І етап 2002-2003 рік Вивчення проблеми. Теоретична підготовка педагогічного колективу



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Робота з реалізації науково-методичної теми розрахована на 4 етапи (орієнтовно травень 2002-травень 2007).

  • І етап 2002-2003 рік

  • Вивчення проблеми. Теоретична підготовка педагогічного колективу.

  • ІІ етап 2003-2004 рік

  • Дослідницька робота. Впровадження окремих елементів технології

  • ІІІ етап 2004-2005 рік

  • Функціонування. Втілення проблеми в практику роботи.

  • ІV етап 2005-2007 рік

  • Систематизація та узагальнення досвіду



І етап 2002-2003 рік Вивчення проблеми. Теоретична підготовка педагогічного колективу.

  • Мета:

  • Теоретично опанувати основами

  • особистісно-орієнтованого уроку

  • Завдання:

  • Ознайомитись з науковими наробками з даної проблеми.

  • Вивчити технологію особистісно-орієнтованого уроку (за С.І. Подмазиніним).

  • Застосувати набуті знання під час проведення методичного тижня “Особистісно-орієнтований урок”



І етап 2002-2003 рік Вивчення проблеми. Теоретична підготовка педагогічного колективу.

  • Шляхи реалізації:

  • Підбір і вивчення літератури.

  • Взаємозв'язок з міським методичним кабінетом з даного питання.

  • Розроблення пам'яток щодо вивчення науково-методичної теми для кожного вчителя.

  • Оформлення методичного стенду.

  • Написання дослідницько-реферативних робіт з проблеми кожним педагогом школи.



Педагогічна рада на тему: “Ефективність використання 12-бальної системи оцінювання знань, умінь, навичок учнів”



ІІ етап 2003-2004 рік Дослідницька робота. Впровадження окремих елементів технології.

  • Мета:

  • Дослідити, як впровадження окремих елементів уроку впливає на результативність навчально-виховного процесу.

  • Завдання:

  • Продовжити вивчення літератури з проблеми; технології особистісно-орієнтованого уроку.

  • Скласти схему самоаналізу особистісно-орієнтованого уроку; серію конспектів-уроків з однієї теми.

  • Впроваджувати в практику роботи методику уроку.

  • Проаналізувати власний досвід на даному етапі та його результативність.



ІІ етап 2003-2004 рік Дослідницька робота. Впровадження окремих елементів технології.

  • Шляхи реалізації:

  • Показові інноваційні уроки.

  • Відвідування уроків.

  • Вивчення передового досвіду з проблеми.

  • Організація дослідницької роботи кожним вчителем школи.



Педагогічна рада на тему: “Про ефективність роботи педагогічного колективу ЗОШ № 5 з навчально-методичного забезпечення освітнього процесу.”



Педагогічна рада на тему: “Результативність уроку на основі особистісно-орієнтованого підходу.”



ІІІ етап 2004-2005 рік Функціонування. Втілення проблеми в практику роботи.

  • Мета:

  • Оновити навчально-виховний процес шляхом

  • впровадження в практику роботи вчителів школи технології особистісно-орієнтованого уроку.

  • Завдання:

  • Проводити та аналізувати уроки за технологією особистісно-орієнтованого уроку.

  • Створити банк даних авторських уроків з проблемної теми.

  • Прийняти активну участь в шкільному конкурсі “Вчитель уроку”.

  • Проаналізувати власний досвід з реалізації проблеми та його результативність.



Шляхи реалізації:

  • Шляхи реалізації:

  • Проведення відкритих уроків.

  • Обмін досвідом.

  • Розробка авторських уроків.

  • Допомога вчителям в яких є утруднення з вирішенням проблеми.

  • Самоаналіз діяльності кожним вчителем.

  • Вивчення результативності впровадження проблеми адміністрацією школи.

  • Пропагування досвіду через засоби масової інформації.



Педагогічна рада на тему: “Реалізація психолого-педагогічних механізмів створення ситуації успіху в навчальній діяльності.”





Педагогічна рада на тему: “Реалізація Концепції профільного навчання у старшій школі.”



ІV етап 2005-2007 рік Систематизація та узагальнення досвіду.

  • Мета:

  • Продовження оновлення навчально-виховного процесу шляхом впровадження в практику роботи особистісно-орієнтованого уроку; систематизувати досвід роботи вчителів; узагальнити результати науково-методичної роботи щодо реалізації стратегії розвитку школи.

  • Завдання:

  • Вчителям школи узагальнити власний досвід роботи з проблеми.

  • Заступнику директора з навчально-виховної проаналізувати та систематизувати представлені досвіду роботи.

  • Подати досвід як систему роботи.

  • Створити творчу групу для узагальнення результатів науково-методичної роботи щодо реалізації стратегії розвитку школи.



Шляхи реалізації:

  • Шляхи реалізації:

  • Написання психолого-педагогічних статей з проблеми.

  • Розробка авторських програм.

  • Укладання особистісно-орієнтованих міні підручників.

  • Проведення творчих звітів вчителів

  • Підготовка та проведення виставки-презентації узагальнених досвідів роботи.



Виставка-презентація узагальнених досвідів роботи





Результативність роботи школи Укладені:







Створені:

  • Інноваційна освітня модель

  • “Муза Таланту”







Реалізуються шкільні проекти:

  • Школа-лідер

  • Парад квітів біля

  • школи

  • Моє місто

  • Школа

  • майбутнього



Навчальний заклад – лауреат конкурсу “100 кращих шкіл України-2006” в номінації “Школа успіху”



Результати міських олімпіад (2004 – 2006 р.р.)



Учасники інноваційного проекту “Муза Таланту” (2004 – 2006 р.р.)



Якісний склад педагогічного колективу Всього вчителів: 45



Рівень навчальних досягнень учнів:



Профілізація старшої школи

  • Суспільно-гуманітарний профіль



Підготовлено та проведено семінар для директорів шкіл міста на тему: “Управлінське забезпечення інноваційних технологій в освітньому процесі”



Доповідь директора школи Л.В. Тесленко на семінарі



Виступ заступника директора з НВР Л.С. Богослової



Виступ заступника директора з НВР Л.Ю. Марченко



Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка