Головне питання абітурієнта



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Головне питання абітурієнта









Ви впевнені, що не мислите нав'язаними Вам стереотипами?

  • Ви впевнені, що не мислите нав'язаними Вам стереотипами?

  • Перевірте себе…



Якого кольору дзеркало?

  • Якого кольору дзеркало?

  • Відповідь: Зеленого

  • Пояснення: Ідеального білого дзеркала в природі не існує. Кількості світла, яке відображає дзеркало, не так вже й багато, і воно відповідає зеленому світу спектра.



Куди в фізичному сенсі діваються файли, видалені користувачем комп'ютера?

  • Куди в фізичному сенсі діваються файли, видалені користувачем комп'ютера?

  • Відповідь: Нікуди, вони й досі там

  • Пояснення: Хоча операційна система їх не бачить, вони продовжують зберігатись на твердому диску.



Що таке “ідеальна робота”?

  • Що таке “ідеальна робота”?

  • Відповідь: Це робота, яка дає і дохід, і задоволення, і свободу

  • Пояснення: Багато людей все життя женуться за великими заробітками, а наприкінці життя їм майже нічого згадати окрім шаленої праці.



Хто повинен вирішити на кого і де мені хотілось би навчатись?

  • Хто повинен вирішити на кого і де мені хотілось би навчатись?

  • Відповідь: Я і тільки я



На кому буде лежати відповідальність за мій вибір?

  • На кому буде лежати відповідальність за мій вибір?

  • Відповідь: Виключно на мені



Основа профорієнтації – своєчасний, самостійний, свідомий вибір

  • Основа профорієнтації – своєчасний, самостійний, свідомий вибір



Сформулюйте стратегічну ціль свого життя: “Чого я дійсно хочу в житті або чого я зовсім не хочу?”

  • Сформулюйте стратегічну ціль свого життя: “Чого я дійсно хочу в житті або чого я зовсім не хочу?”

  • Відповісте собі на питання: “Як майбутнє навчання допоможе мені досягти моєї цілі?”

  • Оцініть наявні ресурси: гроші та час.

  • Визначте систему власних обмежень: “Чим я готовий пожертвувати заради цілі?”

  • Складіть план дій.



системну і багатоступінчасту допомогу у складанні “Плану дій абітурієнта”

  • системну і багатоступінчасту допомогу у складанні “Плану дій абітурієнта”



формування вільної від стереотипів, самостійної, мислячої та діючої особистості, здатної здійснювати обґрунтований вибір не лише в різних учбових, але й життєвих ситуаціях

  • формування вільної від стереотипів, самостійної, мислячої та діючої особистості, здатної здійснювати обґрунтований вибір не лише в різних учбових, але й життєвих ситуаціях



вибір професії і ВИШу, як самоуправлінське рішення, повинен бути не випадковим під впливом обставин, а через осмислення великої кількості інформації

  • вибір професії і ВИШу, як самоуправлінське рішення, повинен бути не випадковим під впливом обставин, а через осмислення великої кількості інформації



Різні аспекти підготовки до навчання у ВИШі.

  • Різні аспекти підготовки до навчання у ВИШі.

  • Правила і мистецтво формулювання цілі, як інструмента менеджменту.

  • Побудова “Дерева цілей” абітурієнта.

  • Секрети успішного поєднання навчання з роботою та особистим життям.

  • Роль стратегічного мислення в ухваленні рішення про вибір місця навчання.

  • Ключові фактори успіху в отриманні якісної вищої освіти.

  • Професії та професіонали (у XVII столітті налічувалося близько 200 професій, сьогодні в світі близько 40 тисяч професій).

  • Ризик у виборі професії. Мода на професії.

  • Особливості побудови успішної кар'єри в бюджетних та комерційних організаціях.

  • Результативність, економічність та ефективність навчання у ВИШі.

  • Взаємодія “викладач-студент” для ефективного навчання.

  • Пам'ятка першокурсника.

  • та багато інших.



Абітурієнти будь-якого віку, батьки і родичі абітурієнтів, а також усі охочі познайомитись з «Менеджментом» як професійним управлінням.

  • Абітурієнти будь-якого віку, батьки і родичі абітурієнтів, а також усі охочі познайомитись з «Менеджментом» як професійним управлінням.



міждисциплінарні і надпредметні компетенції школяра;

  • міждисциплінарні і надпредметні компетенції школяра;

  • цікаві міні-лекції і кейси, що розвивають управлінський потенціал та активне самостійне мислення;

  • знання основ самоменеджменту в навчанні, професії та особистому житті;

  • компетенції ухвалення розумних рішень в умовах кризи;

  • можливість безкоштовного індивідуального консультування;

  • комплект матеріалів Клубу.



Вчитись треба, інакше ніхто не навчить!

  • Вчитись треба, інакше ніхто не навчить!








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка