Формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.















формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості,

  • формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості,

  • формування навиків самостійно працювати,

  • розвиток компетентної особистості,

  •  підняття рівня загальної освіченості учнів під час проектної діяльності.



1) формування стійкого інтересу до мовного явища шляхом впровадження інноваційних форм, методів та прийомів проектної технології та технології «Створення ситуації успіху»,

  • 1) формування стійкого інтересу до мовного явища шляхом впровадження інноваційних форм, методів та прийомів проектної технології та технології «Створення ситуації успіху»,

  • 2) виховання шанувальника української мови під час виконання проектів,

  • 3) формування гуманістичного світогляду, принципів патріотизму й толерантності, утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів і цінностей як стратегія успіху під час проектної діяльності



4) розвиток творчих і комунікативних здібностей учнів, їхнього самостійного і критичного мислення, культури полеміки, уміння аргументовано доводити власну думку,

  • 4) розвиток творчих і комунікативних здібностей учнів, їхнього самостійного і критичного мислення, культури полеміки, уміння аргументовано доводити власну думку,

  • 5) вироблення вміння застосовувати здобуті на уроках української мови знання, навички в практичному житті,

  • 6) розвиток навичок самоосвіти, бажання вчитися, брати участь у проектній діяльності,



7) створення на сайті «Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни» категорії розділу «ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ» з метою популяризації проектних досліджень школярів,

  • 7) створення на сайті «Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни» категорії розділу «ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ» з метою популяризації проектних досліджень школярів,

  • 8) залучення до обговорення в соціальних мережах на публічних сторінках співтовариств,

  • наприклад, «Як ми говоримо» (https://www.facebook.com/ukrmova?fref=ts), «Українська мова» (https://www.facebook.com/ukrmova?fref=ts),

  • «Наукова конференція «Слово – текст – мова у дослідницьких парадигмах сучасної лінгвістики» (https://www.facebook.com/events/871993006206623/) та інших.









Українська мова

  • Українська мова

  • Українська література

  • Образотворче мистецтво

  • Музичне мистецтво

  • Інформатика

  • Історія

  • Трудове навчання

  • Іноземна мова

  • Фізичне виховання

  • Географія

  • Біологія







за тривалістю роботи (від одного уроку до півріччя або року (курсові проекти));

  • за тривалістю роботи (від одного уроку до півріччя або року (курсові проекти));

  • за місцем роботи (класно-урочні, позаурочні)

  • за формами організації

  • (індивідуальна або групова робота);

  • за формами представлення результатів роботи (письмовий або усний звіт, презентація, захист та інше).







VІ. Аналітичний напрям

  • VІ. Аналітичний напрям







































створення в учнів мотивації до творчої реалізації освітнього проекту;

  • створення в учнів мотивації до творчої реалізації освітнього проекту;

  • вироблення в учнів навиків самоосвіти задля постійного підвищення рівня компетентнісної освіти;

  • отримання задоволення від творчого процесу над проектом, тим самим створюючи ситуацію успіху в досягненні результатів;

  • забезпечення умов для професійного вдосконалення вчителів;

  • навчання учнів механізму пошуку до питань «Сократівського діалогу»: навіщо? як? що? (Навіщо досліджувати мовні явища української мови? Як ефективно працювати з текстом на уроці мови, щоб сформувати високий рівень компетентності? Що цікавого можна дослідити в українській мові?);

  • формування стійкого інтересу до сучасної української літературної мови.



проектна діяльність на уроках української мови + створення ситуації успіху на уроках української мови + формування компетентнісної особистості дитини + творча реалізація учня.

  • проектна діяльність на уроках української мови + створення ситуації успіху на уроках української мови + формування компетентнісної особистості дитини + творча реалізація учня.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка