Головне завдання вчителя. Головне завдання вчителя



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.









Головне завдання вчителя.

  • Головне завдання вчителя.

  • Як зацікавити учнів?

  • Яка роль гри?

  • Для чого потрібні ігри на уроці?

  • Методика проведення окремих ігор.

  • Активні форми проведення уроків.

  • Ігри, які можна використовувати на уроках.

  • Діаграма засвоєння інформації.

  • Висновок.

  • Використана література.



У загальному об’ємі знань, умінь і навичок, отриманих учнями в середній школі, важливе місце належить математиці, яка широко застосовується при вивченні інших предметів і в практичній діяльності майбутніх робітників!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • У загальному об’ємі знань, умінь і навичок, отриманих учнями в середній школі, важливе місце належить математиці, яка широко застосовується при вивченні інших предметів і в практичній діяльності майбутніх робітників!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Головне завдання кожного вчителя:

  • 1) дати учням певну базу знань,

  • 2) розвинути в учнів інтерес до навчання,

  • 3) навчити учнів учитися.



Виникнення зацікавленості до математики у значної кількості учнів залежить у більшій мірі від методики її викладання, від того, наскільки вдало буде побудована навчальна робота. Немала роль тут відводиться дидактичним іграм на уроках математики – сучасному і визнаному методу навчання і виховання, якому властиві навчальна, виховна і розвиваюча функції.

  • Виникнення зацікавленості до математики у значної кількості учнів залежить у більшій мірі від методики її викладання, від того, наскільки вдало буде побудована навчальна робота. Немала роль тут відводиться дидактичним іграм на уроках математики – сучасному і визнаному методу навчання і виховання, якому властиві навчальна, виховна і розвиваюча функції.



Гра – творчість, гра – труд.

  • Гра – творчість, гра – труд.

  • У процесі гри у дітей виробляються:

  • навички зосереджуватися,

  • міркувати самостійно,

  • розвивається увага,

  • тяга до знань тощо.

  • Захопившись, діти не помічають, що навчаються: пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в незвичних ситуаціях, поповнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію.

  • Навіть найбільш пасивні учні включаються в гру з великим бажанням та прикладають всі зусилля, щоб не підвести товаришів по грі.



Під час гри діти, як правило, дуже уважні, зосереджені і дисципліновані.

  • Під час гри діти, як правило, дуже уважні, зосереджені і дисципліновані.

  • Дидактичні ігри гарно вживаються з “серйозним” навчанням.

  • Включення в урок дидактичних ігор та ігрових моментів робить процес навчання цікавим, створює у дітей гарний робочий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу.

  • Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких розв’язується та чи інша задача, підтримує і підсилює інтерес дітей до предмету.

  • Тощо.



Дидактична гра – не самоціль на уроці, а засіб навчання і виховання.

  • Дидактична гра – не самоціль на уроці, а засіб навчання і виховання.

  • Гру не потрібно змішувати із забавою!

  • Не можна розглядати гру на уроці,

  • як діяльність розваги заради задоволення!

  • На гру вчитель має дивитися, як на метод (технологію) формування творчої діяльності навчальної роботи в тісному зв’язку з іншими.



Під час організації дидактичних ігор з математичним змістом потрібно продумувати наступні питання методики:

  • Під час організації дидактичних ігор з математичним змістом потрібно продумувати наступні питання методики:

  • 1. Мета гри.

  • - Які уміння і навички в області математики

  • учні засвоять в процесі гри? –

  • - Якому моменту гри потрібно приділити

  • особливу увагу?

  • - Які інші виховні цілі мають на увазі при

  • проведенні гри?

  • 2. Кількість гравців.

  • 3. Які дидактичні матеріали і посібники будуть

  • потрібні для проведення гри?

  • 4. На який час повинна бути розрахована гра і

  • чи буде вона цікавою, захоплюючою?



Як з найменшою затратою часу ознайомити дітей з правилами гри?

  • Як з найменшою затратою часу ознайомити дітей з правилами гри?

  • Як забезпечити участь всіх школярів у грі?

  • Як організувати спостереження за дітьми, щоб вияснити, чи всі включились в роботу?

  • Які зміни можна внести в гру, щоб підвищити інтерес і активність дітей?

  • Які висновки потрібно сказати учням вкінці гри ( кращі моменти гри, недоліки, результат засвоєння математичних знань, оцінювання окремих учасників гри, зауваження щодо порушень правил гри тощо).





Форма етапу уроку, яка включає три елементи: бесіди, ігри, творчість– “біт-урок”.

  • Форма етапу уроку, яка включає три елементи: бесіди, ігри, творчість– “біт-урок”.

  • Перевага “біт-уроку” в його зацікавленості. Учні не встигають втомитися, підтримується та розвивається їх увага.

  • Такий етап уроку завдяки своєму емоційному запалу, елементам змагань має глибокий виховний ефект. Діти на практиці бачать ті можливості, які представляє творча колективна робота.



До початку “аукціону “ експертами визначаються “продажна вартість” ідей. Потім ідеї “продаються”. Автор ідеї, який отримав найбільшу ціну, визначається переможцем. Ідея переходить до розробників, які обґрунтовують свої варіанти. Аукціон може бути проведений в два тури. Ідеї, які перейшли на другий тур, можуть бути апробовані на практичних задачах.

  • До початку “аукціону “ експертами визначаються “продажна вартість” ідей. Потім ідеї “продаються”. Автор ідеї, який отримав найбільшу ціну, визначається переможцем. Ідея переходить до розробників, які обґрунтовують свої варіанти. Аукціон може бути проведений в два тури. Ідеї, які перейшли на другий тур, можуть бути апробовані на практичних задачах.



Форма має схожість із “аукціоном”.

  • Форма має схожість із “аукціоном”.

  • Групи об’єднується в “генераторів” та “експертів”.

  • “Генераторам” пропонується ситуація творчого характеру. За певний час учням пропонують різні варіанти розв’язків запропонованої задачі, які фіксують на дошці. По закінченню відведеного часу “в бій” вступають “експерти”. В ході дискусії приймаються кращі пропозиції і команди міняються ролями. Представлена учням на уроці можливість пропонувати, дискутувати, обмінюватися ідеями не тільки розвиває їх творче мислення і збільшує довіру до вчителя, але й робить навчання “комфортним”.



Учні класу зарання об’єднані у три групи, в яких роздане домашнє завдання, підготовлені номери команд та аркуші обліку з прізвищами гравців для капітанів. Гра складається з шести етапів.

  • Учні класу зарання об’єднані у три групи, в яких роздане домашнє завдання, підготовлені номери команд та аркуші обліку з прізвищами гравців для капітанів. Гра складається з шести етапів.

  • Вступне слово вчителя.

  • Розминка – повторення всіх ключових питань теми.

  • Затвердження регламенту час на формування відповіді та критерії оцінювання за відповідь. Визначається склад журі.

  • 4. Гра “Що? Де? Коли?”

  • 5. Підведення підсумків.

  • 6. Заключне слово вчителя.



Таку форму проведення уроку чи його етапу зручніше використовувати під час повторення і узагальнення теми. Клас об’єднують у дві-три групи. Кожна група отримує завдання і потім розповідає їх розв’язання. Проводиться обмін задачами.

  • Таку форму проведення уроку чи його етапу зручніше використовувати під час повторення і узагальнення теми. Клас об’єднують у дві-три групи. Кожна група отримує завдання і потім розповідає їх розв’язання. Проводиться обмін задачами.



Або заочна подорож

  • Або заочна подорож

  • (можна очна).

  • План проведення.

  • Повідомлення теми.

  • Вступне слово ведучого.

  • Пояснення нового матеріалу або розв’язування вправ шляхом уявної екскурсії – проводить екскурсовод учень, учитель, шеф, батьки.

  • Відповіді на питання, які виникли в ході екскурсії.

  • Подарунки і сувеніри на пам’ять (готувати завчасно).



Привітання команд (домашнє завдання).

  • Привітання команд (домашнє завдання).

  • Розминка. Команди задають один одному запитання.

  • Домашнє завдання. (перевірка на кодоплівці).

  • Виконання по 3-4 завдання членами команди біля дошки.

  • Завдання капітанам команд (по карточкам).

  • Підведення підсумків.



Вибирається ведучий і 5-6 коментаторів з проблем теми.

  • Вибирається ведучий і 5-6 коментаторів з проблем теми.

  • Вступне слово учителя, вибір основних напрямків теми та пропозиція учням запитань, від розв’язку яких залежатиме розв’язання всієї проблеми.

  • Ведучий продовжує урок, дає слово коментаторам, залучає до обговорення весь клас.

  • Висновок: колективне обговорення привчає учнів до самостійності, активності,збуджує відчуття відповідальності за участь у подіях.



Проводити його можна в різних варіантах. Наприклад, коли екзаменатором є вільні від уроків вчителі, або коли екзаменаторами виступають більш ерудовані учні, які добре володіють матеріалом теми.

  • Проводити його можна в різних варіантах. Наприклад, коли екзаменатором є вільні від уроків вчителі, або коли екзаменаторами виступають більш ерудовані учні, які добре володіють матеріалом теми.

  • Вкінці уроку підводяться підсумки.

  • Використовується також колективний спосіб навчання.

  • Наприклад, розв’язування вправ з наступною взаємо(само)перевіркою: клас об’єднується в декілька груп, визначаються консультанти; кожна група отримує картки-завдання. Перший приклад розв’язує і пояснює консультант, а інші учні виконують самостійно. Консультанти координують і ведуть облік. Учитель стежить за роботою всіх.



Учитель у вигляді презентації ставить перед учнями проблемні питання, які потрібно дослідити. Повідомляє, про те, як він буде оцінювати роботу. Результати досліджень учні оформляють створивши публікації, моделі, презентації тощо.

  • Учитель у вигляді презентації ставить перед учнями проблемні питання, які потрібно дослідити. Повідомляє, про те, як він буде оцінювати роботу. Результати досліджень учні оформляють створивши публікації, моделі, презентації тощо.

  • На дослідження учням дається два тижні. Під час уроку-дослідження учні захищають свої роботи.



Ефективність цього методу давно перевірена і визнана. Учні вибирають бригадирів із числа найбільш обізнаних учнів і самі записуються у ці бригади. Бригадири провіряють виконання домашнього завдання, оцінюють роботи, математичні диктанти, самостійні роботи, навчають тих, хто хворів займаються з відстаючими. На заняттях бригадири мають право допомагати своїм учням. Змагання між бригадами підвищують інтерес і пізнавальну активність учнів.

  • Ефективність цього методу давно перевірена і визнана. Учні вибирають бригадирів із числа найбільш обізнаних учнів і самі записуються у ці бригади. Бригадири провіряють виконання домашнього завдання, оцінюють роботи, математичні диктанти, самостійні роботи, навчають тих, хто хворів займаються з відстаючими. На заняттях бригадири мають право допомагати своїм учням. Змагання між бригадами підвищують інтерес і пізнавальну активність учнів.









Гра “Вірю- не вірю”

  • Гра “Вірю- не вірю”

  • Ну що ж, вирушаємо в подорож.

  • І сувора, й солов’їна

  • Математики країна.

  • Праця тут іде завзята,

  • Вмій лиш спритно рахувати.

  • А поки автобус домчить до першої зупинки, проводиться гра «Вірю – не вірю». Вчитель показує картки, а учні сигналізують правильний запис – «хлопають в долоні», неправильний – «тупотять ногою».



Ця гра заключається в тому, що учням потрібно закінчити фразу:

  • Ця гра заключається в тому, що учням потрібно закінчити фразу:

  • Пр.1 Якщо R=4, то Sкр. = …

  • Пр.2 Якщо діагоналі чотирикутника перпендикулярні, то це є …



Гра “Доміно”

  • Гра “Доміно”

  • Сприяє розвитку уміння говорити коротко, переконливо й по суті.

  • Трикутник, у якого є один прямий кут, називається … (прямокутним )

  • Сторона прямокутного трикутника, що лежить проти прямого кута, називається … (гіпотенуза).

  • Відношення прилеглого катета до гіпотенузи в прямокутному трикутнику називається … (косинусом кута).

  • Прямокутний трикутник зі сторонами 3, 4, 5 одиниць називається … (Єгипетським).

        • Cos 30˚= … ( )
        • 6. Sin 30˚= … ( )


Учитель заздалегідь пише вправи з помилками, а учням потрібно відшукати і виправити їх.

  • Учитель заздалегідь пише вправи з помилками, а учням потрібно відшукати і виправити їх.



Ця гра полягає у написанні математичного диктанту. Учитель з певною швидкістю читає завдання за завданням, а учні на аркушах записують відповіді.

  • Ця гра полягає у написанні математичного диктанту. Учитель з певною швидкістю читає завдання за завданням, а учні на аркушах записують відповіді.



Гра “Поспішай та не помиляйся”

  • Гра “Поспішай та не помиляйся”

  • Якщо твердження, яке звучить, істинне, то учень в зошиті ставить , а якщо хибне, то _. Кожна правильна відповідь відповідає 2 б.

  • Якщо дві прямі мають спільну точку, то вони мимобіжні.

  • Якщо основа трапеції АВСD лежить у площині β, а основа ВС не належить β, то ВСβ.

  • Якщо площина β і пряма а мають тільки одну спільну точку, то вони перетинаються.

  • Якщо пряма перетинає одну з двох паралельних прямих, то вона обов’язково перетинає і другу.

  • Точка С не належить трикутнику MNK, отже пряма МС перетинає площину трикутника.

  • Якщо m паралельна прямій n, а пряма n перетинає β, то m|| β.

  • Ключ відповідей: __∩_∩_

  • 123456



Гра заключається в тому, що учні виконують завдання, виступаючи в ролі будівельника.

  • Гра заключається в тому, що учні виконують завдання, виступаючи в ролі будівельника.

  • Наприклад. Потрібно розрахувати скільки необхідно паркетних плиток для настилу підлоги.



Учні класу виступають в якості конструкторів.

  • Учні класу виступають в якості конструкторів.

  • Деталі мають форму геометричних фігур. Їм потрібно визначити, скільки піде матеріалу на певну деталь.



Кожен учень уявляє себе в ролі інженера-проектувальника. Наприклад. Потрібно спроектувати дорогу і визначити, скільки піде асфальту на її покриття.

  • Кожен учень уявляє себе в ролі інженера-проектувальника. Наприклад. Потрібно спроектувати дорогу і визначити, скільки піде асфальту на її покриття.



При створенні кросворду на математичну тематику не обов’язково добиватися симетрії в розміщенні клітинок. Важливо використовувати ідею цієї гри, щоб учні включались в активну розумову діяльність.

  • При створенні кросворду на математичну тематику не обов’язково добиватися симетрії в розміщенні клітинок. Важливо використовувати ідею цієї гри, щоб учні включались в активну розумову діяльність.

  • Після того, як на дошку спроектували кросворд, учитель читає по черзі для кожної команди характеристику термінів по горизонталі, а потім по вертикалі. Задача гравців кожної команди- правильно назвати і вписати потрібні терміни. При цьому гравець команди може вписати тільки один термін. Після двох невірних спроб хід вважається втраченим. Виграє та команда, яка вписала найбільшу кількість слів і охарактеризувала відповідні властивості фігур, і т.д.









Гра “Розшифруй вислів”

  • Гра “Розшифруй вислів”

  • Сьогодні у нас незвичайний урок. Це урок-подорож до країни Натуральних Чисел. Нам необхідно проїхати складним маршрутом, долаючи на своєму шляху різні перешкоди. Але нам до цієї країни неможливо потрапити, якщо не прочитаємо закодований вислів у таблиці «Прочитай вислів».

  • Щоб прочитати його, потрібно виконати математичні дії, а потім за одержаним результатом скласти вислів.

  • Виконати дії:

  • 4+3; 4·2; 3-2; 8:4; 10:2; 5+5; 6+3; 2·2; 2+1.

  • 1 - «тика»

  • 2 - «гім»

  • 3 -«му»

  • 4 - «зу»

  • 5 - «нас»

  • 7 - «мате»

  • 8 - «ма»

  • 9 - «ро»

  • 10 - «тика»

  • Закодований вислів – «Математика – гімнастика розуму».



В роботу включається декілька завдань. Приклади складені так, що відповіддю кожного з них є одне з чисел, яке стоїть на початку кожного прикладу.

  • В роботу включається декілька завдань. Приклади складені так, що відповіддю кожного з них є одне з чисел, яке стоїть на початку кожного прикладу.



Гра “Кругові завдання”

  • Гра “Кругові завдання”

  • А) Б)

  • В) Г)

  • Відповідь першого прикладу вказує на перше число наступного прикладу. Якщо учень не знаходить відповідь серед перших чисел у інших прикладах, значить він розв’язаний не правильно.

  • Відповідь. 1. А) 2. В)

  • 3. Г) 4. Б)



На кожній сходинці малюнка записано завдання на одну дію. Команда учнів (кількість учасників = кількості сходинок) “піднімається” по ній. Кожен учень виконує одну дію. Якщо помиляється - “падає” вниз. Разом із “невдахою” може вибути з гри вся команда, або команда замінює учня, який вибув, іншим гравцем з класу.

  • На кожній сходинці малюнка записано завдання на одну дію. Команда учнів (кількість учасників = кількості сходинок) “піднімається” по ній. Кожен учень виконує одну дію. Якщо помиляється - “падає” вниз. Разом із “невдахою” може вибути з гри вся команда, або команда замінює учня, який вибув, іншим гравцем з класу.



Гра “Сходинки”

  • Гра “Сходинки”



Учителю потрібно підготувати 5-6 великих карт, розділених на прямокутники з записаними на них відповідями і відповідну кількість маленьких карточок з прикладами. Великі карти роздаються групам гравців. Ведучий виймає карточку, читає приклад. Учні розв’язують його усно або письмово. Та група, яка знайшла на великій карті відповідь і вважає її правильною, забирає карточку у ведучого і накриває нею відповідну клітинку. Виграє та група, яка раніше всіх накрила всі клітинки своїх карт.

  • Учителю потрібно підготувати 5-6 великих карт, розділених на прямокутники з записаними на них відповідями і відповідну кількість маленьких карточок з прикладами. Великі карти роздаються групам гравців. Ведучий виймає карточку, читає приклад. Учні розв’язують його усно або письмово. Та група, яка знайшла на великій карті відповідь і вважає її правильною, забирає карточку у ведучого і накриває нею відповідну клітинку. Виграє та група, яка раніше всіх накрила всі клітинки своїх карт.



Учні вирушають у путь і проводиться гра «Математичне лото». Картки розкладені на партах. Учні розв’язують приклади, записують їх у зошит, а знайшовши відповідь, накривають завдання картинками на яких записана правильна відповідь. (робота в парах)

  • Учні вирушають у путь і проводиться гра «Математичне лото». Картки розкладені на партах. Учні розв’язують приклади, записують їх у зошит, а знайшовши відповідь, накривають завдання картинками на яких записана правильна відповідь. (робота в парах)



На дошці заздалегідь написані приклади в три стовпчики. Учні об’єднуються у три команди. Перші учасники гри від кожної команди одночасно підходять до дошки, розв’язують перше завдання зі свого стовпчика. Розв’язавши, повертаються на своє місце і передають естафету наступному члену своєї команди і т.д. Виграє та команда, яка швидше й без помилок виконає всі завдання.

  • На дошці заздалегідь написані приклади в три стовпчики. Учні об’єднуються у три команди. Перші учасники гри від кожної команди одночасно підходять до дошки, розв’язують перше завдання зі свого стовпчика. Розв’язавши, повертаються на своє місце і передають естафету наступному члену своєї команди і т.д. Виграє та команда, яка швидше й без помилок виконає всі завдання.



Гра “Естафета”

  • Гра “Естафета”

  • Учні кожного ряду виконують одну дію, записують відповідь і передають карточку учням, які сидять за ними. Ті в свою чергу, після виконання другої дії, передають карточку наступним учням і так далі. Карточка з останньої парти передається на першу парту. Перемагають учні того ряду, на якому раніше розв’яжуть всі завдання і отримають правильні відповіді (робота в парах).

  • І ряд

  • ІІ ряд

  • ІІІ ряд



На дошці зображуються певні фігури. Біля кожної з них розміщують чотири числа, а всередині вказують дію, яку треба виконати над кожним із записаним зовні чисел. Відповіді учні записують поряд з даним числом на “дощечках”

  • На дошці зображуються певні фігури. Біля кожної з них розміщують чотири числа, а всередині вказують дію, яку треба виконати над кожним із записаним зовні чисел. Відповіді учні записують поряд з даним числом на “дощечках”



1. Долина Усної Лічби

  • 1. Долина Усної Лічби

  • Цей етап уроку проходить як фронтальне опитування.

  • а) додати дані числа з числом 123;

  • б) відняти від числа 123 дані числа.

  • (Учні відповіді записують на дощечках)



Учитель записує на дошці будь-яке число.

  • Учитель записує на дошці будь-яке число.

  • Учні повинні назвати друге число, яке доповнює його до іншого. Наприклад. Число 2,7. Учні повинні назвати число, яке доповнює його до 5.



Гра “Лічба доповнення”

  • Гра “Лічба доповнення”

  • 1. Долина Усної Лічби

  • Цей етап уроку проходить як фронтальне опитування.

  • а) доповнити дані числа до числа 100

  • (Учні відповіді записують на дощечках)



Кожен учень заготовляє табличку. По команді вчителя учні ставлять по одній точці в кожному ряду таблиці. Після цього сусіди по парті обмінюються табличками. Учитель пропонує виконати певну дію між числами перехрестя, однак одну і ту ж.

  • Кожен учень заготовляє табличку. По команді вчителя учні ставлять по одній точці в кожному ряду таблиці. Після цього сусіди по парті обмінюються табличками. Учитель пропонує виконати певну дію між числами перехрестя, однак одну і ту ж.



Гра “Хто швидше”

  • Гра “Хто швидше”

  • Кожен учень заготовив табличку (див. приклад).

  • По команді учителя учні ставлять по одній точці в кожному ряду таблиці. Після цього сусіди по парті обмінюються табличками. Вчитель пропонує виконати дію множення над числами, які стоять навпроти точки. Учні записують відповідь в клітинку з точкою. Через дві-три хвилини таблички повертаються знову, і учні перевіряють результати обчислень один у одного.



Учням даються вправи з кодованими відповідями. Виконавши першу вправу, учень шукає отримане число серед даних відповідей. Якщо її там немає, то допущена помилка. Виконавши всі вправи свого завдання, учень подає учителю роботу з кодованою відповіддю. Наприклад, 6281.

  • Учням даються вправи з кодованими відповідями. Виконавши першу вправу, учень шукає отримане число серед даних відповідей. Якщо її там немає, то допущена помилка. Виконавши всі вправи свого завдання, учень подає учителю роботу з кодованою відповіддю. Наприклад, 6281.



Гра “Кодовані вправи”

  • Гра “Кодовані вправи”

  • Обчислити значення:

  • І варіант ІІ варіант

  • 1) 7+ = а; 1) + 5 = а;

  • “2) а - = b; 2) а - = b;

  • 3) b + = c; 3) b + = c;

  • 4) c - - = d 4) c - - = d

  • Кодовані відповіді: 1) ; 2) ;3) ; 4) ; 5) ; 6)

  • 7) ; 8) .

  • Відповіді: І варіант – 2 7 4 8

  • ІІ варіант – 3 1 6 5



На дошці записують координати точок. Якщо на координатній площині кожну точку послідовно з’єднати з попереднім відрізком, то в результаті отримаємо певний малюнок.

  • На дошці записують координати точок. Якщо на координатній площині кожну точку послідовно з’єднати з попереднім відрізком, то в результаті отримаємо певний малюнок.



Гра “Змагання художників”

  • Гра “Змагання художників”

  • На дошці записані координати точок.

  • І варіант. Літак.(-7;0), (-5;2), (7;2), (9;5), (10;5), (10;1), (9;0), (-7;0);

  • (0;2), (5;6), (7;6), (4;2);

  • (0;1), (6;-3), (8;-3), (4;1), (0;1)

  • ІІ варіант. Парусник. (0;0), (-10;1), (0;16), (-1;2), (0;0);

  • (-9;0), (-8;-1), (-6;-2), (-3;-3), (5;-3), (10;-2), (12;-1), (13;0), (-9;0);

  • (0;0), (0;16), (12;2), (0;0).

  • Якщо на координатній площині кожну точку з’єднати з попереднім відрізком, то в результаті отримаємо певний малюнок.



Ця гра починається за 15-20хв до кінця уроку. Лабіринт розрахований на самостійне розв’язання завдань. Для кожного учня в конверт кладеться 3-5 карточок. Учень бере з конверта першою ту карточку, код якої вказав вчитель. Код другої карточки відповідає відповіді першої задачі. Тому другу карточку можна вибрати після розв’язання першого завдання.

  • Ця гра починається за 15-20хв до кінця уроку. Лабіринт розрахований на самостійне розв’язання завдань. Для кожного учня в конверт кладеться 3-5 карточок. Учень бере з конверта першою ту карточку, код якої вказав вчитель. Код другої карточки відповідає відповіді першої задачі. Тому другу карточку можна вибрати після розв’язання першого завдання.



У класі формують три команди. Гра ведеться на основі казки. Долаючи перешкоди, учні розв’язують вправи і шукають “чарівні” числа.

  • У класі формують три команди. Гра ведеться на основі казки. Долаючи перешкоди, учні розв’язують вправи і шукають “чарівні” числа.





Неможливо розглянути всі форми і методи нетрадиційного навчання. Їх може бути стільки скільки є вчителів.

  • Неможливо розглянути всі форми і методи нетрадиційного навчання. Їх може бути стільки скільки є вчителів.

  • “Ми будем учитись, працювати натхненно з бажанням і нічого не просимо взамін. Як добре, що є на світі дві дружні команди: учнів і учителів!”



Бевз Г.П.Методика викладання математики. -К. :Вища шк.,1977.-375с.

  • Бевз Г.П.Методика викладання математики. -К. :Вища шк.,1977.-375с.

  • Бабанский Ю.К. Выбор методов обучения в средней школе.-М.,1981.-176с.

  • Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения.-М.:!981.-185с.

  • Методика преподавания математики. Общая методика./Сост.Р.С.Черкасов и А.А.Столяр.-М.:Просвещение,1985.-336с.

  • Осинская В.Н. Активизация познавательной деятельности учащихся на уроках математики в 9-10 классах.-К.:Рад.шк.,1980.-144с.

  • Педагогика/ Под ред. Ю.К.Бабанского.-М.:Просвещение, 1988.-479с.

  • Бевз Г.П. Методи навчання математики.-Х:Вид.група”Основа”,2003.-96с.

  • Інтерактивні технології на уроках математики/ Упорядн. І.С. Маркова.-Х : Вид. група ”Основа”, 2007.128с.

  • Дмитрієва І. Усна лічба-невід’ємна частина уроку математики//Математика. Шкільний світ.-2006.-№12(360).-с.1.

  • Якимчук В. Дидактичні ігри у навчанні математики//Математика. Шкільний світ.-2006.-№18(366).-с.8.

  • Коваленко В.Г. Дидактические игры на уроках математики. -К.: Освіта.,1990г.-94с.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка