Формування позитивної



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.







Формування позитивної

  • Формування позитивної

  • мотивації в учнів на уроках англійської мови



          • Мотивація – найважливіший фактор у процесі формування й активізації потреб учнів у засвоєнні знань.
          • Наявність мотивації в учнів до навчання за рахунок їхнього особистого життєвого досвіду.


підтримати мотиви в учнів до вивчення англійської мови;



I. Рівень заклопотаності учнів









  • 1) Thinking about ___ makes my mouth water.

  • 2) _____ put(s) me in the right mood.

  • 3) I prefer _____.

  • 4) It is so tasty to eat _____.

  • 5) I adore ________.

  • 6) I would like to eat _______.

  • 7) I can’t stand _________.





Because we don’t think about future generations they will never forget us

  • Because we don’t think about future generations they will never forget us





1. Вчіть дитину, тому що це — честь і задоволення для вас.

  • 1. Вчіть дитину, тому що це — честь і задоволення для вас.

  • 2. Говоріть зрозуміло, голосно і з ентузіазмом.

  • 3. Робіть все невимушено і радісно.

  • 4. Довіряйте дитині і давайте їй зрозуміти це своїм ставленням.

  • 5. Постійно давайте їй нову інформацію.

  • 6. Навчайте дитину цілеспрямовано й організовано. Успіх безпосередньо пов’язаний з вашою здатністю до самоорганізації.

  • 7. Поряд з вербальним використовуйте якнайбільше яскравого наочного матеріалу. Як кажуть, «краще раз побачити, ніж два рази почути».

  • 8. Навчайте лише життєрадісну і здорову дитину.

  • 9. Завжди вмійте зупинитися, дозуйте новий матеріал невеликими порціями.

  • 10. Підносьте знання як подарунок.

  • 11. Не перевіряйте дитину надто часто. Переконатися, чи дитина засвоїла інформацію, можна непомітно для неї. Говоріть: «Давай поглянемо, що у нас вийшло», стимулюючи дитину до самоперевірки.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка