Індивідуальне завдання Дати визначення поняття ” інтонація ”



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.











Індивідуальне завдання Дати визначення поняття ” інтонація ”

  • Індивідуальне завдання Дати визначення поняття ” інтонація ”



ОЧР

  • ОЧР

  • Синтаксична роль

  • О = О Запитання

  •  

  • Зв`язки

  •  

  • Сполучниковий Безсполучниковий Змішаний

  • О і О О , О , О О, О й О

  • О , але О О та О, О та О



Обговорення проблемного питання :

  • Обговорення проблемного питання :

  • - від яких умов залежить уживання чи невживання коми при ОЧР ?

  • Я люблю й захоплююся комп’ютерними іграми.

  • Бібліотека одержує газети, журнали, періодику.

  • Батько любить і турбується про дітей.

  • Мама купила солодкі апельсини й лимони.

  • Завдання виконане точно, вчасно і в строк.

  • Гори, береги, зорі, майже все поглинув густий й білий туман.

  • З різних порід дерев, берези, дуба, липи виготовляють різні меблі.

  • Усе змінилося – і погода і характер лісу.

  • У степу на дорогах за річкою: скрізь було пусто.

  • Не було їй спочинку ні вдень, ні вночі.



Величезне синє море зустріло нас привітно. Його хвилі ніжними, лагідними погойдуваннями натякали, що вони радіють нам.

  • Величезне синє море зустріло нас привітно. Його хвилі ніжними, лагідними погойдуваннями натякали, що вони радіють нам.

  • 1. Знайдіть означення, підкресліть їх.

  • 2. Зверніть увагу на розділові знаки при

  • означеннях.

  • 3. Зробіть висновок (див. алгоритм ).





Схеми речень з ОЧР

  • Схеми речень з ОЧР

  • 1. ( О , О , … О , О ,О = О і О , О і О ? )

  • 1 ряд 2 ряд 3 ряд

  • присудки додатки означення

  • 2. ( - = = О , О і О , О … = О, О і О , … = О , О , О ).

  • 1 ряд 2 ряд 3 ряд

  • додатки додатки додатки



1. Прочитайте речення, накресліть схеми поданих речень.

  • 1. Прочитайте речення, накресліть схеми поданих речень.

  • Лози, кручі, висип, ліс – все блищить і сяє на сонці.

  • Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь : в дубовій і вербовій корі, в старих пеньках, у дуплах…

  • Скрізь: у саду, у полі, у лісі – панував весняний спокій.



(сам. робота в групах )

  • (сам. робота в групах )

  • 1)Встала весна чорну землю сонну розбудила уквітчала її рястом барвінком укрила.

  • 2)Ні тихої хатиночки в забутому краю ні тихої долиночки ні темного гаю ні дівчини молодої й малої дитини я не бачу щасливої .

  • 3) А тим часом місяць пливе оглядати і небо і зорі і землю і море…

  • Завдання: знайти ОЧР ,визначити тип зв’язку між ОЧР ,зробити синтаксичний розбір речень, розставити розділові знаки.



Зверніть увагу на записані на дошці сполуки. Що спільного в них ? Зробіть власний висновок про коми у фразеологічних сполуках.

  • Зверніть увагу на записані на дошці сполуки. Що спільного в них ? Зробіть власний висновок про коми у фразеологічних сполуках.

  • Усно складіть з ними речення.

  • 1 група - ні світ ні зоря

  • ні в тин ні в ворота

  • ні туди ні сюди

  •  

  • 2група - ні риба ні м ясо

  • ні пуху ні пера

  • і вашим і нашим

  • 3 група - ні так ні сяк

  • і день і ніч

  • ні світ ні зоря



Слів на описи не трачу словом не п..редаси

  • Слів на описи не трачу словом не п..редаси

  • Їх з..мної бе..словесної д..вовижної краси .

  • Люди дивлять..ся п яніють в них кохают..ся віки

  • Нареченим їх даруют.. заплітают.. у вінки.

  • Ними кож..н свою радіст.. ,власне щ..стя наз..ва-

  • Квіти часто нам говорять.. (в)тричі біл..ше ніж слова. (В. Симоненко)



  • Українська пісня! Хто не був зачарований нею, хто не згадує її, як своє чисте, прозоре дитинство,свою горду юність,своє бажання бути красивим і ніжним,сильним і хоробрим?

  • Який митець не був натхненний її багатющими мелодіями,безмежною широтою і красою її образів,чарівною силою,що викликає в душі людській найскладніші,найтонші,найглибші асоціації,почуття і прагнення всього,що є кращого в людині, що підносить її до вершин людської гідності, до людяності, до творчості.



1) ОЧР називаються …………………………………………………………….……….

  • 1) ОЧР називаються …………………………………………………………….……….

  • 2) ОЧР з `єднуються між собою …………………………………………………

  • 3) Речення з ОЧР вимовляються з різною інтонацією: ………………

  • 4) Однорідними в реченні можуть бути як …………, так і ………….

  • 5) ОЧР можуть бути щодо залежних слів ……………………………………

  • 6) Якщо в реченні при ОЧР є узагальнюючі слова, то які ставляться розділові знаки?..................................................................

  • 7) Ряди ОЧР у реченнях – це …………………………………………………………..

  • 8) Назвіть умови, за яких означення бувають однорідними………..

  • 9) Означення є неоднорідними, коли…………………………………………….

  • 10) Роль ОЧР у реченні……………………………………………………………………..





Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка