Фізіологічна й соціальна зрілість. Взаємозв’язок фізіологічної та соціальної зрілості Ти повинен дізнатися про



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


Фізіологічна й соціальна зрілість. Взаємозв’язок фізіологічної та соціальної зрілості

  • Ти повинен дізнатися про:

  • ознаки фізіологічної та соціальної зрілості.

  • Повинен навчитися: визначати рівень власного фізіологічного та соціального розвитку


Перевірка домашнього завдання:

  • Перевірка домашнього завдання:

  • Наведіть приклади глобальних небезпек.

  • Що ви знаєте про науку глобалістику?

  • Чому необхідна культура безпеки життєдіяльності.

  • Дайте відповіді на тести.



Слово „ отрок “ означає „ не має права говорити “ раб, слуга. Чому тоді підлітковий період називають отрочим?

  • Слово „ отрок “ означає „ не має права говорити “ раб, слуга. Чому тоді підлітковий період називають отрочим?

  • Що ви знаєте про підлітковий вік та його особливості?



Підлітковий вік визначається від 10-11 до 14-15 років. Вік називають отрочим слово отрок означає „не має прав говорити“, раб, слуга.

  • Підлітковий вік визначається від 10-11 до 14-15 років. Вік називають отрочим слово отрок означає „не має прав говорити“, раб, слуга.

  • Люди, які оточують підлітка, не визнають його дорослим, соціально зрілим, оскільки батьки несуть за нього відповідальність



У минулому дозрівання відбувалося в 11-13 років у дівчаток і 13-15 років у хлопчиків.

  • У минулому дозрівання відбувалося в 11-13 років у дівчаток і 13-15 років у хлопчиків.

  • На сучасному етапі: 8-10 років у дівчаток і 10-12 років у хлопчиків, але спостерігається уповільнення фізіологічного розвитку на 2-3 роки



Акселерація- прискорення фізичного розвитку дітей, вона включає різні анатомічні й фізіологічні процеси.

  • Акселерація- прискорення фізичного розвитку дітей, вона включає різні анатомічні й фізіологічні процеси.

  • Затримка соціальної зрілості – коли підлітка в родині надмірно опікають, коли в нього немає обов’язків почуття відповідальності за свої вчинки



Збільшуються розміри голови, кистей рук та ступень, потім подовжуються руки й ноги, і тільки потім – тулуб.

  • Збільшуються розміри голови, кистей рук та ступень, потім подовжуються руки й ноги, і тільки потім – тулуб.

  • Швидкий ріст кістяка (4-7 см за рік) випереджає розвиток мускулатури.

  • У підлітків формується незграбність та до певна непропорційность тіла



Підвищується стомлюваність, виникають різні перепади настрою

  • Підвищується стомлюваність, виникають різні перепади настрою

  • Часто юнаки та дівчата, соромлячись своєї слабкості й незграбності, перестають займатися фізичною культурою. Формується маленьке серце яке не збільшиться й надалі



знайти своє місце в соціумі;

  • знайти своє місце в соціумі;

  • відповідати за свої вчинки;

  • бути самостійним і прогнозувати свою поведінку в різних життєвих ситуаціях;

  • одержувати потрібну інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цілями в різних сферах життя.



Є фізіологічне дозрівання всіх систем організму їх готовність до виконання функцій зрілого віку.

  • Є фізіологічне дозрівання всіх систем організму їх готовність до виконання функцій зрілого віку.

  • Це активне включення в трудову діяльність, створення родини, народження дитини. Цих ознак підліток набуває поступово.



Відставання людини в розвитку, яке виявляється в збережені в дорослому віці фізичних та інтелектуальних рис, властивих дитячому організму.

  • Відставання людини в розвитку, яке виявляється в збережені в дорослому віці фізичних та інтелектуальних рис, властивих дитячому організму.

  • Інфантильні підлітки несамостійні й безвідповідальні. В них немає почуття відповідальності за результати навчання



Психологічний інфантилізм – незрілість людини, що виражається в затримці становлення особистості, при якій поведінка людини не відповідає віковим вимогам до неї.

  • Психологічний інфантилізм – незрілість людини, що виражається в затримці становлення особистості, при якій поведінка людини не відповідає віковим вимогам до неї.

  • Соціальна зрілість – це результат життя в суспільстві, соціального розвитку й пристосування до спільного життя з іншими людьми.



1.Як пов’язані фізіологічна й соціальна зрілість? 2. Чому в підлітка можуть виникати труднощі у функціонуванні серцево-судинної системи? 3. Що потрібно робити, аби стати соціально зрілою людиною? 4. Чим небезпечна затримка соціальної зрілості? 5.У чому виражатися інфантилізм підлітка?

  • 1.Як пов’язані фізіологічна й соціальна зрілість? 2. Чому в підлітка можуть виникати труднощі у функціонуванні серцево-судинної системи? 3. Що потрібно робити, аби стати соціально зрілою людиною? 4. Чим небезпечна затримка соціальної зрілості? 5.У чому виражатися інфантилізм підлітка?




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка