Форми самоосвіти: Форми самоосвіти



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.









Форми самоосвіти:



Планово-прогностична функція:

  • Планово-прогностична функція:

  • Добір методики відстеження рівня професійної компетентності.

  • Діагностична функція:

  • Проведення діагностування.

  • Визначення проблем у розвитку профкомпетентності з урахуванням потенційних можливостей педагогів.

  • Інформаційно-аналітична функція:

  • Координація змісту самоосвітньої діяльності, винесення цієї інформації на нараду.

  • Затвердження у наказі по школі про роботу по реалізації методичних проблем.

  • Створення інформаційного банку даних

  • Мотиваційно-цільова функція:

  • Спонукання до самодіагностики професійної діяльності.

  • Стимулювання якісної самоосвітньої діяльності











Спрямованість заходів на вирішення якоїсь проблеми, невідповідності.

  • Спрямованість заходів на вирішення якоїсь проблеми, невідповідності.

  • Відпрацювання вчителем теоретичного матеріалу.

  • Ознайомлення з ППД за даною темою.

  • Впровадження теми самоосвіти на уроках і в позакласних заходах

  • Відстеження результатів власної діяльності вчителем.

  • Відстеження зв'язку між діяльністю вчителя, результатами його праці та сучасними вимогами суспільства








































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка