Гуманістичне ставлення до особистості кожного вихованця; гуманістичне ставлення до особистості кожного вихованця



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.







- гуманістичне ставлення до особистості кожного вихованця;

  • - гуманістичне ставлення до особистості кожного вихованця;

  • - врахування його індивідуальних особливостей;

  • - формування духовного світу малюка;

  • - стимулювання розвитку і саморозвитку дитини, звернення до її внутрішнього світу;

  • - використання демократичних педагогічних засобів і методів навчання і виховання (повага, заохочення, опора на позитивне);

  • - розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності.



пізнання багатогранності дитини;

  • пізнання багатогранності дитини;

  • віра в її неповторність і талановитість;

  • визнання природного оптимізму дитини;

  • обережного звернення до її душі і розуму;

  • захисту багатства людської природи в дитячій душі;

  • виховання в дитини самоповаги;

  • утвердження краси в природі та в людині.





2. Культ Матері

  • 2. Культ Матері

  • “ Дитина починає пізнавати світ матері і батька. З того, як говорить мати з дитиною, як ставиться батько до матері. З цього всього і складаються перші уявлення про добро і зло”.



3. Культ Рідного слова

  • 3. Культ Рідного слова

  • “Без казки – живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттями дитини, - неможливо уявити дитячого мислення і дитячої мови як певного ступеня людського мислення і мови ”.

  • 4. Культ книги

  • “Якщо, Ви хочете, щоб юнацтво відчувало невгамовну жадобу до знань, дбайте про головніші, найважливіші вогнища духовної культури – бібліотеки”.





патріотичного виховання;

  • патріотичного виховання;

  • трудового виховання;

  • морального виховання;

  • художньо-естетичного виховання;

  • у ході пізнавальної, пошуково-дослідницької діяльності;

  • під час проведення корекційних та логопедичних занять.



Пізнавальний розвиток: заняття - милування, організація екскурсій-подорожей, спостережень в природі, праці в природі, дослідницької діяльності.

  • Пізнавальний розвиток: заняття - милування, організація екскурсій-подорожей, спостережень в природі, праці в природі, дослідницької діяльності.



заняття щодо ознайомлення з працею дорослих, організація дидактичних, сюжетно-рольових ігор на основі отриманих знань про працю дорослих; заняття з ознайомлення з довкіллям, проведення фольклорних свят, екскурсій до музеїв та історичних пам’яток.

  • заняття щодо ознайомлення з працею дорослих, організація дидактичних, сюжетно-рольових ігор на основі отриманих знань про працю дорослих; заняття з ознайомлення з довкіллям, проведення фольклорних свят, екскурсій до музеїв та історичних пам’яток.







Любов до дітей і до кожної окремої дитини;

  • Любов до дітей і до кожної окремої дитини;

  • Повага до дитини, вміння бачити в кожній людині особистість;

  • Віра в дитину, як запорука педагогічного успіху;

  • Глибоке знання дитини;

  • Розуміння дитини;

  • Бережливе ставлення до духовного світу і природи дитини;

  • Вміння розвивати у дитини почуття власної гідності;

  • Вміння включати дитину в коло інтересів, життя і турбот інших людей;

  • Бути другом, мудрим радником дитини.



Педагогічна спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – цілюще джерело людської мудрості, любові, золоті розсипи цінних педагогічних думок, спостережень і порад.

  • Педагогічна спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – цілюще джерело людської мудрості, любові, золоті розсипи цінних педагогічних думок, спостережень і порад.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка