Головна мета школи – забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.







  •  Головна мета школи – забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання.

  • Проблемна тема школи: «Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі»

  • Шкільна бібліотека здійснюючи бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу,відповідно меті школи та проблемній темі, над якою школа працює, разом з педадогічним колективом виконує єдину для школи державну програму національної освіти та виховання учнів.



Тема над якою працюю: «Співпраця бібліотеки та класних керівників, щодо впровадження національних звичаїв,обрядів,традицій у виховний процес.»

  • Тема над якою працюю: «Співпраця бібліотеки та класних керівників, щодо впровадження національних звичаїв,обрядів,традицій у виховний процес.»







Бібліотека розташована на першому поверсі школи.

  • Бібліотека розташована на першому поверсі школи.

  • Займає ізольоване приміщення.

  • Загальна площа - 55 кв.м

  • Книгосховище – 15 кв.м

  • Читальний зал - 1

  • Кількість читальних місць у читальному залі -

  • Бібліотечне оснащення:

  • стелажі – 6

  • кафедра –1

  • столи – 4

  • книжкові шафи – 2

  • Освітлення відповідає санітарно – гігієнічним вимогам



Фонд бібліотеки укомплектовано літературою:

  • Фонд бібліотеки укомплектовано літературою:

  • Кількість підручників 3479

  • Кількість художньої літератури 4680

  • Кількість відвідувань 2250

  • Кількість книговидачі 3450

  • Фонд розставлено за таблицями ББК.

  • Режим збереження фонду дотримується.

  • До фонду відкритий доступ.

  • Всі видання технічно оброблені.





Результативність співпраці бібліотеки з педагогічним колективом залежить від того, на скільки майстерно шкільний бібліотекар разом з педагогами школи, прилучає дитину до книжки вчить оволодівати мистецтвом літературного читання, активно популяризує книжку, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань, формує національну свідомість, характер, моральні якості.

  • Результативність співпраці бібліотеки з педагогічним колективом залежить від того, на скільки майстерно шкільний бібліотекар разом з педагогами школи, прилучає дитину до книжки вчить оволодівати мистецтвом літературного читання, активно популяризує книжку, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань, формує національну свідомість, характер, моральні якості.

  • Навчити дитину любити книгу, сприймати її як невичерпне джерело пізнання світу, знань і мудрості народної - головне завдання нашої шкільної бібліотеки. Велику роль у розв'язанні цього завдання займає масова робота шкільної бібліотеки.

























 При бібліотеці в відділі обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів працює гурток "Книжкова лікарня", тут надають швидку допомогу "потерпілим". Звідси старі, пошарпані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і прочитати.

  •  При бібліотеці в відділі обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів працює гурток "Книжкова лікарня", тут надають швидку допомогу "потерпілим". Звідси старі, пошарпані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і прочитати.

  •        Клей, картон, ножиці - ось основні інструменти, за допомогою яких "лікують" книги.

  •        Бібліотекар надає учням консультації, показує, як потрібно ремонтувати книгу, як берегти книгу, як її читати, правильно користуватися нею.

  •        Книжки - як люди: народжуються, живуть, старіють. Як і люди, можуть хворіти. А захворівши, потребують лікування. Для хворих книжок теж є спеціальні лікарні. Тільки вони називаються по-іншому: реставраційні майстерні, і в нашій бібліотеці теж є така майстерня тільки вона називається "Книжкова лікарня".





Традиційно на початку вересня проводиться екскурсія для учнів 1 класу.

  • Традиційно на початку вересня проводиться екскурсія для учнів 1 класу.











Вибір форм спільної роботи бібліотекаря і вчителя залежить від виховної мети, різноманітності книг, які бібліотека може запропонувати читачам, від вікових та психологічних особливостей читачів.

  • Вибір форм спільної роботи бібліотекаря і вчителя залежить від виховної мети, різноманітності книг, які бібліотека може запропонувати читачам, від вікових та психологічних особливостей читачів.

  • У своїй роботі наша бібліотека у тісній співпраці з педколективом використовує різні форми масової роботи. Цікаво проводяться літературні ранки для учнів 1-4 кл, літературні брейн-ринги, вікторини, конкурси, години спілкування, свята до ювілеїв видатних письменників та ін. Діти із задоволенням приймають участь у заходах, спілкуються з бібліотекарем на перервах та після уроків; у бібліотеці є багато книжкових виставок, які допомагають читачам у підборі літератури, розкривають книжковий фонд бібліотеки.





Не оминайте наш поріг, Беріть скарби нетлінні в руки. Нема прекрасніших доріг, Ніж, в цей вселюдський храм науки.

  • Не оминайте наш поріг, Беріть скарби нетлінні в руки. Нема прекрасніших доріг, Ніж, в цей вселюдський храм науки.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка