«Формування національної та громадянської самосвідомості особистості в умовах поліетнічного освітнього середовища»



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Освітній портал «Педагогічна преса» http://pedpresa.ua/festival

  • Освітній портал «Педагогічна преса» http://pedpresa.ua/festival

  • Пересічне голосування з 1 червня по

  • 31 серпня 2015 року

  • Харківська область голосує за Тернопільську



Валківський, Дергачівський, Зміївський, Красноградський, Краснокутський, Харківський;

  • Валківський, Дергачівський, Зміївський, Красноградський, Краснокутський, Харківський;

  • міста Ізюм, Куп’янськ, Первомайський;

  • Київський, Комінтернівський, Московський, Орджонікідзевський, Фрунзенський р-ни м. Харкова





Організувати перегляд матеріалів фестивалю педагогічними працівниками та роз’яснити порядок голосування (01.06.2015 – 31.08.2015)

  • Організувати перегляд матеріалів фестивалю педагогічними працівниками та роз’яснити порядок голосування (01.06.2015 – 31.08.2015)



  • «Формування національної та громадянської самосвідомості особистості в умовах поліетнічного освітнього середовища»



Усього подано експонатів – 245

  • Усього подано експонатів – 245

  • Відповідають критеріям – 244

  • Рекомендовано до нагородження – 62% ( на 5% більше ніж у 2013/14 н.р.)

  • з них:

  • дипломом І ступеня – 16 (7%)

  • дипломом ІІ ступеня – 59 (24%)

  • дипломом ІІІ ступеня – 77 (31%)



Не представили експонатів: Зачепилівський, Первомайський, Чугуївський р-ни

  • Не представили експонатів: Зачепилівський, Первомайський, Чугуївський р-ни



Балаклійський – 100%

  • Балаклійський – 100%

  • Барвінківський – 66%

  • Валківський – 85%

  • Великобурлуцький – 100%

  • Вовчанський – 75%

  • Зміївський – 60%

  • Золочівський -66%

  • Красноградський – 80%

  • Краснокутський – 57%

  • Нововодолазький – 100%

  • Харківський – 57%

  • Шевченківський – 100%



М. Ізюм – 56%

  • М. Ізюм – 56%

  • М. Куп’янськ – 54%

  • М. Лозова – 60%

  • М. Люботин – 56%

  • М. Первомайський – 80%

  • М. Чугуїв – 75%



Дзержинський – 86%

  • Дзержинський – 86%

  • Жовтневий – 92%

  • Київський – 83%

  • Московський – 65%

  • Орджонікідзевський – 83%

  • Червонозаводський – 83%



Валківський р-н. Данильченко Світлана Анатоліївна. «Проект освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку «Щовесни, коли тануть сніги, ми вшановуєм пам'ять Шевченка»

  • Валківський р-н. Данильченко Світлана Анатоліївна. «Проект освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку «Щовесни, коли тануть сніги, ми вшановуєм пам'ять Шевченка»

  • Красноградський р-н. Пушкарьова Юлія Валеріївна, Олешкевич Юлія Вікторівна. Система патріотичного виховання у дошкільному закладі: краєзнавчий аспект

  • Красноградський р-н. Кашуба Григорій Миколайович Образцова Людмила Миколаївна. Системне дослідження педагогічних процесів як інструмент підвищення якості дошкільної освіти



Красноградський р-н. Тищенко Яніна Володимирівна. Вчимо малят розмовляти українською

  • Красноградський р-н. Тищенко Яніна Володимирівна. Вчимо малят розмовляти українською

  • Харківський р-н. Струк Ірина Володимирівна. Формування громадянської культури та чуття національної приналежності у дитини дошкільного віку в умовах поліетичного освітнього середовища



Харківський р-н. Помазунова Анастасія Георгіївна. Проектна діяльність як засіб розвитку пізнавальної активності дошкільників у процесі підготовки до школи

  • Харківський р-н. Помазунова Анастасія Георгіївна. Проектна діяльність як засіб розвитку пізнавальної активності дошкільників у процесі підготовки до школи



М. Куп’янськ. Чашка Тетяна Михайлівна. Формування художньо-продуктивної і комунікативної компетенцій дошкільників засобами медіа

  • М. Куп’янськ. Чашка Тетяна Михайлівна. Формування художньо-продуктивної і комунікативної компетенцій дошкільників засобами медіа

  • М. Куп’янськ. Василюк Сергій Миколай та ін. Медіаосвіта педагогів — як важлива умова формування медіакомпетентності вихованців дошкільного закладу та їх батьків (система роботи) Методичні рекомендації для завідувачів, методистів, вихователів дошкільного



М. Куп’янськ. О.С.Тарасова, Н.О.Рибалка, Н.П.Челомбітько. Організація гурткової роботи в ДНЗ

  • М. Куп’янськ. О.С.Тарасова, Н.О.Рибалка, Н.П.Челомбітько. Організація гурткової роботи в ДНЗ

  • М. Куп’янськ. Логвіненко Ірина Іванівна, Мірошниченко Наталя Анатоліївна. Формування основ патріотичного виховання дітей раннього віку засобами народознавства

  • М. Первомайський. Лозовська Тетяна Вікторівна, Ситник Вікторія Володимирівна. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами в умовах ДНЗ: проект освітнього простору



М. Первомайський. Зуєва Олена Анатоліївна. Журнал «Мийдодір»

  • М. Первомайський. Зуєва Олена Анатоліївна. Журнал «Мийдодір»

  • Дзержинський р-н. Тягліцова Світлана Анатоліївна, Волкова Юлія Станіславівна. Парціальна програма «ЛЕГО світ на піску»

  • Київський р-н. Іржавська Олена Вікторівна. Інтеграція медіазасобів в освітній простір сучасного дошкільного навчального закладу



Московський р-н. Мурзіна Каріна Валеріївна. Розвиток пізнавальних процесів у дошкільників з використанням інформаційно-комунікацій­них технологійРозвиток пізнавальних процесів у дошкільників з використанням інформаційно-комунікацій­них технологій

  • Московський р-н. Мурзіна Каріна Валеріївна. Розвиток пізнавальних процесів у дошкільників з використанням інформаційно-комунікацій­них технологійРозвиток пізнавальних процесів у дошкільників з використанням інформаційно-комунікацій­них технологій

  • Фрунзенський р-н. В’юнник Вікторія Олександрівна Ханіна Ольга Григорівна Ожимова Світлана Михайлівна, Чернишова Лана Вікторівна. Навчально-методичні посібники для вихователя «МІЙ КОНСПЕКТ» (3-й рік життя, 4-й рік життя, 5-й рік життя, 6-й рік життя)



незначна доля авторського внеску;

  • незначна доля авторського внеску;

  • відсутність посилання на використані джерела, використання застарілих видань, не чинних програм;

  • описані підходи до організації життєдіяльності мають низький рівень новизни;

  • не розкрита суть заявленої теми;

  • низька нормативна, методична, дидактична, орфографічна грамотність;

  • ігнорування сучасних наукових підходів до планування та проведення занять та інших форм роботи з дітьми



підвищувати нормативну, методичну, дидактичну грамотність педагогів;

  • підвищувати нормативну, методичну, дидактичну грамотність педагогів;

  • орієнтувати на творчий авторський внесок, творчий підхід до розкриття теми;

  • висвітлювати результативність досвіду;

  • дотримуватися принципу системності;

  • не допускати плагіат.



Підготовлено до другу методичний посібник «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку»

  • Підготовлено до другу методичний посібник «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку»

  • (За загальною редакцією Л.Д. Покроєвої, канд. пед. наук, доцента, ректора Харківської академії неперервної освіти.

  • Автори -укладачі: А.С. Остапенко, Н.Ф. Кугуєнко, М.В. Коченгіна, творча група педагогів ДНЗ Харківської області).

  •  

  • :,



КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка