І варіант І варіант



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Мета: охарактеризувати стан культури за козацької доби; показати, що, незважаючи на іноземне поневолення, українська культура досягла високого рівня розвитку; українські митці зробили вагомий внесок у скарбницю світової культури; показати діяльність та значення братських шкіл та Києво-Могилянського колегіуму (академії) у розвитку української освіти та культури; розкрити роль митрополита П. Могили в духовному житті українських земель; ознайомити учнів з основними діячами української культури та їх здобутками, зокрема, з творчим доробком Г. Сковороди; виховувати високі моральні якості на кращих зразках національної культури.

  • Мета: охарактеризувати стан культури за козацької доби; показати, що, незважаючи на іноземне поневолення, українська культура досягла високого рівня розвитку; українські митці зробили вагомий внесок у скарбницю світової культури; показати діяльність та значення братських шкіл та Києво-Могилянського колегіуму (академії) у розвитку української освіти та культури; розкрити роль митрополита П. Могили в духовному житті українських земель; ознайомити учнів з основними діячами української культури та їх здобутками, зокрема, з творчим доробком Г. Сковороди; виховувати високі моральні якості на кращих зразках національної культури.







І варіант

  • І варіант



Українська культура XVIII ст. поступово набуває світського характеру, тобто звільняється від опіки церкви. Поширеним стає художньо-мистецький стиль бароко.

  • Українська культура XVIII ст. поступово набуває світського характеру, тобто звільняється від опіки церкви. Поширеним стає художньо-мистецький стиль бароко.



Запозичений у Європі, на українських землях він набув виразного українського забарвлення й отримав назву «козацьке бароко». Для цього стилю характерні такі риси, як підкреслена урочистість, пишна і вишукана декоративність, інтерес до людських почуттів та громадських вчинків.

  • Запозичений у Європі, на українських землях він набув виразного українського забарвлення й отримав назву «козацьке бароко». Для цього стилю характерні такі риси, як підкреслена урочистість, пишна і вишукана декоративність, інтерес до людських почуттів та громадських вчинків.









Григорій Сковорода

  • Григорій Сковорода

  • 22 листопада 1722р.-29 жовтня 1794р.



Могила Григорія Сковороди

  • Могила Григорія Сковороди



Андріївська церква в м. Києві

  • Андріївська церква в м. Києві



Успенський собор Почаївської лаври

  • Успенський собор Почаївської лаври



Палац Потоцьких в Тульчині

  • Палац Потоцьких в Тульчині



Чернігівський колегіум

  • Чернігівський колегіум



Спасо-Преображенська церква в с.Сорочинці

  • Спасо-Преображенська церква в с.Сорочинці



Спасо-Преображенська церква у м.Глухів

  • Спасо-Преображенська церква у м.Глухів



Іван Григорович-Барський

  • Іван Григорович-Барський

  • (1713р. – 10 вересня 1791р.)



Правила гри. Перший учасник гри називає ім'я, твір або архітектурну пам'ятку, які стосуються теми уроку. Наприклад, Самійло Величко. Це слово повторює наступний учасник гри і називає інше слово чи термін. Зрештою, утворюється довгий тематичний ланцюжок. Якщо учень робить помилку або довгу паузу, він вибуває з гри. Переможцем стає учень, який побудував найдовший ланцюг.

  • Правила гри. Перший учасник гри називає ім'я, твір або архітектурну пам'ятку, які стосуються теми уроку. Наприклад, Самійло Величко. Це слово повторює наступний учасник гри і називає інше слово чи термін. Зрештою, утворюється довгий тематичний ланцюжок. Якщо учень робить помилку або довгу паузу, він вибуває з гри. Переможцем стає учень, який побудував найдовший ланцюг.



Про яких діячів української культури ви дізналися?

  • Про яких діячів української культури ви дізналися?

  • У які галузі культури вони зробили вагомий внесок?



Опрацювати матеріал підручника § 18

  • Опрацювати матеріал підручника § 18

  • Скласти невеличку розповідь (десять речень) про філософа Григорія Сковороди.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка