Формується за рахунок часу відведеного на етапи: перевірки домашнього завдання, етапи всебічної перевірки знань, етапу засвоєння знань і етапу закріплення знань



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.





Формується за рахунок часу відведеного на етапи: перевірки домашнього завдання, етапи всебічної перевірки знань, етапу засвоєння знань і етапу закріплення знань.

  • Формується за рахунок часу відведеного на етапи: перевірки домашнього завдання, етапи всебічної перевірки знань, етапу засвоєння знань і етапу закріплення знань.

  • Зазвичай ці уроки, близькі за своїм типом до уроків повторення, проводяться в кінці теми, чверті або навчального року.

  • Специфіка їх полягає в тому, що вчитель для систематизації та узагальнення виділяє вузлові питання програми, засвоєння яких зумовлює оволодіння предметом.

















Урок включає три елементи – бесіда, гра, творчість. Перевага біт-уроку в його зацікавленості. Учні не встигають втомитися, їх увага весь час підтримується і розвивається. Такий урок завдяки своєму емоційному запалу, елементам змагань має глибокий виховний ефект. Діти на практиці бачать ті можливості, які представляє творча колективна робота.

  • Урок включає три елементи – бесіда, гра, творчість. Перевага біт-уроку в його зацікавленості. Учні не встигають втомитися, їх увага весь час підтримується і розвивається. Такий урок завдяки своєму емоційному запалу, елементам змагань має глибокий виховний ефект. Діти на практиці бачать ті можливості, які представляє творча колективна робота.



До початку “аукціону “ експертами визначаються “продажна вартість” ідей. Потім ідеї “продаються”. Автор ідеї, який отримав найбільшу ціну, визначається переможцем. Ідея переходить до розробників, які обґрунтовують свої варіанти. Аукціон може бути проведений в два тури. Ідеї, які перейшли на другий тур, можуть бути апробовані на практичних

  • До початку “аукціону “ експертами визначаються “продажна вартість” ідей. Потім ідеї “продаються”. Автор ідеї, який отримав найбільшу ціну, визначається переможцем. Ідея переходить до розробників, які обґрунтовують свої варіанти. Аукціон може бути проведений в два тури. Ідеї, які перейшли на другий тур, можуть бути апробовані на практичних

  • задачах.



Учні класу зарані об’єднані в три групи. Роздане домашнє завдання, підготовлені номери команд, аркуші обліку з прізвищами гравців для капітанів. Гра складається з шести етапів.

  • Учні класу зарані об’єднані в три групи. Роздане домашнє завдання, підготовлені номери команд, аркуші обліку з прізвищами гравців для капітанів. Гра складається з шести етапів.

  • Вступне слово учителя.

  • Розминка – повторення всіх ключових питань теми.

  • Встановлюється час на роздумування питання і кількість балів за відповідь. Вибираються судді.

  • 4. Гра “Що? Де? Коли?”

  • 5. Підведення підсумків.

  • 6. Заключне слово вчителя.



Такий урок зручніше проводити при повторенні і узагальненні теми. Клас об’єднується у дві-три групи. Кожна група отримує завдання і потім розповідає їх розв’язання. Проводиться обмін задачами.

  • Такий урок зручніше проводити при повторенні і узагальненні теми. Клас об’єднується у дві-три групи. Кожна група отримує завдання і потім розповідає їх розв’язання. Проводиться обмін задачами.



Привітання команд (домашнє завдання).

  • Привітання команд (домашнє завдання).

  • Розминка. Команди задають один одному запитання.

  • Домашнє завдання. (перевірка на кодоплівці).

  • Виконання по 3-4 завдання членами команди біля дошки.

  • Завдання капітанам команд

  • (по карточкам).

  • Підведення підсумків.



Проводити його можна в різних варіантах. Перший – коли екзаменатором є вільні від уроків викладачі. Другий – екзаменаторами виступають більш ерудовані, добре оволодівши темою учні. В кінці уроку підводять підсумок. Використовується і колективний спосіб навчання. Наприклад, розв’язування вправ з наступною взаємоперевіркою. Клас об’єднується в декілька груп, назначаються консультанти. Кожна група отримує карточки-завдання. Перший приклад розв’язує і пояснює консультант, а інші учні виконують самостійно. Консультанти координують і ведуть облік. Учитель слідкує за роботою всіх.

  • Проводити його можна в різних варіантах. Перший – коли екзаменатором є вільні від уроків викладачі. Другий – екзаменаторами виступають більш ерудовані, добре оволодівши темою учні. В кінці уроку підводять підсумок. Використовується і колективний спосіб навчання. Наприклад, розв’язування вправ з наступною взаємоперевіркою. Клас об’єднується в декілька груп, назначаються консультанти. Кожна група отримує карточки-завдання. Перший приклад розв’язує і пояснює консультант, а інші учні виконують самостійно. Консультанти координують і ведуть облік. Учитель слідкує за роботою всіх.









Ця гра заключається в тому, що учням потрібно закінчити фразу:

  • Ця гра заключається в тому, що учням потрібно закінчити фразу:

  • Пр.1 Якщо R=4,

  • то Sкр. = …

  • Пр.2 Якщо діагоналі чотирикутника перпендикулярні,

  • то це є …



Учитель заздалегідь пише вправи з помилками, а учням потрібно відшукати і виправити їх.

  • Учитель заздалегідь пише вправи з помилками, а учням потрібно відшукати і виправити їх.



Ця гра полягає у написанні математичного диктанту. Учитель з певною швидкістю читає завдання за завданням, а учні на аркушах записують відповіді.

  • Ця гра полягає у написанні математичного диктанту. Учитель з певною швидкістю читає завдання за завданням, а учні на аркушах записують відповіді.





Учителю потрібно підготувати 5-6 великих карт, розділених на прямокутники з записаними на них відповідями і відповідну кількість маленьких карточок з прикладами. Великі карти роздаються групам гравців. Ведучий виймає карточку, читає приклад. Учні розв’язують його усно або письмово. Та група, яка знайшла на великій карті відповідь і вважає її правильною, забирає карточку у ведучого і накриває нею відповідну клітинку. Виграє та група, яка раніше всіх накрила всі клітинки своїх карт.

  • Учителю потрібно підготувати 5-6 великих карт, розділених на прямокутники з записаними на них відповідями і відповідну кількість маленьких карточок з прикладами. Великі карти роздаються групам гравців. Ведучий виймає карточку, читає приклад. Учні розв’язують його усно або письмово. Та група, яка знайшла на великій карті відповідь і вважає її правильною, забирає карточку у ведучого і накриває нею відповідну клітинку. Виграє та група, яка раніше всіх накрила всі клітинки своїх карт.



На дошці заздалегідь написані приклади в три стовпчики. Учні об’єднуються у три команди. Перші учасники гри від кожної команди одночасно підходять до дошки, розв’язують перше завдання зі свого стовпчика. Розв’язавши, повертаються на своє місце і передають естафету наступному члену своєї команди і т.д. Виграє та команда, яка швидше й без помилок виконає всі завдання.

  • На дошці заздалегідь написані приклади в три стовпчики. Учні об’єднуються у три команди. Перші учасники гри від кожної команди одночасно підходять до дошки, розв’язують перше завдання зі свого стовпчика. Розв’язавши, повертаються на своє місце і передають естафету наступному члену своєї команди і т.д. Виграє та команда, яка швидше й без помилок виконає всі завдання.



На дошці зображуються певні фігури. Біля кожної з них розміщують чотири числа, а всередині вказують дію, яку треба виконати над кожним із записаним зовні чисел. Відповіді учні записують поряд з даним числом на “дощечках”

  • На дошці зображуються певні фігури. Біля кожної з них розміщують чотири числа, а всередині вказують дію, яку треба виконати над кожним із записаним зовні чисел. Відповіді учні записують поряд з даним числом на “дощечках”



На дошці записують координати точок. Якщо на координатній площині кожну точку послідовно з’єднати з попереднім відрізком, то в результаті отримаємо певний малюнок.

  • На дошці записують координати точок. Якщо на координатній площині кожну точку послідовно з’єднати з попереднім відрізком, то в результаті отримаємо певний малюнок.



В гуманітарному класі темами проектів можуть бути: «Золотий переріз», «Многогранники в архітектурі і живописі», «Кристали – природні многогранники», «Практичне застосування симетрії відносно точки і прямої», «Людина – істота симетрична» (геометрія 8 клас). В класах з поглибленим вивченням математики: «Перерізи куба», «Побудова перерізів многогранників», «Опуклі многогранники в лінійному програмуванні».

  • В гуманітарному класі темами проектів можуть бути: «Золотий переріз», «Многогранники в архітектурі і живописі», «Кристали – природні многогранники», «Практичне застосування симетрії відносно точки і прямої», «Людина – істота симетрична» (геометрія 8 клас). В класах з поглибленим вивченням математики: «Перерізи куба», «Побудова перерізів многогранників», «Опуклі многогранники в лінійному програмуванні».

  • Такі проекти носять виражений дослідницький або прикладний характер. За характером діяльності учнів вони бувають:

  • · творчими (припускають вільну форму роботи над проектом, варіативність представлення результатів);

  • · рольові (учасники беруть на себе ті чи інші ролі, обумовлені змістом проекту, наприклад, мозковий штурм з теми «Вектори у просторі»);

  • · ігрові (учасники тримаються визначеної лінії поведінки в ігровій ситуації);

  • · сценарними, наприклад, проект «В математиці є своя краса, як в живописі і поезії».





1. Асоціативний кущ (Гронування)

  • 1. Асоціативний кущ (Гронування)

  • 2. Технологія веб-квест.

  • 3. РОФТ.

  • 4. СЕНКАН.



Кожній групі потрібно зробити гронування до слова «УРОК» на певну букву.

  • Кожній групі потрібно зробити гронування до слова «УРОК» на певну букву.

  • Кожній групі потрібно підібрати асоціації до слова

  • «Розв’язок» - 1 група

  • «Задача» - 2 група

  • «Фігура» - 3 група

  • «Рівняння» - 4 група



Етапи роботи над квестом:

  • Етапи роботи над квестом:

  • Початковий етап ( командний)

  • Рольовий етап

  • 1 ) пошук інформації по конкретній темі ;

  • 2 ) розробка структури сайту;

  • 3 ) створення матеріалів для сайту;

  • 4 ) доробка матеріалів для сайту.

  • 3. Заключний етап



Ролі: банкіри, журналісти , покупці Поставлені проблеми:

  • Ролі: банкіри, журналісти , покупці Поставлені проблеми:

  • 1 . У якому банку найвигідніше брати кредит ?

  • 2 . Які існують з цього питання думки в Інтернеті ?

  • 3 . Кому вигідніше іпотечний кредит банку або покупцеві?

  • 4 . Який треба мати дохід , щоб можна було взяти іпотечний кредит ?



Визначити по даним темам основні проблеми та задачі для роботи в технології веб-квест:

  • Визначити по даним темам основні проблеми та задачі для роботи в технології веб-квест:

  • «Версаль і математика» - геометрія ,

  • 11 клас , «Площа криволійної трапеції ».

  • 2. «Подорож по Україні » - алгебра ,

  • 8 клас , « Завдання на рух ».

  • 3. «Щасливий квиток» - алгебра,

  • 9 клас, «Теорія імовірності».



Роль (хто пише?),

  • Роль (хто пише?),

  • Одержувач (аудиторія)

  • Формат (яка форма?),

  • Тема (про що це?).

  • Наприклад: скласти листа від імені квадратичної функції учневі про те, як вірно будувати параболу (кроки) Вказати при цьому особливості...



Написати листа від імені

  • Написати листа від імені

  • Квадратного рівняння.

  • Раціонального числа.

  • Звичайного дробу.



1 рядок – іменник (поняття)

  • 1 рядок – іменник (поняття)

  • 2 рядок – два прикметника до іменника з першого рядка

  • 3 рядок – три дієслова до іменника з першого рядка.

  • 4 рядок – речення про іменник з першого рядка.

  • 5 рядок – синонім іменника з першого рядка

  • Наприклад:

  • Трикутник

  • Прямокутний, тупокутний

  • накреслити, розв’язати, дослідити

  • Для прямокутного трикутника квадрат гіпотенузи ....

  • Геометрична фігура



І. Написати сенкан до слів

  • І. Написати сенкан до слів

  • Функція.

  • Чотирикутник.

  • Вектор

  • ІІ. Написати сенкан до слова «СЕМІНАР».






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка