Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.



формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи

  • формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи



формування базових, загальнопредметних і предметних компетентностей;

  • формування базових, загальнопредметних і предметних компетентностей;

  • формування цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, уявлень про закономірності у природі та місце людини в ній;

  • освоєння і поглиблення знань про різноманіття об'єктів і явищ природи; зв'язку світу живої і неживої природи; зміни природного середовища під впливом людини;

  • оволодіння й удосконалення дослідними вміннями проводити спостереження, облік, досліди і вимірювання, описувати їх результати, формулювати висновки;

  • виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природи; прагнення діяти в навколишньому середовищі відповідно до екологічних норм поведінки;

  • застосування знань про природу у повсякденному житті для збереження навколишнього середовища та соціально-відповідальної поведінки в ній; адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня безпеки навколишнього середовища як сфери життєдіяльності.



спірально-концентричний, який забезпечує неперервне розширення і поглиблення кола знань, з метою глибшого проникнення в сутність явищ та процесів на більш високому рівні відповідно до вікових особливостей дітей

  • спірально-концентричний, який забезпечує неперервне розширення і поглиблення кола знань, з метою глибшого проникнення в сутність явищ та процесів на більш високому рівні відповідно до вікових особливостей дітей



Методи пізнання природи

  • Методи пізнання природи

  • Природознавство – комплекс наук про природу

  • Об’єкти і явища природи

  • Природні і штучні системи

  • Земля – планета Сонячної системи

  • Умови життя на Землі

  • Людина і природа

  • Природне середовище і життя людини

  • Охорона і збереження природи



науковості

  • науковості

  • доступності

  • гуманізації

  • особистісно зорієнтованого навчання

  • наступності в освітньому, розвивальному та виховному процесах

  • забезпечення позитивної мотивації учіння

  • посилення пізнавального інтересу учнів

  • створення умов для самореалізації кожного учня







Спостереження

  • Спостереження

  • Досліди

  • Вимірювання

  • Практичні роботи ( 9 )

  • Міні-проекти (7)

  • Екскурсії (1)

  • Дослідницький практикум (6)



ВСТУП (5 год.)

  • ВСТУП (5 год.)

  • РОЗДІЛ І. ТІЛА І РЕЧОВИНИ. ЯВИЩА ПРИРОДИ (12 год.)

  • РОЗДІЛ ІІ. ВСЕСВІТ (11 год.)

  • РОЗДІЛ ІІІ. ЗЕМЛЯ - ПЛАНЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ ( 40 год.)

  • Тема 1. Земля як планета ( 18 год.)

  • Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів (15 год.)

  • Тема 3. Людина на планеті Земля( 7 год.)



Дослідницькі

  • Дослідницькі

  • Творчі

  • Ігрові

  • Інформаційні

  • Практичні



інтеграція

  • інтеграція

  • альтернативність

  • доступність

  • відповідність віковим особливостям учнів

  • наступність і неперервність

  • гнучкість

  • діагностико-прогностична реалізованість



посилена особистісна і практична орієнтованість змісту, підвищено розвивальний характер навчання

  • посилена особистісна і практична орієнтованість змісту, підвищено розвивальний характер навчання

  • спрямована на розвиток пошукових, дослідницьких і творчих здібностей учнів

  • передбачає використання різних форм проведення навчальних занять (уроки, проекти, дослідження, екскурсії, конкурси, презентації, виставки, вищі види гри тощо)



Приорітетні напрямки у викладанні природознавства

  • Розвиток здібностей учнів, що відносяться до їх взаємодії зі світом природи

  • Формування основ ціннісного ставлення до природи

  • Врахування регіональних особливостей у змісті предмета

  • Науковий метод пізнання виступає як основна ідея інтеграції знань і як основа для формування прийомів самостійної пізнавальної діяльності школярів

  • Інтеграція в курс природознавства елементів інформатики

  • Відкритість змісту освіти

  • Формування комунікативних умінь

  • Посилення у викладанні природознавства ролі розвиваючих, диференційованих, особистісно-орієнтованих, проблемно-пошукових (дослідницьких) та групових педагогічних технологій.



підвищення інтересу до вивчення природи, інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі розв’язання пізнавальних завдань

  • підвищення інтересу до вивчення природи, інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі розв’язання пізнавальних завдань

  • формування мотивації до навчання

  • набуття вмінь використовувати отримані знання для вирішення практичних завдань у повсякденному житті і безпечної поведінки в природі

  • підвищення виховного потенціалу учнів






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка