Гісь І. В. Проблеми навчання Пасивне навчання



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


Система дистанційного навчання MOODLE

З досвіду роботи

Гісь І.В.

Проблеми навчання

  • Пасивне навчання

  • Великий обсяг матеріалу

  • Обмеженість інформації

  • Незацікавленість учнів

  • Невиконання домашього завдання



Шляхи розв’язання



Елементи дистанційного навчання

  • Програмне забезпечення навчального призначення

  • Використання сервісів мережі (E-mail, соціальні сервіси)

  • Безкоштовні відкриті системи (moodle, mediawiki, drupal, joomla)



Переваги дистанційних технологій навчання

  • Наочність (можливість використання мультимедійних додатків – відео, анімація, аудіо, гіперпосилання, презентації)

  • Оперативність (запобігає старінню інформаційних матеріалів)

  • Рентабельність (відсутність витрат на тиражування навчальних матеріалів)

  • Контроль (реальна та об’єктивна оцінка знань)

  • Комфорт (навчання в максимально комфортній та звичній обстановці, що сприяє продуктивності)

  • Мобільність (зменшення витрат часу на пошук інформації для підготовки до занять)

  • Гнучка система зворотного зв’язку (засоби електронної пошти)











Дистанційне навчання гімназії









Приєднання файлів



Тести



Журнал оцінок



Звіт активності, діяльність учнів





величезний мотиваційний потенціал;





Джерела

  • http://gimn14lutsk.moodlehub.com/ - система дистанційного навчання Луцького НВК “Гімназія №14”

  • http://labinfovippo.moodlehub.com/ дистанційне навчання вчителів ВІППО

  • http://www.keytoschool.com/ - безкоштовний MOODLE хостінг

  • http://moodle.org – система дистанційного навчання

  • http://moodle.co.ua/ Українська спільнота користувачів Moodle




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка