Глобальний Договір ООН



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.









Глобальний Договір ООН

  • Глобальний Договір ООН

  • Центр «Розвиток КСВ»

  • УСПП

  • +

  • 50 організацій



узагальнене розуміння СВБ в Україні;

  • узагальнене розуміння СВБ в Україні;

  • загальна стратегія та механізми державної політики;

  • пріоритетні напрями і дієві заходи соціальної відповідальності бізнесу у відносинах із заінтересованими в його діяльності та сталості сторонами в країні.  



створення підґрунтя (як комплексу норм, правил, окремих організаційних механізмів) та

  • створення підґрунтя (як комплексу норм, правил, окремих організаційних механізмів) та

  • сприятливих умов для інтеграції СВБ у діяльність компаній



розвиток СВБ як фактора модернізації економіки,

  • розвиток СВБ як фактора модернізації економіки,

  • підвищення конкурентоспроможності,

  • полегшення інтеграції в міжнародні ринки,

  • зростання суспільного добробуту

  • запровадження єдиних підходів до розуміння соціальної відповідальності бізнесу,

  • розвиток системи нефінансового звітування ,

  • удосконалення існуючих і розвиток нових форм державно-приватного партнерства,

  • формування ефективної системи соціального і громадського діалогу;

  • розвиток програм ресурсозбереження та енергоефективності, «озеленення» бізнесу та економіки країни в цілому;

  • розвиток процесів ділового удосконалення підприємств, організацій і установ 



1. Дотримання законних зобов’язань перед державою і суспільством (сплата податків, охорона здоров’я і безпека праці, права працівників, права споживачів, екологічні норми) та галузевих стандартів.

  • 1. Дотримання законних зобов’язань перед державою і суспільством (сплата податків, охорона здоров’я і безпека праці, права працівників, права споживачів, екологічні норми) та галузевих стандартів.

  • 2. Мінімізація або усунення негативного впливу бізнесу на суспільство та управління ризиками (наприклад, порушення прав людини або забруднення навколишнього середовища).

  • 3. Посилення позитивного впливу бізнесу на суспільство і створення цінностей через інновації, інвестиції та партнерство, спрямовані на соціальний та екологічний добробут (наприклад, створення робочих місць, соціальний та економічний розвиток, вирішення конфліктів).



Низький рівень корпоративної культури

    • Низький рівень корпоративної культури
    • Правовий нігілізм і деформація правової свідомості
    • Низький рівень усвідомлення суспільством ролі бізнесу
    • Термінологічна (нормативна) невизначеність
    • Закритість українських компаній для широкої громадськості
    • Перекіс у реалізації політики соціальної відповідальності українськими компаніями (лише третина компаній здійснює соціальні інвестиції в громаду, половина підприємств не вживає заходів з охорони довкілля).
    • Нерівномірне врахування інтересів заінтересованих сторін: найчастіше компанії враховують інтереси споживачів та органів державної влади, найрідше – недержавних організацій та дослідницьких організацій, навчальних закладів, співпраця з якими практично відсутня


Організаційні та нормативні умови розвитку СВБ:

  • Організаційні та нормативні умови розвитку СВБ:

    • сформувати постійно діючий орган, до компетенції якого належали б аналіз існуючого стану СВБ в Україні та сприяння її подальшому розвитку;
    • створити регіональні консультативні ради із реалізації Національної стратегії розвитку СВБ (або уповноважити на цю діяльність уже існуючі регіональні ради);
    • унормувати систему преференцій для організацій, що запроваджують політику соціальної відповідальності та реалізують соціально важливі програми.
    • стимулювати поширення українськими суб’єктами господарювання та організаціями нефінансових звітів;
    • розробити та щорічно проводити бізнес-конкурси з тематики СВБ, у тому числі щорічний Український національний конкурс якості;


Розвивати можливості та компетенції бізнес-організацій для підтримки їх у реалізації СВБ:

  • Розвивати можливості та компетенції бізнес-організацій для підтримки їх у реалізації СВБ:

    • сприяти обміну досвідом і позитивними практиками компаній щодо СВБ;
    • поширювати стандарти і системи управління, що кореспондуються із СВБ;
    • сприяти покращенню корпоративного управління та поширенню стратегій СВБ на українських підприємствах, у т.ч. на державних;
    • ініціювати проекти розвитку навичок інвестиційних компаній, аналітиків, інвесторів, фондів та банків щодо аналізу нефінансових ризиків;
    • сприяти підготовці фахівців за кваліфікацією «Менеджер із соціальної та корпоративної відповідальності», «Експерт із соціальної відповідальності бізнесу», «Соціальний аудитор»


Підвищити обізнаність щодо СВБ серед різних груп заінтересованих осіб:

  • Підвищити обізнаність щодо СВБ серед різних груп заінтересованих осіб:

    • створити єдиний портал корпоративної соціальної відповідальності ;
    • проводити державні інформаційні кампанії;
    • створити всеукраїнський інформаційний центр з питань СВБ;
    • оприлюднювати інформацію стосовно компаній-порушників принципів захисту прав споживачів та принципів діяльності з соціальної відповідальності;
    • підвищити рівень обізнаності про СВБ серед державних службовців на національному, регіональному рівнях та в органах місцевого самоврядування;
    • розробити програму інформування органів влади та місцевого самоврядування щодо програм СВБ і проектів;
    • проводити щорічні парламентські слухання із реалізації СВБ в Україні;
    • проводити періодичні конференції з питань впровадження та результативності СВБ в Україні;
    • включити вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» до навчального процесу вищих навчальних закладів та бізнес-шкіл, а також програм підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців;
    • підтримати наукові дослідження у сфері СВБ на національному та регіональному рівнях.


усталення явища соціальної відповідальності бізнесу в суспільстві,

  • усталення явища соціальної відповідальності бізнесу в суспільстві,

  • формування ефективних механізмів соціального діалогу

  • збільшення кількості компаній різного розміру, що розробляють і реалізують власні стратегії соціальної відповідальності;

  • поширення кращих практик соціальної відповідальності українського бізнесу

  • збільшення кількості нефінансових звітів компаній;

  • розробка державних механізмів підтримки та стимулювання реалізації політики безперервного системного вдосконалення соціальної відповідальності компаній;

  • інтеграція вітчизняних фахівців з СВБ до європейського та світового фахового середовища.



    • забезпечення сталого розвитку країни;
    • розвиток соціальної відповідальності бізнесу в українському суспільстві;
    • підвищення конкурентоспроможності країни і таких її показників, як: рівень макроекономічної стабільності; ефективність діяльності державних і приватних інституцій; ефективність і розмір ринку товарів та праці; рівень оплати праці; рівень розвитку і ділової досконалості бізнесу; якість інфраструктури; рівень легкості ведення бізнесу; інноваційний та технологічний розвиток; якість людського капіталу;
    • полегшена інтеграція до європейського економічного і соціального простору і, зрештою, поступова інтеграція до ЄС;
    • активізація інвестиційних та інноваційних процесів;
    • підтримка розвитку торговельно-економічного, науково-технічного та інвестиційного співробітництва України з іноземними державами на засадах взаємної вигоди шляхом дотримання міжнародних стандартів з СВБ українськими комерційними організаціями;
    • збільшення обсягу іноземних інвестицій до вітчизняної економіки, адже на сьогодні у світі набуває поширення тенденція, коли компанії принципово не виходять на нестабільні і ненадійні ринки, дотримуючись принципів чесного і етичного ведення


25% компаній України чекають на сигнал від уряду - прийняття Національної стратегії з КСВ

  • 25% компаній України чекають на сигнал від уряду - прийняття Національної стратегії з КСВ



  • ДЯКУЄМО!

  • ЦЕНТР «РОЗВИТОК КСВ»

  • WWW.CSR-UKRAINE.ORG




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка