Формування і розвиток навички читання молодших школярів під час уроків читання



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.







Повноцінна навичка читання є основою успішної реалізації усіх змістових ліній програми, важливим засобом розвитку і саморозвитку особистості учня.

  • Повноцінна навичка читання є основою успішної реалізації усіх змістових ліній програми, важливим засобом розвитку і саморозвитку особистості учня.

  • Ця навичка має універсальний характер, оскільки без неї неможливим є навчання і розвиток взагалі, соціалізація людини в інформаційному суспільстві.



Оволодіння учнями протягом навчання технічною і смисловою сторонами читання, а саме способом читання правильністю, виразністю і темпом.



1.Оволодіння учнями двома видами читання – вголос і мовчки, які взаємно підсилюють одне одного.

  • 1.Оволодіння учнями двома видами читання – вголос і мовчки, які взаємно підсилюють одне одного.



2. Введення у практику ігрових завдань на удосконалення техніки читання, розширення поля читання.

  • 2. Введення у практику ігрових завдань на удосконалення техніки читання, розширення поля читання.

  • Зокрема:

  • Словесні гірки;

  • Відтворення точності сприймання рядків;

  • Читання слів із закритою верхньою половиною;

  • Читання слів, які “перерізані “ лінією;

  • Читання пар слів, у яких відсутня 1-2 літери;

  • Складання слів із “перемішаних” літер, тощо.























3. Кожен урок розпочинати читацькою розминкою:

  • 3. Кожен урок розпочинати читацькою розминкою:

  • Артикуляційна зарядка;

  • Швидке читання ланцюжків коротких слів;

  • Розвиток мовної здогадки;

  • Робота над скоромовкою;

  • Розширення поля читання.





4. Урізноманітнювати види читання на уроці:

  • 4. Урізноманітнювати види читання на уроці:

  • Читання пошепки, тихо, голосно;

  • Читання – “гудіння”;

  • Читання - “дощиком”;

  • Читання – “буксиром”;

  • Хорове читання;

  • Читання – “ланцюжком”;

  • Читання комбіноване;

  • Читання в особах, тощо.



5. Постійне застосування вибіркового читання та читання скоромовок.

  • 5. Постійне застосування вибіркового читання та читання скоромовок.

  • 6. Формувати на достатньому рівні техніку читання учнів, яка є первинною умовою досягнення його виразності.



1. Загальна кількість учнів в класі – 29:

  • 1. Загальна кількість учнів в класі – 29:

  • • читають більше 100 слів за хвилину – 20 учнів;

  • • близько 95 слів – 5 учнів.

  • 2. За останні п'ять років:

  • • ӀӀӀ місце Степанової Крістіни в обласному конкурсі на кращий твір «Людство потребує толерантності».

  • • ІӀ місце Карлаш О. у міському конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика.

  • • ӀӀӀ місце Росол Н. в міській олімпіаді з української мови.

  • • ӀӀӀ місце Солтановської Діани у міському конкурсі ім. П. Яцика в цьому році.





.

  • .



Єгоров Т.Г., Ельконін Д.Б. – оволодіння двома видами читання.

  • Єгоров Т.Г., Ельконін Д.Б. – оволодіння двома видами читання.

  • Федоренко І.Т. – методика швидкісного читання (система зорових диктантів).

  • Постоловський І.І., Юшкова Л.М. – таблиці з техніки читання.

  • Зайцев В.Н., Ярош Г.О. – рекомендації щодо техніки читання.

  • Савченко О.Я. – методика читання у початкових класах.



З усіма поділюся теплом

  • З усіма поділюся теплом

  • І солодким розмаєм купчастим,

  • І вином, й запашистим зелом,

  • А сльозинку – залишу. На щастя…




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка