Формування ключових



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Тема: Формування ключових



підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження ключових компетенцій та технологій здоров’язберігаючої педагогіки.

  • підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження ключових компетенцій та технологій здоров’язберігаючої педагогіки.



Компетенція – це сукупність взаємопов’язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), які є заданими до відповідного кола предметів і процесів та необхідними для якісної продуктивної дії по відношенню до них.

  • Компетенція – це сукупність взаємопов’язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), які є заданими до відповідного кола предметів і процесів та необхідними для якісної продуктивної дії по відношенню до них.

  • Компетентність – це володіння людиною відповідною компетенцією, що містить її особистісне ставлення до предмета діяльності.



Ключовізагальні компетенції, які є необхідними для соціально-продуктивної діяльності будь-якої особи.

  • Ключові – загальні компетенції, які є необхідними для соціально-продуктивної діяльності будь-якої особи.

  • Загально-предметні – набуваються учнями упродовж засвоєння тієї чи іншої освітньої галузі.

  • Предметні – набуваються учнем упродовж вивчення того чи іншого предмета у всіх класах середньої школи; здатність діяти на основі отриманих ЗУНів; основа для ключових компетенцій.



Соціальна

  • Соціальна

  • Полікультурна

  • Комунікативна

  • Інформаційна

  • Саморозвитку і самоосвіти

  • Продуктивної творчої діяльності



Уміння:



Оволодіння досягненнями культури.



Уміння спілкуватися усно, письмово, рідною та іноземною мовами.

  • Уміння спілкуватися усно, письмово, рідною та іноземною мовами.



Уміння знаходити, обробляти й використовувати інформацію з різних джерел.

  • Уміння знаходити, обробляти й використовувати інформацію з різних джерел.



Готовність і необхідність навчатися протягом усього життя.

  • Готовність і необхідність навчатися протягом усього життя.



Потреба у творчості.

  • Потреба у творчості.



обговорення в класі актуальних проблем;

  • обговорення в класі актуальних проблем;

  • «Мозковий штурм»;

  • рольова гра;

  • робота та виконання вправ у малих групах, парах, трійках;

  • аудіовізуальна діяльність;

  • дебати, дискусії;

  • конкурси, вікторини;

  • змагання КВК;

  • ребуси, кросворди;

  • асоціативний кущ;

  • дидактичні ігри;

  • «Лото», «Доміно»;

  • тестування;

  • анкетування;

  • Рефлексія;

  • «Мікрофон»;

  • «Акваріум»;

  • «Ажурна пилка»;

  • Масаж



Йога.

  • Йога.

  • Точковий масаж.

  • Медитація

  • Шиацу.

  • Вправи для профілактики захворювань очей.

  • Мудри.

  • Релаксація.

  • Фітотерапія, ароматерапія;

  • Кольоротерапія.

  • Музикотерапія.

  • Пальчикова гімнастика.



Оздоровча система П. Брегга.

  • Оздоровча система П. Брегга.

  • Оздоровча система М.Амосова.

  • Оздоровча система Ниши.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка