Формування технологічних умінь і навичок учнів



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.



Формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства для реалізації творчого потенціалу учнів

  • Формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства для реалізації творчого потенціалу учнів



Формування цілісного уявлення про матеріальне виробництво, роль техніки, проектування і технологій у розвитку суспільства

  • Формування цілісного уявлення про матеріальне виробництво, роль техніки, проектування і технологій у розвитку суспільства

  • Набуття учнями досвіду провадження технологічної діяльності, партнерської взаємодії і ціннісних ставлень до трудових традицій

  • Формування технологічних умінь і навичок учнів

  • Ознайомлення учнів із виробничим середовищем, традиційними, сучасними і перспективними технологіями обробки матеріалів, декоративно-ужитковим мистецтвом

  • Формування здатності розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва



Сприяння усвідомленню учнями значущості ролі технологій як практичного втілення наукових знань

  • Сприяння усвідомленню учнями значущості ролі технологій як практичного втілення наукових знань

  • Реалізація здібностей та інтересів учнів у сфері проектно-технологічної діяльності та технічної творчості

  • Прилучення учнів до надбань української культури через практичне вивчення традиційних ремесел та різних видів декоративно-ужиткового мистецтва

  • Створення умов для самореалізації та професійного самовизначення кожного учня

  • Оволодіння вміннями оцінювати власні результати предметно-перетворювальної діяльності та рівня сформованості ключових і предметних компетентностей



Трудове навчання:

  • Трудове навчання:

  • 5 клас – 2 година

  • 6 клас – 1 година

  • 7 клас – 2 години

  • 8 клас – 2 години

  • 9 клас – 1 година



  • Київ 2012



безперервність, єдність і наступність між початковою та старшою школою;

  • безперервність, єдність і наступність між початковою та старшою школою;

  • розвивальний характер і прикладну спрямованість навчального процесу;

  • формування технічно та технологічно грамотної особистості





Обов’язкова для вивчення складова

  • Обов’язкова для вивчення складова

  • Варіативна складова

  • Резерв часу



Блок 1. Технологія виготовлення виробів із фанери та ДВП

  • Блок 1. Технологія виготовлення виробів із фанери та ДВП

  • Блок 2. Технологія виготовлення виробів з аплікацією



Обов’язкова для вивчення складова. Один блок (26 год)

  • Обов’язкова для вивчення складова. Один блок (26 год)

  • Технологія виготовлення виробів із фанери та

  • ДВП (26 год)

  • Технологія виготовлення виробів з аплікацією

  • (26 год).

  • Варіативна складова. Два модулі (40 год)

  • Варіативний модуль 1 (20 год)

  • Варіативний модуль 2 (20 год)

  • Резерв часу (4 год)



Розділ 1. Основи матеріалознавства

  • Розділ 1. Основи матеріалознавства

  • Розділ 2. Технологія виготовлення

  • виробів

  • Розділ 3. Основи техніки, технологій і

  • проектування

  • Розділ 4. Технологія побутової

  • діяльності



Обов’язкова для вивчення складова – 26 год

  • Обов’язкова для вивчення складова – 26 год

  • Вступ – 1 год

  • Розділ 1. Основи матеріалознавства – 3 год

  • Розділ 2. Технологія виготовлення виробів

  • із фанери та ДВП або Технологія виготовлення виробів з аплікацією – 14 год

  • Розділ 3. Основи техніки, технологій і проектування – 4 год

  • Розділ 4. Технологія побутової діяльності – 4 год

  • Варіативна складова – 40 год

  • Резерв часу – 4 год



Тема 3.1. Знаряддя праці, які використо-

  • Тема 3.1. Знаряддя праці, які використо-

  • вують у побуті (1 год)

  • Тема 3.2. Поняття про деталь. Способи

  • отримання деталей (1 год)

  • Тема 3.3. Основи проектної діяльності

  • (2 год)



Тема 4.1. Безпечне користування побутови-

  • Тема 4.1. Безпечне користування побутови-

  • ми електроприладами (1 год)

  • Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет

  • за столом (2 год)

  • Тема 4.3. Елементи грамоти споживача

  • (1 год)



Тема 4.1. Безпечне користування побутовими електроприладами

  • Тема 4.1. Безпечне користування побутовими електроприладами

  • Побутові електроприлади. Загальні правила користування електропобутовими приладами. Пошкодження електропобутових приладів. Небезпека користування пошкодженими побутовими електроприладами

  •  



Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом

  • Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом

  • Із історії культури споживання їжі. Столова білизна. Серветки для сервірування столу. Види посуду, його призначення. Столові прибори. Їх види та призначення.

  • Поняття етикету під час споживання їжі. Правила сидіння за столом. Використання ножа, виделки. Споживання їжі та напоїв. Прийоми споживання страв, чаю та кави.

  • Традиції споживання їжі різних народів



може вивчатись незалежно від порядку розташування у Тематичному плані (його вивчення можна планувати під час релігійних свят, на початку року, посередині будь-якої теми, в кінці семестру)

  • може вивчатись незалежно від порядку розташування у Тематичному плані (його вивчення можна планувати під час релігійних свят, на початку року, посередині будь-якої теми, в кінці семестру)



Технологія виготовлення народної ляльки

  • Технологія виготовлення народної ляльки

  • Технологія виготовлення м’якої іграшки

  • Технологія виготовлення виробів, оздоблених аплікацією

  • Технологія виготовлення вишитих виробів

  • Технологія виготовлення швейних виробів (машинним способом)

  • Технологія ремонту та оздоблення одягу

  • Технологія приготування страв



Технологія виконання аплікації із природних матеріалів

  • Технологія виконання аплікації із природних матеріалів

  • Технологія виготовлення дерев’яної іграшки

  • Технологія виготовлення виробів із деревини та деревних матеріалів ( способом ажурного випилювання)

  • Технологія виготовлення сувенірів із деревних матеріалів



Технологія виготовлення виробів способом металопластики

  • Технологія виготовлення виробів способом металопластики

  • Технологія виготовлення макетів споруд із деревини та деревних матеріалів

  • Технологія вирощування рослин (квітів) та догляд за ними

  • Технологія догляду за тваринами



Проектування як вид діяльності. Міні-маркетингові дослідження (анкетування). Використання біоформ у створенні виробів. Графічне зображення в проектуванні: малюнок виробу. Вибір виробу для проектування та виготовлення

  • Проектування як вид діяльності. Міні-маркетингові дослідження (анкетування). Використання біоформ у створенні виробів. Графічне зображення в проектуванні: малюнок виробу. Вибір виробу для проектування та виготовлення

  • (за варіативним модулем)



Результатом діяльності учнів при вивченні кожного блока обов’язкової для вивчення складової програми модуля має бути виріб

  • Результатом діяльності учнів при вивченні кожного блока обов’язкової для вивчення складової програми модуля має бути виріб

  • Результатом діяльності учнів при вивчені будь-якого варіативного модуля має бути проект

  • Кожен урок передбачає виконання учнями практичної роботи



  • Обов’язкова для вивчення складова

  • обирається школою із запропонованих блоків залежно від умов поділу на групи хлопців і дівчат, кадрового забезпечення та інтересів учнів

  • Варіативний модуль обирається вчителем та учнями, вивчається лише один раз в 5 або 6 класі

  • Резерв часу, передбачений програмою, вчитель може використати на підсилення окремих складових навчальної програми на свій вибір

  •  



Сайт МОН, молоді та спорту України:

  • Сайт МОН, молоді та спорту України:

  • mon.gov.ua

  • Сайт вчителів трудового навчання:

  • trudove.org.ua



Проведення методичних об‘єднань для вчителів, які будуть викладати предмет в 5 класах:

  • Проведення методичних об‘єднань для вчителів, які будуть викладати предмет в 5 класах:

  • читання та обговорення нового Державного стандарту;

  • читання та обговорення програми з трудового навчання для учнів 5 класу;

  • визначення відмінностей між попередньою та діючою програмою;

  • визначення особливостей методики викладання в 5 класі відповідно до нового Державного стандарту



Створення творчих груп вчителів для розробки методичних посібників та заходів щодо викладання предмету в 5 класі

  • Створення творчих груп вчителів для розробки методичних посібників та заходів щодо викладання предмету в 5 класі

  • Підготовка та проведення семінарів для вчителів з детальним обговоренням нових тем та особливостями їх викладання

  • Підготовка та проведення майстер-класів проведення практичних занять для вчителів відповідно до нової програми

  • Створення консультаційних пунктів для вчителів, які викладатимуть предмет в 5 класі






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка