Іii. Види аналізу відвіданого заняття гуртка та виховного заходу Структурний — аналіз із позиції структури й типу гурткового заняття



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.





  • ІII. Види аналізу відвіданого заняття гуртка та виховного заходу

  • 1. Структурний — аналіз із позиції структури й типу гурткового заняття.

  • 2. Структурно-часовий — аналіз із позиції структури й типу заняття з оцінкою використання часу на кожен його етап.

  • 3. Дидактичний — аналіз із позиції дидактичних принципів гурткового заняття (методи, прийоми й засоби, використані на занятті, педагогічне керівництво пізнавальною діяльністю гуртківців).

  • 4. Психологічний — аналіз із позиції дотримання психологічних вимог до проведення занять гуртка (розвиток мислення, уваги, пам’яті, волі, творчості, допитливості, зацікавленості та ін.).

  • 5. Виховний — аналіз із позиції національного, екологічного, трудового, естетичного, фізичного, превентивного, громадянського виховання засобами гурткової роботи.

  • 6. Педагогічний — аналіз із позиції педагогіки співробітництва, розвитку комунікативних здібностей, дотримання єдиних вимог до гуртківців.

  • 7. Комбінований — аналіз із позиції психології та педагогіки.

  • 8. Комплексний — одночасний аналіз із позицій педагогіки та психології.

  • 9. Системний — аналіз із позиції формування системи знань, умінь і практичних навичок гуртківців.

  • 10. Короткий — аналіз заняття з позиції виконання триєдиної мети (освітньої, виховної, розвивальної).

  • 11. Повний — з позиції всіх вищезгаданих видів аналізу (див. таблиця 1,).



Таблиця 1

  • Таблиця 1

  • -Відвідане заняття — (назва)

  • - Керівник гуртка — (прізвище)

  • - Дата відвідання —

  • - Заняття за розкладом — (час)

  • - Місце проведення —

  • - Кількість гуртківців —

  • - Тема: —

  • - Мета: —







1. Мета і завдання заняття.

  • 1. Мета і завдання заняття.

  • 2. Структура заняття:

  • • початок;

  • • основна частина;

  • • заключна частина.

  • 3. Підготовка учнів до занять гуртка.

  • 4. Організація пізнавальної діяльності:

  • • самостійна діяльність дітей;

  • використання літератури;

  • • залучення гуртківців до роботи з наочними посібниками;

  • • самостійна робота учнів;

  • • оволодіння практичними навичками.

  • 5. Методи заохочення дітей.

  • 6. Озброєння гуртківців методами і прийомами розумової праці.

  • 7. Техніка викладу теоретичного матеріалу.

  • 8. Творча спрямованість заняття гуртка:

  • • створення проблемної ситуації;

  • • використання словесних, наочних, практичних форм роботи, постановка риторичних запитань, спонукання учнів до формулювання

  • висновків, використання схем, карт тощо;

  • • залучення учнів до самостійного пояснення явищ, фактів, що вивчаються;

  • • ознайомлення з потенційними проблемами науки в цій галузі в майбутньому;



Тема заняття.

  • Тема заняття.

  • Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна).

  • Завдання заняття.

  • Методи:

  • Словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж);

  • Наочні (демонстрація предметів, посібників);

  • Практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, досліди, екскурсія, похід).

  • Рівні повідомлення теми:

  • Проблемний (вивчення проблеми та хід її вирішення).

  • Інформаційний (розповідь - пояснення);

  • Інформаційно-операційний (пояснення функціонування об’єктом та способи оперування ним);

  • Терміни (до даної теми).

  • Міжпредметні зв’язки.

  • Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок, формування практичних умінь та навичок, застосування практичних умінь та навичок, узагальнення, комбінований).

  • Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.

  • Обладнання.

  • Хід заняття

  • Вступна частина.

  • Актуалізація опорних знань;

  • Мотивація навчальної діяльності.

  • Основна частина.

  • Висвітлення керівником теми;

  • Оволодіння знаннями, термінами, способами практичних дій;

  • Повідомлення теми та мети заняття, очікувані результати;

  • Самостійна робота;

  • Висновки.

  • Заключна частина.

  • Обґрунтування можливостей отриманих знань;

  • Загальний підсумок (негативні та позитивні моменти);

  • Повідомлення завдань на наступне заняття;





ЗАЯВА

  • ЗАЯВА

  • Просимо прийняти в гурток “…………”

  • Прізвище______________________________ ім’я __________________________________

  • По батькові ______________________________________

  • Рік народження “____”________________ 19___р.

  • Клас__________ школа_____________________________________________________________________

  • Батько _____________________________________

  • Батьки: П.І.П, місце роботи, посада, робочі телефони

  • ___________________________________________ ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • Мати ______________________________________

  • ___________________________________________

  • Домашня адреса _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Домашній телефон _____________________________________________________________ 

  • Зі свого боку забезпечу контроль за відвідуванням занять та виконанням правил вихованців.

  • Підписи: Батька_________________________

  • Матері ________________________

  • “_____”____________________20____рік

  •  



Журнал планування та обліку роботи є державним обліковим фінансовим документом, обов’язковим для ведення кожним керівником гуртка.

  • Журнал планування та обліку роботи є державним обліковим фінансовим документом, обов’язковим для ведення кожним керівником гуртка.

  • Журнал гурткової роботи заповнюється відповідно до програм,затверджених Міністерством освіти України, обласними управліннями освіти, районними відділами освіти.

  •   



 Журнал заводиться для кожної групи гуртка окремо на весь навчальний рік.

  •  Журнал заводиться для кожної групи гуртка окремо на весь навчальний рік.

  • Журнал ведеться керівником гуртка. Він несе особисту відповідальність за стан його ведення.

  • Усі записи в журналі ведуться чисто, охайно та регулярно кульковою ручкою тільки чорного кольору. Не допускаються виправлення, заклеювання, закреслювання, використання коректору!

  • У розділі «Мета і основний зміст роботи» викладаються основні положення пояснювальної записки програми роботи гуртка. Напрям, рівень та рік навчання.



  • Дні й години занять гуртка визначаються у відповідності до тарифікаційного списку, вимог закону України «Про позашкільну освіту» та за погодженням із директором закладу. Зміна часу проведення занять має бути погоджена з адміністрацією. Керівник гуртка має право протягом 15 днів (З 1 по 15 вересня) на комплектування груп. Цей період вважається його робочим часом. Середня наповнюваність груп згідно чинного законодавства, становить, як правило, 12-15 вихованців. Як тільки групи укомплектовані керівник гуртка подає директору на затвердження графік занять і гурток починає свою діяльність.

  •  



План роботи гуртка складається на перше півріччя, друге півріччя та на літні канікули у відповідності до програми. Нумерація тем з першого півріччя продовжується на друге півріччя і т.д.. У плані записується розділ програми. В графі «Кількість годин» ставиться кількість годин відведених на кожен розділ. В графі «Календарні строки виконання» вказуються всі дати занять, на які розрахований даний розділ, через кому. Дати занять записуються за календарем (включаючи канікулярні дні). План роботи на півріччя планувати і записувати відповідно до відведених сторінок. В кінці сторінки ставиться підпис керівника гуртка.

  • План роботи гуртка складається на перше півріччя, друге півріччя та на літні канікули у відповідності до програми. Нумерація тем з першого півріччя продовжується на друге півріччя і т.д.. У плані записується розділ програми. В графі «Кількість годин» ставиться кількість годин відведених на кожен розділ. В графі «Календарні строки виконання» вказуються всі дати занять, на які розрахований даний розділ, через кому. Дати занять записуються за календарем (включаючи канікулярні дні). План роботи на півріччя планувати і записувати відповідно до відведених сторінок. В кінці сторінки ставиться підпис керівника гуртка.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка