Форма: Форма: Лінгвістична подорож у країну «Орфографію»



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Форма:


Ми повинні :

  • Ми повинні :

  • З що позначає апостроф;

  • Н

  • А для чого використовується;

  • Т

  • И коли треба писати і не писати

  • апостроф у словах



Ми повинні:



Ми повинні:

  • Ми повинні:

  • Ц І Н красу художнього слова; У В А витоки українського

  • Т народознавства И





Вправа 345. Запишіть слова, вставляючи И або І.

  • Вправа 345. Запишіть слова, вставляючи И або І.

  • У кожному рядку підкресліть зайве слово.

  • 1. Х мія, математ ка, астроном я, г мнастика.

  • 2. Антаркт да, Мадр д, Браз лія, Мар я.

  • 3. В мпел, ол мп ада, чемп онат, еп тет.



  • 1. Х і мія, математ и ка, астроном і я, г і мнастика.

  • 2. Антаркт и да, Мадр и д, Браз и лія, Мар і я.

  • 3. В и мпел, ол і мп і ада, чемп і онат, еп і тет.

  • Зайве слово:

  • математика

  • Марія

  • вимпел



Встановіть

  • Встановіть

  • відповідність:

  • Орфографія

  • Орфоепія

  • Фонетика

  • Графіка



Встановіть відповідність:

  • Встановіть відповідність:

  • Орфограма

  • Орфографічна помилка

  • Кількість букв

  • Кількість звуків



Годинник

  • Годинник

  • Суддя

  • Щасливий

  • Польовий

  • Лялька

  • Мадонна

  • Берегиня



А Б В Г Г*Д Е Є

  • А Б В Г Г*Д Е Є

  • Ж З И І Й К Л М

  • Н О П Р С Т У Ф

  • Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я





Відгадайте загадки, поясніть правопис відгадок,

  • Відгадайте загадки, поясніть правопис відгадок,

  • записавши їх у фонетичній транскрипції:

  • 1.Без крові,без серця ,у воді під берегом пасеться.

  • 2.Чорна гадюка у воді, а не кусається.

  • 3.Стоїть, колихається,гарною головою величається.

  • 4.Червоний пан у яму впав.

  • Слова-підказки: будяк,буряк,в’юн,п’явка

  • ( БУД/АК), (БУР/АК), (В’ЙУН), (П’ЙАВКА)



Апостроф перед я,ю,є,ї

  • Апостроф перед я,ю,є,ї

  • пишеться:



в

  • в

  • ятка

  • об подвір

  • полум ємний пом я

  • дев яний

  • юн я

  • сузір

  • якшення



І.Вставте, де треба,апостроф. Свій вибір аргументуйте.

  • І.Вставте, де треба,апостроф. Свій вибір аргументуйте.

  • Розтлумачте зміст висловлювань:

  • 1.У всякому подвір…ї – свої повір…я.

  • 2.Хто стане медом, того мухи з…їдять.

  • 3.Прирівняв солов…я до зозулі.

  • 4.Подбай,будучи живим, про те,щоб було чим добрим тебе пом…янути.

  • 5.Ледачому і в будень св…то.

  • ІІ. Робота з орфографічним словником: за 2 хв. знайдіть якомога більше слів у словнику і запишіть.



1.У всякому подвір’ї – свої повір’я.

  • 1.У всякому подвір’ї – свої повір’я.

  • 2.Хто стане медом, того мухи з’їдять.

  • 3.Прирівняв солов’я до зозулі.

  • 4.Подбай,будучи живим, про те,щоб було чим добрим тебе пом’янути.

  • 5.Ледачому і в будень свято.



Від поданих слів утворіть : а)прикметники;

  • Від поданих слів утворіть : а)прикметники;

  • б) дієслова з префіксом РОЗ-:

  • а) морква, олово, риба, дерево, мавпа, камінь, тьма;

  • ( морквяний, олов’яний, риб’ячий, дерев’яний, мавпячий,

  • кам’яний, тьмяний)

  • б) їхати, єднати, їсти, ятрити.

  • ( роз’їхатись, роз’єднати, роз’їстись, роз’ятрити)



Відшукайте на слух з моральних максимумів, зафіксованих народною мудрістю, слова з апострофом( звучить текст)

  • Відшукайте на слух з моральних максимумів, зафіксованих народною мудрістю, слова з апострофом( звучить текст)

  • Перевір себе:

  • кам’яного, матір’ю, ім’я, з’їсти, пам’ятається



Виконання вправи 322

  • Виконання вправи 322

  • самостійно.

  • Додатково:скласти усно опис м’яти!



Записати слова у 2 колонки: а)з апострофом; б)без апострофа:

  • Записати слова у 2 колонки: а)з апострофом; б)без апострофа:

  • (Якщо вправа виконана правильно,то з перших букв прочитаєте прізвище автора і назву оповідання щойно вивченого твору з укр.л-ри)

  • Полум…я,ор…ють,черв…як,арфяр,ім…я,нер…ясний,св…ятковий, Лук…янченко,кар…єра,осіннього,ад…ютант,кар..єра,Св…ятослав,куче-рявий

  • Полум’я Святослав

  • черв’як орють

  • ім’я святковий

  • Лук’янченко осіннього

  • кар’єра нерясний

  • ад’ютант кучерявий

  • арфяр





1.Я швидко засвоїв тему . ( + чи - )

  • 1.Я швидко засвоїв тему . ( + чи - )

  • 2.Я був активний на уроці.( + чи -)

  • 3.Я з цікавістю виконував усі завдання ( +чи -)

  • 4.Я встигав разом з однокласниками ( + чи -)

  • 5.Я свою роботу в класі оцінюю на … балів.



Параграф 45, скласти словник з 20 слів з

  • Параграф 45, скласти словник з 20 слів з

  • апострофом.

  • До

  • побачення!!!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка