Індуїзм є найдавнішою релігією Індії, починаючи приблизно з 2500 р до н е. Сикхізм, який має вплив індуїзму, виник як окрема релігія близько 500 років тому



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Індуїзм є найдавнішою релігією Індії, починаючи приблизно з 2500 р. до н.е. Сикхізм, який має вплив індуїзму, виник як окрема релігія близько 500 років тому. Більшість сикхів живуть у Пенджабі, в той час як індуси знаходяться по всій Індії. Перша хвиля імміграції сикх в Північній Америці відбулася між 1905 і 1915 роками, однак, більшість сикхів вступили в Північну Америку в період між 1960 і 1985 роками. Індуси почали іммігрувати в Північну Америку в 1960 році. В індуських і сикхських традиціях, немає великої різниці між релігією і культурою, етичні рішення засновані на обох релігійних переконаннях і культурних цінностях.

  • Індуїзм є найдавнішою релігією Індії, починаючи приблизно з 2500 р. до н.е. Сикхізм, який має вплив індуїзму, виник як окрема релігія близько 500 років тому. Більшість сикхів живуть у Пенджабі, в той час як індуси знаходяться по всій Індії. Перша хвиля імміграції сикх в Північній Америці відбулася між 1905 і 1915 роками, однак, більшість сикхів вступили в Північну Америку в період між 1960 і 1985 роками. Індуси почали іммігрувати в Північну Америку в 1960 році. В індуських і сикхських традиціях, немає великої різниці між релігією і культурою, етичні рішення засновані на обох релігійних переконаннях і культурних цінностях.

  • На відміну від сучасного світського підходу до біоетики, в основі індуїстської та сикхської біоетики, в першу чергу лежить обов’язок. Дійсно, права слова в традиціях індусів і сикхів немає.



Гі́нді або хінді — одна з найпоширеніших мов у світі, одна з двох державних мов Індії. Належить до індоіранських мов індоєвропейської мовної сім'ї.

  • Гі́нді або хінді — одна з найпоширеніших мов у світі, одна з двох державних мов Індії. Належить до індоіранських мов індоєвропейської мовної сім'ї.

  • За даними перепису 2001 року гінді є рідною мовою для 41% громадян Індії. Гінді 26 січня 1965 р. стала офіційною мовою Індії (поряд з англійською). Мови гінді та урду близькі одна до одної (див. Гіндустані). Урду відрізняється більшою кількістю арабських і перських запозичень, а також тим, що використовує арабський алфавіт, тоді як традиційне письмо гінді — складова абетка деванагарі.









Основою вчення Нанака є не віра в рай і пекло, а духовне єднання з богом, що веде до спасіння.

  • Основою вчення Нанака є не віра в рай і пекло, а духовне єднання з богом, що веде до спасіння.

  • Головними перешкодами на шляху до спасіння є соціальні конфлікти й прив'язаність до земних здобутків, через яку людина приречена на нескінченний цикл народжень — реінкарнацію.

  • Майя, ілюзія, нереальність відволікає людей від шляху до порятунку, даючи їм тільки ілюзорне вдоволення. Однак Нанак наголошує, що майя не є нереальністю світу, а лише його цінностей.



Сикхізм поєднує ідеї індуїзму та ісламу. Сприймаються індуїстські концепції карми і перенародження, але відкидається кастова система.

  • Сикхізм поєднує ідеї індуїзму та ісламу. Сприймаються індуїстські концепції карми і перенародження, але відкидається кастова система.

  • Сикхи вірять, що Бог є єдиною реальністю і що духовне визволення може досягатися шляхом вгамування его через: сердечний піснеспів, повторення священного імені, медитацію та служіння.

  • Суттєвим є керівництво та провід ґуру. Центральною є концепція Халси - вибраної раси святих воїнів







Сикхізм засуджує п'ять зол:

  • Сикхізм засуджує п'ять зол:

  • его

  • гнів

  • жадобу

  • прив'язаність

  • хтивість

  • Долею людей, що стали жертвами п'яти зол є розлучення з Богом, і виправити положення можна тільки щирою і невтомною відданістю.



Нанак описує шлях до пізнання Бога (спасіння) в термінах нам (святе ім'я) та шабад (святе слово). Спасіння можна досягти тільки строгим та дисциплінованим служінням.

  • Нанак описує шлях до пізнання Бога (спасіння) в термінах нам (святе ім'я) та шабад (святе слово). Спасіння можна досягти тільки строгим та дисциплінованим служінням.

  • Нанак підкреслює неважливість таких зовнішніх проявів поклоніння як ритуали, паломництво, аскетизм. Він наголошує, що відданість повинна йти від серця, душі.



Ключем на шляху до спасіння є нам — повторення божого імені. Повторення імені Бога або священного складу характерне для індійських релігій, однак Нанак наголошує на внутрішньому, особистому. Ідеал Нанака — повна відданість особистої стуності святому імені і повна покірність дхармі (святому порядку).

  • Ключем на шляху до спасіння є нам — повторення божого імені. Повторення імені Бога або священного складу характерне для індійських релігій, однак Нанак наголошує на внутрішньому, особистому. Ідеал Нанака — повна відданість особистої стуності святому імені і повна покірність дхармі (святому порядку).

  • Нанак описує результат дисциплінованого дотримання нам сімран як «виростання до і у Бога» через п'ятиетапний процес. Останній етап цього процесу сак кханд (царство правди) є остаточним союзом душі із Богом.



Нанак також наголошує на кірат каро — обов'язку сикха сполучати роботу, поклоніння, доброчинність та захист прав усіх створінь, особливо, людей. Він заохочував сикхів до чарді кала — оптимістичного погляду на життя. Важливою для сикхів є концепція доброчинності — ванд чакао. Вона здійснюється через роздачу безплатної їжі (ланґар) у сикхських храмах — ґурдварах, пожертвування та працю на користь громади й інших (сева).

  • Нанак також наголошує на кірат каро — обов'язку сикха сполучати роботу, поклоніння, доброчинність та захист прав усіх створінь, особливо, людей. Він заохочував сикхів до чарді кала — оптимістичного погляду на життя. Важливою для сикхів є концепція доброчинності — ванд чакао. Вона здійснюється через роздачу безплатної їжі (ланґар) у сикхських храмах — ґурдварах, пожертвування та працю на користь громади й інших (сева).





Традиційне вчення передбачає обов'язки осіб і сімей, для підтримки способу життя, що сприяють фізичному і психічному здоров'ю.

  • Традиційне вчення передбачає обов'язки осіб і сімей, для підтримки способу життя, що сприяють фізичному і психічному здоров'ю.

  • Основна ідея в тому, що кожна людина неодноразово перероджується так, що її душа може бути очищена і в кінцевому підсумку приєднається до божественної космічної свідомості.

  • Що робить людина в кожному житті впливає на обставини і досвід у майбутньому житті. По суті, кожна дія чи думка, будь то добро чи зло, залишає слід у підсвідомості, яке переноситься в наступне життя. Коли подібна ситуація зустрічається, то слід пам'яті виникає у свідомості в якості імпульсу для виконання дій або думок. Цей імпульс не обов'язково змушує людину повторити дії або думки. Він або вона все ще може проявляти вільну волю або виховання або викорчовування, що були закладені в підсвідомості.



Теорія карми відкидає абсолютний початок і припускає, що життя завжди продовжується. Отже, кожна людина, як вони вважають, має величезний запас пам'яті, сліди від попередніх життів, які передаються при народженні і що, з доповненнями і видаленням проводяться через вільний вибір в поточному житті. З цієї точки зору, момент зачаття є відродженням повністю розвинутої людини, що прожила багато попередніх життів. Аборт посилає душу назад в кармічний цикл переродження.

  • Теорія карми відкидає абсолютний початок і припускає, що життя завжди продовжується. Отже, кожна людина, як вони вважають, має величезний запас пам'яті, сліди від попередніх життів, які передаються при народженні і що, з доповненнями і видаленням проводяться через вільний вибір в поточному житті. З цієї точки зору, момент зачаття є відродженням повністю розвинутої людини, що прожила багато попередніх життів. Аборт посилає душу назад в кармічний цикл переродження.

  • У аюрведі (традиційній азіатській медицині півдня) людина розглядається як поєднання розуму, душі і тіла в контексті сім'ї, культури та природи.

  • Таким чином, людина розглядається не як автономна, а як тісно інтегрована з своєю сім‘єю, кастою, і навколишнім середовищем. Це вимагає цілісного підходу до етичних питань, як інформовану згоду, яка включає в себе соціальний контекст пацієнта, а також релігійного чи духовного виміру свого досвіду.



Чистота є важливим значенням в індуїстських і сикхских культурах. У класичній індійській традиції, є дві умови чистоти. Шуддха (або shudh на панджабі) викликає образ людського тіла або елементи природи (наприклад, річки Ганг) в найбільш чистій, досконалій, і бажаній формі. Sauca (Суха на панджабі) також означає « чистий», але більшою мірою відноситься конкретно до особистої гігієни. Самим нечистим (asauca, або jutha на панджабі) є скиди свого тіла. Народження дитини є сприятливим, якщо це відбувається при правильних обставинах.

  • Чистота є важливим значенням в індуїстських і сикхских культурах. У класичній індійській традиції, є дві умови чистоти. Шуддха (або shudh на панджабі) викликає образ людського тіла або елементи природи (наприклад, річки Ганг) в найбільш чистій, досконалій, і бажаній формі. Sauca (Суха на панджабі) також означає « чистий», але більшою мірою відноситься конкретно до особистої гігієни. Самим нечистим (asauca, або jutha на панджабі) є скиди свого тіла. Народження дитини є сприятливим, якщо це відбувається при правильних обставинах.





Існує загальний ухил на користь чоловіків над жінками в індуїстських і сикхских культурах. В індуїзмі, наприклад, старший син вимагає освітити похоронне багаття свого батька і виконувати щорічні ритуали для благополуччя батька в наступному житті. Старший син також є головою сім'ї і несе відповідальність захищати і забезпечувати жінок в сім'ї, це включає в себе моральне зобов'язання забезпечити, щоб статеві звичаї зберігалися.

  • Існує загальний ухил на користь чоловіків над жінками в індуїстських і сикхских культурах. В індуїзмі, наприклад, старший син вимагає освітити похоронне багаття свого батька і виконувати щорічні ритуали для благополуччя батька в наступному житті. Старший син також є головою сім'ї і несе відповідальність захищати і забезпечувати жінок в сім'ї, це включає в себе моральне зобов'язання забезпечити, щоб статеві звичаї зберігалися.















Щоб краще і більше дізнатись про пацієнта лікар протягом тривалої розмови складає план підходу до пацієнта. Це також допомагає бути готовим до проблемних в плані перекладу слів, щоб висловити психосоматичні симптоми, наприклад, фраза DIL (серце) Кирдей (фрагментація) dubda (затоплення), які перекладач або пацієнт можуть висловити англійською мовою'' завмиранням серця'‘, маючи на увазі величезне занепокоєння.

  • Щоб краще і більше дізнатись про пацієнта лікар протягом тривалої розмови складає план підходу до пацієнта. Це також допомагає бути готовим до проблемних в плані перекладу слів, щоб висловити психосоматичні симптоми, наприклад, фраза DIL (серце) Кирдей (фрагментація) dubda (затоплення), які перекладач або пацієнт можуть висловити англійською мовою'' завмиранням серця'‘, маючи на увазі величезне занепокоєння.

  • Лікар повинен виключити органічні захворювання до прийняття психосоматичної інтерпретації. Він або вона також повинна бути напоготові до termnazar ('' лихе око'') що супроводжуються чорною міткою за вухом або чорною ниткою на зап'ясті, щоб захистити пацієнта від зловмисного бажання іншої.



У багатьох домогосподарствах індусів і сикхів, є прихильність до традиційних лікарських засобів (наприклад, аюрведа і сіддха), які можуть бути використані спільно з сучасною медициною.

  • У багатьох домогосподарствах індусів і сикхів, є прихильність до традиційних лікарських засобів (наприклад, аюрведа і сіддха), які можуть бути використані спільно з сучасною медициною.





  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка