Громадяни отримують дієвий інструмент для зворотного зв'язку з владою та зможуть привертати увагу до актуальних проблем своїх громад. Громадяни



Дата конвертації04.01.2017
Розмір567 b.



створена для взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, агентств місцевого розвитку, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади.

  • створена для взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, агентств місцевого розвитку, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади.

  • http://opencity.in.ua

  • Це простий у користуванні веб-ресурс, що використовує відкриті карти Google, Яндекс та OSM.



Громадяни отримують дієвий інструмент для зворотного зв'язку з владою та зможуть привертати увагу до актуальних проблем своїх громад.

  • Громадяни отримують дієвий інструмент для зворотного зв'язку з владою та зможуть привертати увагу до актуальних проблем своїх громад.

  • Місцевій владі має можливість оперативно реагувати на ці проблеми.

  • Громади можуть самоорганізовуватися навколо вирішення місцевих проблем. 

  • Місцевий бізнес та громадські об’єднання можуть планувати свої благодійні ініціативи та соціальні проекти, базуючись на потребах громад.







Робочі партнерські стосунки між НДО та владою



 

  •  





1) не регулюється ЗУ «Про звернення громадян»;

  • 1) не регулюється ЗУ «Про звернення громадян»;

  • 2) меморандум між ФCЄ, міською радою та ГО;

  • 3) місцеві нормативно-правові акти:

  • рішення виконкому про використання системи на території громади;

  • створення міжсекторної робочої групи під головуванням заступника міської ради;

  • затвердження порядку функціонування системи.



За перші одинадцять місяців проекту було опубліковано 1067 проблем, 927 з яких прийнято в роботу, а 464 вже вирішено. 44 проблеми вирішено через самоорганізацію

  • За перші одинадцять місяців проекту було опубліковано 1067 проблем, 927 з яких прийнято в роботу, а 464 вже вирішено. 44 проблеми вирішено через самоорганізацію





Забезпечення ефективної координації на місцевому рівні



«Проблеми та рішення» - комунікація громадян з структурними підрозділами

  • «Проблеми та рішення» - комунікація громадян з структурними підрозділами

  • «Офіційна інформація» від органу влади

  • «Корисні об’єкти» - позначення об’єктів соціальної сфери, охорони здоров’я, спортивних, безпеки і т.д.

  • «Віджет порталу» на офіційному сайті міської ради





Мобільні додатки на Android, Windows Phone (працюють), iOS (незабаром).

  • Мобільні додатки на Android, Windows Phone (працюють), iOS (незабаром).

  • Розробка нових шарів (напр. місцеві петиції)

  • Створення функціоналу для самоорганізації населення.

  • Створення Асоціації міст - учасників проекту.

  • Підключення нових міст (охоплення до 40% обласних центрів до кінця 2015 р., а також близько 12-15 інших міст).

  • Платформа для реалізації різноманітних місцевих громадських ініціатив (екологічні організації, молодіжні, тощо).

  • Забезпечення сталості проекту.



Проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» є ініціативою Фонду Східна Європа та виконується за фінансової підтримки Фонду Ч.С. Мотта.

  • Проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» є ініціативою Фонду Східна Європа та виконується за фінансової підтримки Фонду Ч.С. Мотта.



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!

  • Юрій Піскалюк

  • менеджер програм

  • Фонд Східна Європа

  • yuriyp@eef.org.ua

  • (044) 200-3824 (25, 26, 27)

  • (067) 671-2072




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка