Формування патріотичної свідомості учнів, доброго ставлення до мови, культури, Батьківщини



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Формування патріотичної свідомості учнів, доброго ставлення до мови, культури, Батьківщини

  • Формування патріотичної свідомості учнів, доброго ставлення до мови, культури, Батьківщини



Вивчити особливості патріотичного виховання школярів.

  • Вивчити особливості патріотичного виховання школярів.

  • Озброїти класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.

  • Сприяти створенню в учнівському колективі цілеспрямованого навчально – виховного середовища, виховувати в учнів громадянську активність, небайдужість до того, що відбувається в школі і поза її межами.

  • Удосконалювати систему виховної роботи класних керівників та роботу з органами учнівського самоврядування.

  • Координувати планування, організацію та робити педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.



Підвищення рівня патріотичного розвитку школярів.

  • Підвищення рівня патріотичного розвитку школярів.

  • Забезпечення комплексного підходу до гармонійного розвитку школярів.

  • Підвищення ефективності виховання у дітей пізнавального інтересу до рідного краю, своєї країни.

  • Формування дбайливого ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальності за збереження природи рідного краю.

  • Прагнення зробити свій внесок у долю Батьківщини.

  • Прагнення праці на благо рідної країни, її народу.





Освіта: вища, РДГУ.

  • Освіта: вища, РДГУ.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури.

  • Загальний педстаж: 15 років.

  • Категорія: І

  • Класний керівник 5 класу

  • Проблема: Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.



Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут.

  • Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів

  • Загальний педстаж: 20 років.

  • Категорія: І

  • Посада ЗдВР

  • Проблема: Формування національно – патріотичного виховання школярів



Освіта: бакалавр , РДГУ

  • Освіта: бакалавр , РДГУ

  • Спеціальність за дипломом: практичний психолог

  • Посада : практичний психолог, соціальний педагог

  • Проблема: Створення психолого – педагогічних умов для розкриття творчих здібностей кожного учня



Освіта: вища, Луганський педінститут.

  • Освіта: вища, Луганський педінститут.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель хімії та біології .

  • Загальний педстаж: 33 роки.

  • Категорія: вчитель – методист.

  • Класний керівник 10 класу

  • Проблема: Формування в школярів любові до природи та її збереження.



Освіта: вища, Рівненський педінститут.

  • Освіта: вища, Рівненський педінститут.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів .

  • Загальний педстаж: 42 роки.

  • Категорія: вища, ”ст. вчитель”.

  • Класний керівник 4 класу

  • Проблема: Прилучення учнів до системи культурних цінностей українського народу, моральних якостей особистості..



Освіта: вища, Рівненський педінститут.

  • Освіта: вища, Рівненський педінститут.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів .

  • Загальний педстаж: 28 років.

  • Категорія: вища, “ст. вчитель”.

  • Класний керівник 3 класу

  • Проблема: Вивчення особистості школяра, його інтересів. Формування ціннісних ставлень.



Освіта: вища, РДГУ.

  • Освіта: вища, РДГУ.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів .

  • Загальний педстаж: 20 років.

  • Категорія: вища .

  • Класний керівник 2 класу

  • Проблема: Формування ціннісних ставлень особистості до природи



Освіта: вища, РДГУ.

  • Освіта: вища, РДГУ.

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів .

  • Загальний педстаж: 5 років.

  • Категорія: ІІ .

  • Класний керівник 1 класу

  • Проблема: Згуртування учнівського колективу. Формування моральних цінностей школярів.



Освіта: вища, РДГУ, РЕГІ

  • Освіта: вища, РДГУ, РЕГІ

  • Спеціальність за дипломом: вчитель математики .

  • Загальний педстаж: 20 років.

  • Категорія: І .

  • Класний керівник 7 класу

  • Проблема: Формування батьківської активності і організація роботи з учнями.



Освіта: вища, РДГУ, МЕГУ

  • Освіта: вища, РДГУ, МЕГУ

  • Спеціальність за дипломом: вчитель англійської мови та зарубіжної літератури .

  • Загальний педстаж: 8 років.

  • Категорія: ІІ .

  • Класний керівник 6 класу

  • Проблема: Формування у школярів громадянської позиції, патріотизму, відповідальності за свої вчинки.



Освіта: вища, РЕГІ

  • Освіта: вища, РЕГІ

  • Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів та біології .

  • Загальний педстаж: 11 років.

  • Категорія: ІІ .

  • Класний керівник 9 класу

  • Проблема: Формування дружного, відповідального колективу, виховання всебічно розвиненої особистості та патріота своєї держави..



Освіта: вища, РДГУ,

  • Освіта: вища, РДГУ,

  • Спеціальність за дипломом: вчитель інформатики, ОБЖ .

  • Загальний педстаж: 11 років.

  • Категорія: ІІ .

  • Класний керівник 8 класу

  • Проблема: Формування у школярів громадянської відповідальності, духовності і культури, здатності до успішної соціалізації в суспільстві.



Освіта: вища, РЕГІ

  • Освіта: вища, РЕГІ

  • Спеціальність за дипломом: вчитель інформатики .

  • Загальний педстаж: 9 років.

  • Категорія: ІІ .

  • Класний керівник 11 класу

  • Проблема: Виховання почуття відповідальності за державу, націю; активізація роботи класного колективу через участь у шкільних заходах.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка