I ступінь початкова школа, що забезпечує початкову загальну освіту, II ступінь основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту, III ступінь старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту, як правило, з профільним спрямуванням



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





1. Відповідно до освітнього рівня, який забезпечується загальноосвітнім навчальним закладом (I ступінь - початкова школа, що забезпечує початкову загальну освіту, II ступінь - основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту, III ступінь - старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту, як правило, з профільним спрямуванням навчання), та особливостей учнівського контингенту існують різні типи загальноосвітніх навчальних закладів. Школи кожного з трьох ступенів можуть функціонувати разом або самостійно.

  • 1. Відповідно до освітнього рівня, який забезпечується загальноосвітнім навчальним закладом (I ступінь - початкова школа, що забезпечує початкову загальну освіту, II ступінь - основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту, III ступінь - старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту, як правило, з профільним спрямуванням навчання), та особливостей учнівського контингенту існують різні типи загальноосвітніх навчальних закладів. Школи кожного з трьох ступенів можуть функціонувати разом або самостійно.



До загальноосвітніх навчальних закладів належать:

  • До загальноосвітніх навчальних закладів належать:

  • школа I-III ступенів;

  • - середня загальноосвітня школа - загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів (I ступінь - початкова школа, II ступінь - основна школа, III ступінь - старша школа, як правило, з профільним спрямуванням навчання);

  • спеціалізована школа (школа-інтернат) I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів;

  • - спеціалізована школа (школа-інтернат) - загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів;



гімназія (гімназія-інтернат) - навчальний заклад II-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю;

  • гімназія (гімназія-інтернат) - навчальний заклад II-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю;

  • - гімназія - загальноосвітній навчальний заклад II-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю;

  • колегіум (колегіум-інтернат) - навчальний заклад II-III ступенів філологічно-філософського та (або) культурно-естетичного профілю;

  • - колегіум - загальноосвітній навчальний заклад III ступеня філологічно-філософського та (або) культурно-естетичного профілів;



ліцей (ліцей-інтернат) - навчальний заклад III ступеня з профільним навчанням та допрофесійною підготовкою (може надавати освітні послуги II ступеня, починаючи з 8 класу);

  • ліцей (ліцей-інтернат) - навчальний заклад III ступеня з профільним навчанням та допрофесійною підготовкою (може надавати освітні послуги II ступеня, починаючи з 8 класу);

  • - ліцей - загальноосвітній навчальний заклад III ступеня з профільним навчанням і допрофесійною підготовкою;

  • школа-інтернат I-III ступенів - навчальний заклад з частковим або повним утриманням за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги;

  • - загальноосвітня школа-інтернат - загальноосвітній навчальний заклад з частковим або повним утриманням за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги;



спеціальна школа (школа-інтернат) I-III ступенів - навчальний заклад для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;

  • спеціальна школа (школа-інтернат) I-III ступенів - навчальний заклад для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;

  • - спеціальна загальноосвітня школа (школа-інтернат) - загальноосвітній навчальний заклад для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;

  • санаторна школа (школа-інтернат) I-III ступенів - навчальний заклад з відповідним профілем для дітей, які потребують тривалого лікування;

  • - загальноосвітня санаторна школа (школа-інтернат) - загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів з відповідним профілем для дітей, які потребують тривалого лікування;



школа соціальної реабілітації - навчальний заклад для дітей, які потребують особливих умов виховання (створюється окремо для хлопців і дівчат);

  • школа соціальної реабілітації - навчальний заклад для дітей, які потребують особливих умов виховання (створюється окремо для хлопців і дівчат);

  • - школа соціальної реабілітації - загальноосвітній навчальний заклад для дітей, які потребують особливих умов виховання (створюється окремо для хлопців і дівчат);

  • вечірня (змінна) школа II-III ступенів - навчальний заклад для громадян, які не мають можливості навчатися у школах з денною формою навчання;

  • - вечірня (змінна) школа - загальноосвітній навчальний заклад II-III ступенів для громадян, які не мають можливості навчатися у школах з денною формою навчання.



НОВЕ!

  • НОВЕ!

  • навчально-реабілітаційний центр - навчальний заклад для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними вадами розвитку.



Загальноосвітні навчальні заклади можуть створювати у своєму складі класи (групи) з вечірньою (заочною), дистанційною формою навчання, класи (групи) з поглибленим вивченням окремих предметів, спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами

  • Загальноосвітні навчальні заклади можуть створювати у своєму складі класи (групи) з вечірньою (заочною), дистанційною формою навчання, класи (групи) з поглибленим вивченням окремих предметів, спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами



НОВЕ!

  • НОВЕ!

  • Загальноосвітні навчальні заклади для задоволення допрофесійних, професійних запитів та культурно-освітніх потреб громадян можуть входити до складу освітніх округів, спілок, інших об'єднань, у тому числі за участі навчальних закладів системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої освіти різних типів і рівнів акредитації, закладів культури, фізичної культури та спорту, підприємств і громадських організацій. Положення про освітній округ затверджується Кабінетом Міністрів України.



Термін навчання для здобуття повної загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах I-III ступенів становить 11 років:

  • Термін навчання для здобуття повної загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах I-III ступенів становить 11 років:

  • у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня - 4 роки;

  • у загальноосвітніх навчальних закладах II ступеня - 5 років;

  • у загальноосвітніх навчальних закладах III ступеня - 2 роки.



У ЧАСТИНІ ДРУГІЙ ВИКЛЮЧЕНО:

  • У ЧАСТИНІ ДРУГІЙ ВИКЛЮЧЕНО:

  • “Воно становить таку кількість навчальних годин на рік:

  • 1-2 класи - 700 годин;

  • 3-4 класи - 790 годин;

  • 5 клас - 860 годин;

  • 6-7 класи - 890 годин;

  • 8-9 класи - 950 годин;

  • 10-12 класи - 1030 годин”



ЧАСТИНУ ДРУГУ ВИКЛЮЧЕНО:

  • ЧАСТИНУ ДРУГУ ВИКЛЮЧЕНО:

  • “Тривалість навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня не може бути меншою 175 робочих днів, а в загальноосвітніх навчальних закладах II-III ступенів - 190 робочих днів, без урахування часу на складання перевідних та випускних іспитів, тривалість яких не може перевищувати трьох тижнів”.



Частина п'ята.



Стаття 3. Частина друга.

  • Стаття 3. Частина друга.

  • Доповнена словами:

  • “та обов'язкову дошкільну освіту дітей старшого дошкільного віку”.

  • Стаття 9. Частина п'ята.

  • Доповнена словами:

  • “(до досягнення дитиною п'ятирічного віку”







НОВЕ!

  • НОВЕ!

  • Загальна частина

  • 1. Це Положення визначає основні засади діяльності загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності.

  • 2. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про загальну середню освіту“

  • 6. Типи закладів визначені Законом України "Про загальну середню освіту" відповідно до освітнього рівня, здобуття якого забезпечується закладом, та особливостей учнівського контингенту.



НОВЕ!

  • НОВЕ!

  • Зарахування учнів (вихованців) до загальноосвітнього навчального закладу та їх відрахування

  • 17. Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування закріплюють за закладами відповідну територію обслуговування і до початку навчального року беруть на облік учнів, які мають їх відвідувати.

  • 23. Зарахування учнів до школи-інтернату, санаторної школи

  • (школи-інтернату) здійснюється відповідно до положень про зазначені типи навчальних закладів у порядку, встановленому МОН та МОЗ.

  • 24. Зарахування та добір учнів для навчання у спеціальних школах (школах-інтернатах), їх переведення з одного типу таких навчальних закладів до іншого проводиться за висновком відповідних психолого-медико-педагогічних консультацій у порядку, встановленому МОН.



НОВЕ!

  • НОВЕ!

  • Зарахування учнів (вихованців) до загальноосвітнього навчального закладу та їх відрахування

  • 27. Переведення учнів (вихованців) закладів до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому МОН.

  • У разі вибуття учня з населеного пункту...

  • У разі переходу учня до іншого навчального закладу…

  • 28. Учні гімназій (гімназій-інтернатів), ліцеїв (ліцеїв-

  • інтернатів), колегіумів (колегіумів-інтернатів), спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням окремих предметів, які мають за підсумками річного оцінювання початковий рівень досягнень у навчанні хоча б з одного профільного предмета …

  • 29. Порядок відрахування учнів із приватного закладу …

  • 30. Про можливе відрахування батьки учня …



Постанова КМУ від 27.08.2010 № 778

  • Організація навчально-виховного процесу

  • 36. Навчально-виховний процес у закладі здійснюється з36. Навчально-виховний процес у закладі здійснюється за груповою та індивідуальною формою навчання.

  • 37. Відповідно до поданих батьками або особами, які їх замінюють, заяв заклад за погодженням з відповідним органом

  • управління освітою створює умови для прискореного навчання та навчання екстерном.



Організація навчально-виховного процесу

  • Організація навчально-виховного процесу

  • 40. Навчальний рік у закладі будь-якого типу і форми власності розпочинається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня.

  • 42. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

  • 44. Для учнів 5-9-х класів допускається проведення підряд двох уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання. У 10-11-х (12-х) класах допускається проведення підряд двох уроків з одного предмета інваріантної та варіативної частини навчального плану і профільних

  • дисциплін (предметів).



Оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців)

  • Оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців)

  • 57. Учні початкової школи, які протягом одного року навчання

  • не засвоїли програмний матеріал, за поданням педагогічної ради та згодою батьків (осіб, які їх замінюють) направляються для обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної консультації. За висновками зазначеної консультації такі учні можуть продовжувати навчання в спеціальних школах (школах-інтернатах) або навчатися за індивідуальними навчальними планами і програмами за згодою батьків (осіб, які їх замінюють).

  • 58. Учні початкової школи, які через поважні причини

  • (хвороба, інші обставини) за результатами річного оцінювання не

  • засвоїли скориговану до індивідуальних здібностей навчальну

  • програму, можуть бути, як виняток, залишені для повторного

  • навчання у тому самому класі за рішенням педагогічної ради та за

  • згодою батьків (осіб, які їх замінюють).



Виховний процес у закладах

  • Виховний процес у закладах

  • 67. Виховання учнів (вихованців) у закладах здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.

  • 68. Цілі виховного процесу в закладах визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах.

  • 69. У закладах забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань.

  • 70. Дисципліна в закладах дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку та статуту навчального закладу. Застосування методів фізичного та психічного насильства до учнів забороняється.





НОВЕ !

  • НОВЕ !

  • П.13.

  • Гурток - це об’єднання вихованців, учнів і слухачів відповідно до їх нахилів, здібностей, інтересів до конкретного виду діяльності з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

  • Група - це складова гуртка, відділу, відділення або іншого творчого об’єднання одного профілю.

  • Секція – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів для проведення дослідницької, пошукової та експериментальної роботи з різних проблем науки, техніки, мистецтва, а також за спортивно-технічним, туристсько-краєзнавчим або іншим напрямом діяльності.

  • Cтудія – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів з різних видів або жанрів мистецтва: музичного, вокально-хорового, театрального, хореографічного, фольклорного, фольклорно-етнографічного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, кіно-, відео-, фотоаматорського, літературно-творчого, композиторського».



П.13. Абзац шостий

  • П.13. Абзац шостий

  • Порядок наповнюваності груп у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання) визначається типовими навчальними планами, затвердженими Міністерством культури і туризму України.

  • Середня наповнюваність груп у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах визначається типовими навчальними планами початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, затвердженими Мінкультури.



П. 22. Абзац другий

  • П. 22. Абзац другий

  • У позашкільному навчальному закладі можуть функціонувати методичні об’єднання, відділи, відділення, що охоплюють учасників навчально-виховного процесу та спеціалістів певного професійного спрямування.

  • У позашкільному навчальному закладі можуть функціонувати методичні об’єднання за напрямами діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, що охоплюють педагогічних працівників певного професійного спрямування.



НОВЕ!!!

  • НОВЕ!!!

  • П.22.

  • Методичні об’єднання створюються у позашкільному навчальному закладі для координації науково-методичної, організаційної та практичної діяльності заклад у з питань здобуття вихованцями, учнями, слухачами позашкільної освіти за різними напрямами.

  • Відділи створюються у позашкільному навчальному закладі за наявності груп одного або кількох споріднених напрямів.

  • Відділення створюються у позашкільному навчальному закладі за видами гуртків, секцій та інших творчих об’єднань або за напрямами позашкільної освіти.



П.24

  • П.24

  • Випускникам позашкільних навчальних закладів, які в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити, видаються відповідні документи про позашкільну освіту в порядку, встановленому МОНУ. Зразки документів про позашкільну освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України. Виготовлення документів про позашкільну освіту для державних і комунальних навчальних закладів здійснюється відповідно за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів. Виготовлення документів про позашкільну освіту для приватних позашкільних навчальних закладів здійснюється за рахунок коштів засновників (власників)

  • За результатами навчання позашкільні навчальні заклади видають випускникам відповідні документи про професійну, спеціальну позашкільну освіту в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. Випускникам, які в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити, видається свідоцтво (посвідчення). Зразки свідоцтв (посвідчень) затверджуються МОНУ. Виготовлення свідоцтв (посвідчень) для ПНЗ здійснюється за рахунок коштів засновників (власників).



НОВЕ !!!

  • НОВЕ !!!

  • П. 31.

  • Перерозподіл педагогічного навантаження в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання) у зв’язку з вибуттям або зарахуванням учнів протягом навчального року здійснюється керівником позашкільного навчального закладу.





Мета Програми - вдосконалення позашкільної освіти шляхом надання підтримки та забезпечення розвитку, створення додаткових можливостей для духовного, інтелектуального і фізичного розвитку осіб, які бажають здобути позашкільну освіту.

  • Мета Програми - вдосконалення позашкільної освіти шляхом надання підтримки та забезпечення розвитку, створення додаткових можливостей для духовного, інтелектуального і фізичного розвитку осіб, які бажають здобути позашкільну освіту.

  • - Основними завданнями Програми є:

  • удосконалення нормативно-правової бази у сфері позашкільної освіти;

  • удосконалення та розвиток мережі позашкільних навчальних закладів;

  • створення умов для доступності дітей і молоді до якісної позашкільної освіти;

  • підвищення рівня навчального, навчально-методичного та науково-методичного забезпечення діяльності позашкільних навчальних закладів;

  • вивчення проблемних питань щодо виховання молоді за сучасних соціальних умов;

  • забезпечення розвитку системи підготовки (перепідготовки) педагогічних кадрів для позашкільних навчальних закладів різних типів;

  • поглиблення міжнародного співробітництва з питань позашкільної освіти.



ПЕРЕЛІК постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

  • 1. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 964 "Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад" (Офіційний вісник України, 2000 p., № 24, ст. 1016).

  • 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1262 "Про внесення змін до Положення про загальноосвітній навчальний заклад" (Офіційний вісник України, 2001 p., № 40, ст. 1799).

  • 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2009 р. № 1033 "Про внесення змін до Положення про загальноосвітній навчальний заклад" (Офіційний вісник України, 2009 p., № 75, ст. 2569).

  • Дата публікації: 27.08.2010



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка