Гімназія №6 Розташування
Скачати
500 b.
Дата конвертації
13.06.2016
Розмір
500 b.
Гімназія № 6
Розташування :
Україна
Полтавська область
м. Кременчук
Крюківський район
Чернишенко А.С.
Учитель англійської мови гімназії № 6
Методист
Завідуюча кафедрою іноземних мов та світової літератури
Проблема, над якою працює:
“Зорові
опори як засіб активізації
мовленнєвої діяльності учнів на уроках
англійської мови”
Методичний посібник,2009 р.
Комунікативний підхід -
методичний стандарт
Реалізація комунікативного підходу – шлях до формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь.
Комунікативна спрямованість у вивченні іноземних мов – створення умов для взаємного спілкування.
Зробити процес спілкування легшим допомагає яскрава зорова, предметна,
слухова наочність
Мета дослідження:
обгрунтувати важливість застосування принципу наочності на уроках англійської мови;
розкрити основні форми використання нетрадиційної наочності не тільки як засобу активізації і стимуляції процесу навчання,але і як важливого аспекту психологічного комфорту й зняття втоми і розумової перенапруги учнів.
Завдання дослідження:
обґрунтувати
необхідність застосування
нетрадиційної наочності як прийому
навчання іноземних мов у середній школі;
з’ясування вимог
до нетрадиційної наочності
на уроках
Об’єкт дослідження:
вплив нетрадиційної наочності на
процес навчання і формування
знань, умінь, навичок.
Предмет дослідження:
принципи наочності як засіб активізації мовленнєвої діяльності учнів
на уроці англійської мови
Методи дослідження:
аналіз науково-методичної літератури;
вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів,психологів
і методистів
;
наукове спостереження;
пробне навчання.
Науково-теоретичне обгрунтування доцільності використання принципу наочності на уроках іноземної мови
“Золоте правило” дидактики: “…все,що
тільки
можна подавати для сприйняття
відчуттями,а саме видиме-для сприйняття
зором,чуття-для сприйняття слухом, запахи-нюхом
смакове-смаком, доступне дотику – через дотик.
Якщо одразу можна
сприймати кількома відчуттями
,
нехай вони одразу охоплюються кількома відчуттями”.
За допомогою наочності створюються навчальні
ситуації, в яких опрацьовується реакція на об’ктивну
дійсність і життєві ситуації.
Застосування наочності допомагає організувати
діяльність
учнів таким чином
,щоб їх увага була
спокійною і зосередженою.
Наочність завжди створює позитивний настрій на
уроці.
Розвиток усіх видів пам’яті пов’язаний з
використанням наочності в навчанні.
.
Наочність забезпечує
правильне осмислення матеріалу
,слугує опорою в його розумінні на слух і створює умови для його практичного застосування.
Наочність впливає на емоційний бік особистості учня. “ Краще один раз побачити, ніж сто разів почути ”- говориться в прислів’ї.
“ Пропускна” здатність органів зору в оволодінні інформацією в 5 разів більша,ніж органів слуху.
Засоби наочності
допомагають створенню образів
,уявлень,мислення ж перетворює ці уявлення в поняття.
Ілюстрації сприяють розвитку уваги, спостережливості,естетичного смаку,культури
мислення
,пам’яті і підвищують інтерес до вивчення іноземних мов.
.
Схема мовної діяльності учнів на основі зорових опор
Висновки
Іноземна мова важливий засіб міжкультурного спілкування.
Головна мета вивчення іноземних мов – формування в учнів комунікативної компетенції.
Різні засоби наочності – умова для проявлення комунікативних функцій мови.
Цілі використання вербально зорових опор:
навчити учнів мобілізувати свій життєвий досвід, пов’язаний
з темою вступу
;
використовувати факти з прочитаного або почутого, адекватні для розкриття теми;
групувати ці факти в
логічні одиниці для того
, щоб кожна з них розкривала мікротему висловлювання;
переносити й інтегрувати інформацію з прочитаного або почутого тексту в самостійні висловлювання;
виражати особисте
ставлення до висловлюваного
, свою оцінку явищ, особисті переваги.
Зорові опори
База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації
Головна сторінка
Інформації
Інформація
Диплом
Задача
Закон
Звіт
Книга
Кодекс
Конкурс
Концепція
Лекція