Генії не падають з неба, Генії не падають з неба



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



Генії не падають з неба,





Психодіагностична робота: Тести Равена,

  • Психодіагностична робота: Тести Равена,

  • Торренса,ШТРР, Кетелла, Амтхауера...

  • Бесіди з учителями Бесіди з батьками  

  • Відхилення в поведінці Формування провідної

  • порушення в спілкуванні діяльності

  • Розвиток інтелектуальної та емоційної сфер

  • Психокорекційні заняття групові та допомога у формуванні

  • індивідуальні заняття провідної діяльності, зниження стану уроки творчості допомога в організації

  • психологічної напруги ситуації успіху



У процесі виявлення обдарованих та здібних дітей увага акцентується на трьох аспектах:

  • У процесі виявлення обдарованих та здібних дітей увага акцентується на трьох аспектах:

  • - вивчення загальних ( інтелектуальних) здібностей:

  • Тести інтелекту Равена, Векслера; діагностика трьох основних психічних процесів (уваги, сприймання і мислення – вивчаються здібності до логічного мислення, систематизації).

  • - вивчення рівня творчого мислення:

  • Тест креативності П.Торенса, домальовування незакінченої фігури і назва цих предметів. Тест допоможе встановити показники креативності, гнучкість та швидкість мислення.

  • - вивчення рівня пізнавальної активності.







Урок - рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мислення;

  • Урок - рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мислення;





Здатність мислити, аналізувати і, зіставляти факти, тобто виконувати складну інтелектуальну роботу. Саме цих учнів учителі називають «розумними», «кмітливими», «світлими головами» й «надією школи». Ці школярі, як правило, мають глибокі знання, самостійно їх здобувають - самі читають складну літературу, навіть можуть критично поставитися до певних джерел. Точно й глибоко аналізують навчальний матеріал, нерідко схильні до філософського осмислення матеріалу. Високий інтелект, розвинутий розум дозволяють їм з легкістю засвоювати різні предмети, однак різне ставлення цих учнів до шкільних предметів і, відповідно, вчителів призводить до того, що з одних предметів вони вчаться блискуче, а з інших - ні.

  • Здатність мислити, аналізувати і, зіставляти факти, тобто виконувати складну інтелектуальну роботу. Саме цих учнів учителі називають «розумними», «кмітливими», «світлими головами» й «надією школи». Ці школярі, як правило, мають глибокі знання, самостійно їх здобувають - самі читають складну літературу, навіть можуть критично поставитися до певних джерел. Точно й глибоко аналізують навчальний матеріал, нерідко схильні до філософського осмислення матеріалу. Високий інтелект, розвинутий розум дозволяють їм з легкістю засвоювати різні предмети, однак різне ставлення цих учнів до шкільних предметів і, відповідно, вчителів призводить до того, що з одних предметів вони вчаться блискуче, а з інших - ні.



Високий інтелект, однак на перший план виходять особливі здібності саме до кавчання. Учні цього типу обдарованості насамперед уміють добре засвоювати матеріал, тобто навчатися. Особливості їхньої пізнавальної сфери(мислення, пам'ять, уваги), деякі особливості їхньої мотивації такі, що роблять навчання легким і приємним.

  • Високий інтелект, однак на перший план виходять особливі здібності саме до кавчання. Учні цього типу обдарованості насамперед уміють добре засвоювати матеріал, тобто навчатися. Особливості їхньої пізнавальної сфери(мислення, пам'ять, уваги), деякі особливості їхньої мотивації такі, що роблять навчання легким і приємним.

  • Медалісти, учні, яких називають гордістю школи, найчастіше належать саме до цього типу обдарованості.





Характеризується здатністю розуміти інших людей, налагоджувати з ними конструктивні взаємини, керувати ними. Передбачає досить високий рівень інтелекту, однак поряд с цим необхідна й добре розвинута інтуїція, розуміння почуттів і потреб інших людей, здатність до співпереживання, в багатьох випадках людей з цим типом обдарованості спостерігається й яскраве почуття гумору, яке допомагає їм подобатися іншим людям. На жаль, у багатьох школярів з вираженими лідерськими здібностями не мають достатньої шкільної мотивації і, маючи сильний характер і незалежність, відверто нічого не роблять у школі

  • Характеризується здатністю розуміти інших людей, налагоджувати з ними конструктивні взаємини, керувати ними. Передбачає досить високий рівень інтелекту, однак поряд с цим необхідна й добре розвинута інтуїція, розуміння почуттів і потреб інших людей, здатність до співпереживання, в багатьох випадках людей з цим типом обдарованості спостерігається й яскраве почуття гумору, яке допомагає їм подобатися іншим людям. На жаль, у багатьох школярів з вираженими лідерськими здібностями не мають достатньої шкільної мотивації і, маючи сильний характер і незалежність, відверто нічого не роблять у школі



Учні зі спортивною обдарованістю рідко добре вчаться, це пов'язано, насамперед, із браком часу та належною бажання. Якщо у школярів, що захоплюються спортом, створити відповідну мотивацію, настрій, вони можуть чудово навчатися.

  • Учні зі спортивною обдарованістю рідко добре вчаться, це пов'язано, насамперед, із браком часу та належною бажання. Якщо у школярів, що захоплюються спортом, створити відповідну мотивацію, настрій, вони можуть чудово навчатися.



Інтелектуальна

  • Інтелектуальна



Художня

  • Художня



Психомоторна чи спортивна

  • Психомоторна чи спортивна





1. Неординарність, гнучкість і швидкість мислення

  • 1. Неординарність, гнучкість і швидкість мислення

  • 2.Агресивність обдарованих дітей

  • 3. Неприязнь до школи

  • 4.Ігрові інтереси

  • 5.Конформізм

  • 6.Занурення у філософські проблеми

  • 7.Невідповідність між: фізичним, інтелектуальним і соціальним розвитком.

  • 8.Потяг до досконалості

  • 9.Відчуття незадоволеності, таке ставлення до самих

  • 10.Нереалістичні цілі.

  • II. Надчутливість.

  • 12 Потреба в увазі дорослих

  • ІЗ. Нетерплячість



1. Стимулювання творчого інтересу.

  • 1. Стимулювання творчого інтересу.

  • 2. Цікаві аналогії

  • 3. Емоційне переживання

  • 4. Розвивальні ігри

  • 5. Метод відкриття

  • 6. Ситуації з можливістю вибору

  • 7. Підвищення стимулюючого впливу змісту навчального матеріалу



Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми

  • Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми

  • Повага до прагнення учнів працювати самостійно;

  • Надання дитині свободи вибору щодо сфери реалізації своїх здібностей;

  • Індивідуальне застосування навчальної програми;

  • Заохочення учнів до роботи над власними проектами;

  • Жодного тиску на дітей, створення атмосфери розкутості;

  • Схвалення результатів діяльності в певній галузі для стимулювання бажання випробовувати себе в цій чи інших галузях;

  • Підкреслення ролі індивідуальних відмінностей;

  • Надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд і внаслідок цього відчувають тиск з боку інших;

  • Поблажливість до можливого безладу;



Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми. 

  • Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми. 






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка