Формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів; формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.









формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів;

  • формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів;

  • розвивати логічне мислення, навички самостійного планування, самоосвіти, комунікабельності;

  • стимулювати рішучість, ініціативність, навички співробітництва;

  • використовувати якнайповнішу інформацію.



пошук отриманих шляхів зацікавлення учнів до навчання;

  • пошук отриманих шляхів зацікавлення учнів до навчання;

  • спонукання до творчості, самостійності;

  • підвищення розумової активності;

  • формування успішної самодостатньої особистості, яка реалізується через розвиток ділової активності.





Проект розробляється з ініціативи учнів, але тема може бути запропонована учителем. Тема для всього класу може бути однією, але шлях її реалізації в кожній групі можуть бути різними;

  • Проект розробляється з ініціативи учнів, але тема може бути запропонована учителем. Тема для всього класу може бути однією, але шлях її реалізації в кожній групі можуть бути різними;

  • Проект варто робити значущим для найближчого й опосередкованого оточення учнів;

  • Робота з проектом має дослідницький характер, моделює роботу в науковій лабораторії, тому необхідно розробити апарат дослідження, обґрунтувати його;

  • Проект педагогічного значущий, тобто учні у процесі його здійснення здобувають нові знання, будують нові відносини, опановують загально навчальні вміння;

  • Проект заздалегідь спланований, сконструйований спільними зусиллями учителів та учнів, але в той же час у міру його розгортання, випускають гнучкість і зміни;

  • Проект рекламується в рамках класу, паралелі, школи з метою підвищення мотивації учнів у його реалізації, розгортається його власна значущість;

  • Проект реалістичний, має визначну практичну значимість, зорієнтований на можливість учнів, припускається широке різноманіття тем.





творчості учнів;

  • творчості учнів;

  • широке використання на уроках парної та групової організації;

  • взаємодія вчитель-учень;

  • дослідницький характер;

  • спілкування;

  • повага один до одного, довіри;

  • самоствердження кожної дитини;

  • результативність (презентація).



усвідомлювати мету;

  • усвідомлювати мету;

  • планувати свою роботу, передбачати можливі результати;

  • використовувати джерела інформації (матеріали преси, літературні твори, дослідження літературознавців, мовознавців та ін..);

  • самостійно шукати і накопичувати матеріал;

  • аналізувати та зіставляти різноманітні факти;

  • доводити власні погляди;

  • приймати власні рішення;

  • підтверджувати чи спростовувати ідею;

  • активізувати соціальні контакти (розподіляти доручення, працювати спільно);

  • створювати матеріальні носії проектної діяльності (газета, сценарій, діафільм, журнал тощо).



створюваний (продуктивний) проект, пов'язаний з трудовою діяльністю;

  • створюваний (продуктивний) проект, пов'язаний з трудовою діяльністю;

  • споживчий – підготовка екскурсій, інформаційні послуги тощо;

  • проект розв'язання проблеми (науково-дослідницький проект);

  • проект-вправа (проекти навчання і тренування для оволодіння певними навичками).






















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка