I. Мотивація. I. Мотивація



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



I. Мотивація.

  • I. Мотивація.

  • 1. Формування позитивної психологічної настанови.



I. Мотивація.

  • I. Мотивація.

  • 1. Формування позитивної психологічної настанови.



Продовж речення:

  • -У «своєму саду» я найбільше ціную...

  • -У «саду» моєї родини я хочу відчувати...

  • -У «саду» мого класу мені до вподоби...

  • -У «саду» рідної мови мене зачаровує...



ІІ.Актуалізація опорних знань.

  • ІІ.Актуалізація опорних знань.

  • Прочитайте вислови. Знайдіть слова й вирази, які надають емоційності висловленим думкам.



III. Опрацювання навчального матеріалу.

  • III. Опрацювання навчального матеріалу.

  • “ Парк теоретичного матеріалу ”

  • Т л у м а ч н и к. Парк – великий сад або гай для прогулянок з алеями, квітниками, а також з обладнанням для відпочинку і розваг.



Культура мови розділ мовознавчої науки, що вивчає нормативність мови, її відповідність вимогам, які ставляться перед мовою в суспільстві, уміння правильно добирати мовно – виражальні засоби відповідно до мети , обставин спілкування.

  • Культура мови розділ мовознавчої науки, що вивчає нормативність мови, її відповідність вимогам, які ставляться перед мовою в суспільстві, уміння правильно добирати мовно – виражальні засоби відповідно до мети , обставин спілкування.

  • Норми культури мови: лексичні (розрізнення значень і схематичних відтінків слів, закономірність лексичної сполучуваності); граматичні (використання правильної граматичної форми); стилістичні (доцільність використання мовно – виражальних засобів у певному мовному оточенні); орфоепічні (вимова); орфографічні (правильне написання).

  • Культура мовлення досконале володіння мовою, нормами у процесі мовленнєвої діяльності.

  • Ознаки культури мовлення: змістовність, виразність, нормативність.

  • Культура спілкуваннясукупність загальновизнаних норм діяльності й поведінки людини, використання певних мовних засобів відповідно до ситуації спілкування.



Стилістика це наука, яка займається добором виражальних засобів мови для функціонування їх у мовленні залежно від мети висловлювання й мовленнєвої ситуації. Розрізняють стилістику мови (лексеми,синтаксеми), стилістику мовлення(добір мовних засобів) і стилістику художньої літератури(мова художніх творів).

  • Стилістика це наука, яка займається добором виражальних засобів мови для функціонування їх у мовленні залежно від мети висловлювання й мовленнєвої ситуації. Розрізняють стилістику мови (лексеми,синтаксеми), стилістику мовлення(добір мовних засобів) і стилістику художньої літератури(мова художніх творів).



“ Палісадник думок ” -- робота з текстом

  • “ Палісадник думок ” -- робота з текстом

  • Т л у м а ч н и к. Палісадник – невеликий обгороджений садок біля будинку. Саме такі затишні куточки допомагають людині відпочити, набратися сил, зосередитися й поміркувати.



“ Сквер культури мовлення ”

  • “ Сквер культури мовлення ”

  • Т л у м а ч н и к. Сквер – невеликий громадський сад у місті, селі, селищі. Тут ми зустрічаємося з друзями, знайомими, відпочиваємо, шукаємо порозуміння.



Зредагуйте словосполучення

  • Передовий авангард,

  • адреса місця проживання, відношення до справи,

  • виключні здібності,

  • книжковий магазин,

  • майстерний віртуоз,

  • бачити власними очима,

  • повинні були бути,

  • давайте продовжимо розмову,

  • закінчити навчання,

  • розписатися у відомості, розділяти позицію



Доберіть потрібне слово з дужок

  • Рекламу розмістили в найбільш (людних, людяних) місцях міста.

  • У народній медицині мед має (лікувальні,лікарські) властивості.

  • Представники різних поколінь не завжди (здатні, здібні) порозумітися.

  • Остання обставина має (виключно,винятково) серйозне значення.



“ Лісопарк спілкування ”

  • “ Лісопарк спілкування ”

  • Т л у м а ч н и к. Лісопарк приміський ліс, пристосований для прогулянок, відпочинку.



Робота в парах Складання діалогу за змістом тексту

  • Страшні слова, коли вони мовчать,

  • коли вони зненацька причаїлись,

  • Коли не знаєш, з чого їх почать,

  • бо всі слова були уже чиїмись.

  • Хтось ними плакав, мучився,болів,

  • Із них почав і ними ж і завершив.

  • Людей мільярди і мільярди слів,

  • а ти їх маєш вимовити вперше!

  • Л.Костенко



“ Алея творчості ”

  • “ Алея творчості ”

  • Активно розвивайте своє мовлення: учіться висловлювати свої думки, коригувати себе, правильно перебудовувати сказане, шукати найкращі й найдоцільніші варіанти висловлювання.



IV. Рефлексійно – оцінювальний етап.

  • IV. Рефлексійно – оцінювальний етап.

  • Символом сили, могутності, довголіття є дуб. Відомий в Україні

  • 1300 – річний дуб, який зеленіє в урочищі Юзефін Рівненської області. У селі Верхня Хортиця росте 800 – річний дуб, під яким, за переказами, відпочивали Т. Шевченко, І. Рєпін, М. Лисенко. Матері своїм синам вишивали на сорочках листя дуба, щоб ті були здоровими, сильними.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка