Гімназія №6 Розташування



Дата конвертації13.06.2016
Розмір500 b.


Гімназія № 6

  • Розташування :

  • Україна

  • Полтавська область

  • м. Кременчук

  • Крюківський район


Чернишенко А.С.

  • Учитель англійської мови гімназії № 6

  • Методист

  • Завідуюча кафедрою іноземних мов та світової літератури



Проблема, над якою працює:



Комунікативний підхід - методичний стандарт

  • Реалізація комунікативного підходу – шлях до формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь.

  • Комунікативна спрямованість у вивченні іноземних мов – створення умов для взаємного спілкування.

  • Зробити процес спілкування легшим допомагає яскрава зорова, предметна, слухова наочність



Мета дослідження:

  • обгрунтувати важливість застосування принципу наочності на уроках англійської мови;

  • розкрити основні форми використання нетрадиційної наочності не тільки як засобу активізації і стимуляції процесу навчання,але і як важливого аспекту психологічного комфорту й зняття втоми і розумової перенапруги учнів.



Завдання дослідження:



Об’єкт дослідження:

  • вплив нетрадиційної наочності на

  • процес навчання і формування

  • знань, умінь, навичок.



Предмет дослідження:



Методи дослідження:

  • аналіз науково-методичної літератури;

  • вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів,психологів і методистів;

  • наукове спостереження;

  • пробне навчання.



Науково-теоретичне обгрунтування доцільності використання принципу наочності на уроках іноземної мови

  • “Золоте правило” дидактики: “…все,що

  • тільки можна подавати для сприйняття

  • відчуттями,а саме видиме-для сприйняття

  • зором,чуття-для сприйняття слухом, запахи-нюхом

  • смакове-смаком, доступне дотику – через дотик.

  • Якщо одразу можна сприймати кількома відчуттями,

  • нехай вони одразу охоплюються кількома відчуттями”.



  • За допомогою наочності створюються навчальні

  • ситуації, в яких опрацьовується реакція на об’ктивну

  • дійсність і життєві ситуації.

  • Застосування наочності допомагає організувати

  • діяльність учнів таким чином,щоб їх увага була

  • спокійною і зосередженою.

  • Наочність завжди створює позитивний настрій на

  • уроці.

  • Розвиток усіх видів пам’яті пов’язаний з

  • використанням наочності в навчанні.



.

  • Наочність забезпечує правильне осмислення матеріалу,слугує опорою в його розумінні на слух і створює умови для його практичного застосування.

  • Наочність впливає на емоційний бік особистості учня. “ Краще один раз побачити, ніж сто разів почути ”- говориться в прислів’ї.

  • “ Пропускна” здатність органів зору в оволодінні інформацією в 5 разів більша,ніж органів слуху.

  • Засоби наочності допомагають створенню образів,уявлень,мислення ж перетворює ці уявлення в поняття.

  • Ілюстрації сприяють розвитку уваги, спостережливості,естетичного смаку,культури мислення,пам’яті і підвищують інтерес до вивчення іноземних мов.



.



Схема мовної діяльності учнів на основі зорових опор



Висновки

  • Іноземна мова важливий засіб міжкультурного спілкування.

  • Головна мета вивчення іноземних мов – формування в учнів комунікативної компетенції.

  • Різні засоби наочності – умова для проявлення комунікативних функцій мови.



Цілі використання вербально зорових опор:

  • навчити учнів мобілізувати свій життєвий досвід, пов’язаний з темою вступу;

  • використовувати факти з прочитаного або почутого, адекватні для розкриття теми;

  • групувати ці факти в логічні одиниці для того, щоб кожна з них розкривала мікротему висловлювання;

  • переносити й інтегрувати інформацію з прочитаного або почутого тексту в самостійні висловлювання;

  • виражати особисте ставлення до висловлюваного, свою оцінку явищ, особисті переваги.



  • Зорові опори


























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка