Готовність до інноваційної педагогічної діяльності



Дата конвертації01.01.2017
Розмір444 b.



Готовність до інноваційної педагогічної діяльності – це особливий особистісний стан, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами і засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії.

  • Готовність до інноваційної педагогічної діяльності – це особливий особистісний стан, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами і засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії.



Усвідомлення потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці.

  • Усвідомлення потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці.

  • Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи.

  • Зорієнтованість на створення власних творчих завдань, методик, налаштованість на експериментальну діяльність.

  • Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності.

  • Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.



Готовність вчителя до здійснення інноваційної діяльності.

  • Готовність вчителя до здійснення інноваційної діяльності.

  • Інноваційна діяльність учителя.

  • Результативність інноваційної діяльності.



організація постійно діючого наукового семінару з найактуальніших проблем, над якими працюють педагоги навчального закладу;

  • організація постійно діючого наукового семінару з найактуальніших проблем, над якими працюють педагоги навчального закладу;

  • стажування педагогів при науково-дослідних інститутах і вищих навчальних закладах;

  • педагогічні ради, “круглі столи”, дискусії;

  • ділові, евристичні ігри з генерування нових педагогічних ідей;

  • творча діяльність педагогів у методичних об'єднаннях;

  • участь у науково-практичних конференціях;

  • узагальнення власного досвіду і досвіду своїх колег;

  • заняття на спеціальних курсах підвищення кваліфікації;

  • самостійна дослідницька, творча робота над темою, проблемою;

  • участь у колективній експериментально-дослідницькій роботі у межах спільної проблеми, над якою працюють педагоги навчального закладу.



Принцип інтеграції освіти.

  • Принцип інтеграції освіти.

  • Принцип диференціації та індивідуалізації освіти.

  • Принцип демократизації освіти.



1. Усвідомлення цілей освітньої діяльності у контексті актуальних педагогічних проблем сучасної школи. Врахування та розвиток індивідуальних здібностей учнів їх інтересів і потреб, потреб окремого учня та суспільства в цілому.

  • 1. Усвідомлення цілей освітньої діяльності у контексті актуальних педагогічних проблем сучасної школи. Врахування та розвиток індивідуальних здібностей учнів їх інтересів і потреб, потреб окремого учня та суспільства в цілому.

  • 2. Осмислена в контексті сучасності педагогічна позиція. Уміння відповідно до нововведень у науці і практиці по-новому формулювати освітні цілі з предмета, певної методики, досягати і оптимально переосмислювати їх під час навчання.

  • 3. Здатність вибудовувати цілісну освітню програму навчання і виховання, яка враховувала б індивідуальний підхід до дітей, освітні стандарти, нові педагогічні орієнтири.

  • 4. Вміле поєднання вчителем сучасної̈ реальності з вимогами особистісно-орієнтованої освіти, коригування освітнього процесу за критеріями інноваційної діяльності.



5. Здатність бачити індивідуальні здібності дітей і навчати відповідно до їх особливостей.

  • 5. Здатність бачити індивідуальні здібності дітей і навчати відповідно до їх особливостей.

  • 6. Вміння продуктивно, нестандартно організувати і проводити навчання й виховання, забезпечуючи розвиток творчості дітей через використання інноваційних технологій.

  • 7. Застосування форм і методів інноваційного навчання.

  • 8. Адекватне оцінювання, стимулювання відкриттів й форм культурного самовираження вихованців, здатність бачити позитивний розвиток учнів.

  • 9. Уміння аналізувати зміни в освітній діяльності, в розвитку особистісних якостей вихованців.

  • 10. Здатність і прагнення до особистісного творчого розвитку, рефлексивної діяльності, усвідомлення значущості, актуальності власних інноваційних пошуків і відкриттів.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка