Гальцова С. В. "Розвиток професійної самосвідомості майбутнього вчителя."



Дата конвертації01.01.2017
Розмір444 b.



  • Канд. психол. наук, доцент Тарасова Т.Б "Формування психологічної культури учнів в моделі "Екологія та розвиток". Керівництво регіональним експериментом "Інноваційна освітня модель "Екологія та розвиток"

  • Канд. психол. наук, доцент Улунова Г.Є." Професіогенез психологічної культури у навчально-професійній діяльності державних службовців "

  • Канд. психол. наук, доцент Ніколаєнко С.О. "Розвиток сугестивної культури у майбутніх педагогів “

  • Анохін Є.В."Психолого-педагогічні особливості формування психологічної культури в умовах діяльності громадських дитячих об'єднань

  • Канд. психол. наук Пухно С.В "Психологічні ідеї представників вітчизняної університетської психологічної думки ХІХ ст.

  • Семененко Л.В. "Формування управлінських здібностей в процесі професійної підготовки студентів-менеджерів"

  • Суходубова Г.Д "Саморозуміння, як фактор професійної ідентифікації практичних психологів"

  • Канд. психол. наук Бедлінський О.І. „Вплив просторового сприймання на розвиток свідомості" .

  • Гальцова С.В. "Розвиток професійної самосвідомості майбутнього вчителя."







Технологія "Екологія та розвиток", яка є подальшим розвитком в Україні інноваційної технології "Екологія та діалектика" (автор Л.В. Тарасов), що опрацьовувалась у період з 1989 по 1999 pок більш ніж у ста школах України, Росії, Казахстану

  • Технологія "Екологія та розвиток", яка є подальшим розвитком в Україні інноваційної технології "Екологія та діалектика" (автор Л.В. Тарасов), що опрацьовувалась у період з 1989 по 1999 pок більш ніж у ста школах України, Росії, Казахстану

  • Г.К. Селевко. Энциклопедия образовательных технологий у 2 томах. -М.: Народное образование, 2006;

  • Журнал " Філософія освіти “ №1, 2 2005, № 3 2006

  • Журнал "Школьные технологии", № 1, № 2, № 3, № 4, 1997; № 1, 1998,

  • Журнал " Відкритий урок. Плеяди " № 1-2, 3-4 2008,

  • www.ecodial.org





Учні:

  • Учні:

  • засвоєння значної кількості знань, що відповідають сучасному етапу розвитку науки;

  • формування самосвідомості як відповідального громадянина України, яка є невід’ємною, самобутньою учасницею загально-планетарних процесів;

  • екологізація та планетаризація свідомості, як розуміння та переживання зв’язків "тут і нині" – "там і потім" та формування власної відповідальності за втручання у них;

  • збагачення, розширення та поглиблення системи життєвих цінностей;

  • зростання та поглиблення пізнавальної мотивації навчання;

  • прискорення темпів інтелектуального розвитку, зокрема в сфері творчого, варіативного, абстрактного мислення;

  • розвиток потреби та уміння працювати з книгою та іншими джерелами інформації;

  • зниження рівня загальної та шкільної тривожності;

  • Вчителя:

  • зростання творчої активності та самостійності у професійній діяльності, розвиток орієнтації на сучасні освітні технології;

  • підвищення орієнтації на індивідуальні психологічні особливості учнів, та створення на цій підставі оптимальних умов педагогічного спілкування;

  • розвиток та збагачення потреби у самовдосконаленні та творчих і конструктивних контактах з колегами;

  • розширення та поглиблення професійних знань та умінь за рахунок інтеграції навчального матеріалу та широких і різноманітних міжпредметних зв’язків.



З 2006 року кафедра психології приймає активну участь в організації та проведенні Всеукраїнської, а з 2009 року Міжнародної науково-практичної конференції “Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка”, в межах якої представляються основні наукові напрацювання викладачів та практичні досягнення вчителів-експериментаторів.

  • З 2006 року кафедра психології приймає активну участь в організації та проведенні Всеукраїнської, а з 2009 року Міжнародної науково-практичної конференції “Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка”, в межах якої представляються основні наукові напрацювання викладачів та практичні досягнення вчителів-експериментаторів.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка