооцінки на основі оцінювання вчителями й досягнутих результатів у навчанні.





Оточуюче товариство.

  • Оточуюче товариство.

  • Стиль життя.

  • Спадковість.

  • Можливість отримувати потрібну інформацію.





Пам'ять

  • Пам'ять

    • Інтенсивно розвиваються всі види пам'яті (короткострокова, довгострокова й операційна), а також процеси пам'яті;
    • Активно формується довільне запам’ятовування;
    • Методика « Оцінювання слухової пам'яті», «Оцінювання зорової пам'яті», « Характеристика динамічних особливостей процесу запам’ятовування»


Мислення

  • Мислення

    • набуває наочно – образного характеру;
    • формуються елементи понятійного мислення й розумові операції;
    • мислення в поняттях потребує допомоги уявлень і на них будується.
    • Методики « Формування понять», «Матриця Равенна», « Уміння рахувати подумки».


Увага

  • Увага

    • переважає мимовільна увага;
    • слабкий розподіл уваги;
    • обсяг уваги – 4-5 об'єктів;
    • невміння швидко переключати увагу;
    • тісний зв’язок з емоціями й почуттями.
    • Методики « Визначення стійкості уваги», « Оцінювання розподілу уваги», «Визначення обсягу уваги».





База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка