Горняткевич Н.І



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.







Горняткевич Н.І.

  • Горняткевич Н.І.



Для оптимізації навчально – виховного процесу я використовую методи опорних конспектів та випереджаючого навчання, новітні інформаційні технології навчання, інтерактивне навчання, самостійні роботи навчаючого та контролюючого характеру у вигляді математичних (геометричних) диктантів та тестів

  • Для оптимізації навчально – виховного процесу я використовую методи опорних конспектів та випереджаючого навчання, новітні інформаційні технології навчання, інтерактивне навчання, самостійні роботи навчаючого та контролюючого характеру у вигляді математичних (геометричних) диктантів та тестів







НІТН - це такі технології, які забезпечують використання в навчальному процесі засобів інформатизації навчання (насамперед це комп’ютер з відповідним педагогічним програмним забезпеченням, а також засоби комп’ютерних телекомунікацій), зокрема і як засобів управління навчально-пізнавальною діяльністю

  • НІТН - це такі технології, які забезпечують використання в навчальному процесі засобів інформатизації навчання (насамперед це комп’ютер з відповідним педагогічним програмним забезпеченням, а також засоби комп’ютерних телекомунікацій), зокрема і як засобів управління навчально-пізнавальною діяльністю



В своїй роботі я використовую комп’ютерні програми “Grand-2” ,“Grand-3D”, пакет “Динамічна геометрія”. Крім того, до більшості тем, які вивчаються в шкільному курсі, мною розроблені мультимедійні презентації. Наприклад: «Тіла обертання», «Піраміда», «Призма», «Тригонометричні функції. Їх властивості», «Показникова функція та її властивості», тощо.

  • В своїй роботі я використовую комп’ютерні програми “Grand-2” ,“Grand-3D”, пакет “Динамічна геометрія”. Крім того, до більшості тем, які вивчаються в шкільному курсі, мною розроблені мультимедійні презентації. Наприклад: «Тіла обертання», «Піраміда», «Призма», «Тригонометричні функції. Їх властивості», «Показникова функція та її властивості», тощо.





Використання математичних (геометричних) диктантів та тестів як форми поточного контролю полегшує роботу вчителя, забезпечує вимірювання об’єктивного рівня знань учнів та допомагає підготувати старшокласників до ЗНО

  • Використання математичних (геометричних) диктантів та тестів як форми поточного контролю полегшує роботу вчителя, забезпечує вимірювання об’єктивного рівня знань учнів та допомагає підготувати старшокласників до ЗНО



Під час вивчення теми «Правильні многокутники» (урок геометрії у 9 класі), одним зі завдань геометричного диктанту було: « Дано правильний п-кутник.

  • Під час вивчення теми «Правильні многокутники» (урок геометрії у 9 класі), одним зі завдань геометричного диктанту було: « Дано правильний п-кутник.

  • Варіант 1 (п = 4), варіант 2 (п = 6). Знайдіть:

  • а) суму кутів многокутника;

  • б) внутрішній кут многокутника;

  • в) зовнішній кут многокутника;

  • г) центральний кут многокутника;

  • ґ) сторону многокутника, якщо його периметр дорівнює 24 см;

  • д) апофему многокутника, якщо його сторона дорівнює 20 см»









Я працюю щодо залучення найбільш обдарованих, допитливих учнів до участі у:

  • Я працюю щодо залучення найбільш обдарованих, допитливих учнів до участі у:

  • - І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з математики;

  • - Міжнародному математичному конкурсі “Кенгуру”;

  • - обласному дистанційному математичному конкурсі “Крок до знань”;

  • - заняттях секцій ЛОМАН;

  • - конкурсі-захисті науково-дослідницьких, пошукових робіт у МНТУ НВК «ШЕЛ».





Горняткевич Н.І.

  • Горняткевич Н.І.



Горняткевич Н.І.

  • Горняткевич Н.І.



Горняткевич Н.І.

  • Горняткевич Н.І.



1) загальне інформаційне перенавантаження дітей (через засоби масової інформації, телекомунікації, ...). За допомогою опорних конспектів вводжу своєрідне обмеження на об'єм, зміст та час подачі інформації з урахуванням вікових особливостей дитини.

  • 1) загальне інформаційне перенавантаження дітей (через засоби масової інформації, телекомунікації, ...). За допомогою опорних конспектів вводжу своєрідне обмеження на об'єм, зміст та час подачі інформації з урахуванням вікових особливостей дитини.



2) класи формуються з учнів, які навчалися в різних закладах та, попри відбір, мають різний рівень навченості та різну мотивацію для навчання. Тому перші місяці двічі - тричі на тиждень я проводжу, крім тої, яка передбачена розкладом, ще додаткові консультації для всіх учнів, у яких виникли певні труднощі. Це дає можливість учням краще опанувати програму поглибленого вивчення математики.

  • 2) класи формуються з учнів, які навчалися в різних закладах та, попри відбір, мають різний рівень навченості та різну мотивацію для навчання. Тому перші місяці двічі - тричі на тиждень я проводжу, крім тої, яка передбачена розкладом, ще додаткові консультації для всіх учнів, у яких виникли певні труднощі. Це дає можливість учням краще опанувати програму поглибленого вивчення математики.



3) вважається, що якщо учень поступив у ліцей, то він має бути обдарованим у всіх відношеннях. Насправді таких учнів – вундеркіндів одиниці по всьому Львову. Здебільшого, дитина має нахил до чогось одного. З допомогою індивідуального підходу, намагаюся заохотити учнів до глибшого вивчення свого предмету та розкрити їх приховані можливості.

  • 3) вважається, що якщо учень поступив у ліцей, то він має бути обдарованим у всіх відношеннях. Насправді таких учнів – вундеркіндів одиниці по всьому Львову. Здебільшого, дитина має нахил до чогось одного. З допомогою індивідуального підходу, намагаюся заохотити учнів до глибшого вивчення свого предмету та розкрити їх приховані можливості.



4) більшість загальноосвітніх навчальних закладів факультативно не вивчають логіку, що приводить до труднощів під час виконань завдань високого рівня складності, творчого характеру, не вмінні застосувати здобуті знання у нестандартних математичних ситуаціях. Цю проблему дещо вдається вирішити під час роботи з обдарованими дітьми.

  • 4) більшість загальноосвітніх навчальних закладів факультативно не вивчають логіку, що приводить до труднощів під час виконань завдань високого рівня складності, творчого характеру, не вмінні застосувати здобуті знання у нестандартних математичних ситуаціях. Цю проблему дещо вдається вирішити під час роботи з обдарованими дітьми.



1. проблема послідовності вивчення тем в курсі «Геометрія - 9». На сьогоднішній день, сучасна Програма пропонує «Початкові відомості зі стереометрії», яку доцільніше, на мій погляд, буде вивчати на початку 10-го класу.

  • 1. проблема послідовності вивчення тем в курсі «Геометрія - 9». На сьогоднішній день, сучасна Програма пропонує «Початкові відомості зі стереометрії», яку доцільніше, на мій погляд, буде вивчати на початку 10-го класу.



2. проблема вивчення розділу «Тригонометрія» в 10-х класах. Доцільно ввести тему «Тригонометричні тотожності» в курс «Алгебра 9» (вивчати паралельно з вивченням теми геометрії «Розв'язування трикутників» за рахунок збільшення годин на вивчення «Алгебри 9»).

  • 2. проблема вивчення розділу «Тригонометрія» в 10-х класах. Доцільно ввести тему «Тригонометричні тотожності» в курс «Алгебра 9» (вивчати паралельно з вивченням теми геометрії «Розв'язування трикутників» за рахунок збільшення годин на вивчення «Алгебри 9»).








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка