Інформаційна компетентність: Інформаційна компетентність



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Інформаційна компетентність:

  • Інформаційна компетентність:

  • - А . Хуторський, І. Зимня, О. Матвієнко,

  • О. Гончарова, Л. Петухова, А. Коломієць,

  • І .Єрмаков;

  • - Дж. Равен, Е. Зеєр



формування вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її за допомогою реальних об’єктів (телевізор, телефон, комп’ютер).

  • формування вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її за допомогою реальних об’єктів (телевізор, телефон, комп’ютер).

  • А. Хуторський



інтегрована здатність людини, яка грунтується на особистісному гуманістичному підході до процесів інформатизації суспільства, передбачає інтелектуальні та технологічні вміння інформаційної взаємодії, проявляється в освоєнні інформаційного простору суспільства з використанням нових інформаційних технологій.

  • інтегрована здатність людини, яка грунтується на особистісному гуманістичному підході до процесів інформатизації суспільства, передбачає інтелектуальні та технологічні вміння інформаційної взаємодії, проявляється в освоєнні інформаційного простору суспільства з використанням нових інформаційних технологій.

  • О. Матвієнко



діяльнісно – творча

  • діяльнісно – творча

  • особистісна

  • когнітивна

  • аксіологічна



володіння конкретними навичками використання технічних засобів

  • володіння конкретними навичками використання технічних засобів

  • здатність використовувати у своїй діяльності комп’ютерну інформаційну технологію

  • уміння отримувати інформацію з різних джерел

  • представляти її у зрозумілому вигляді та ефективно використовувати

  • володіння основами аналітичної переробки інформації

  • уміння працювати з різною інформацією

  • знання особливостей інформаційних потоків у своїй предметній галузі



організація роботи з додатковою літературою та іншими джерелами інформації

  • організація роботи з додатковою літературою та іншими джерелами інформації

  • застосування ефективних дослідницьких стратегій

  • впровадження на уроках української мови готових мультимедійних дидактичних матеріалів та використання мультимедійних продуктів

  • підготовка учнями особистісно значущих проектів на лінгвістичні теми

  • контроль знань, умінь та навичок з допомогою комп’ютерних технологій



використання імітаційного моделювання ситуацій, що спонукає учнів до роботи з довідковими, лексикографічними виданнями

  • використання імітаційного моделювання ситуацій, що спонукає учнів до роботи з довідковими, лексикографічними виданнями

  • репрезентація інформації, що дозволяє вирішувати життєві завдання

  • складання тез, тематичних виписок, конспектування

  • виконання переглядового, ознайомлювального читання довідкової, науково-популярної літератури з метою створення власних діалогічних й монологічних висловлювань

  • визначення актуальної інформації в прочитаному, аналіз її змісту, структури, мовного оформлення



складання плану



“Кольорові прикметники”

  • “Кольорові прикметники”

  • “Пані Лексикологія пропонує…”

  • “Слово – діє!”

  • “Його величність Синтаксис”

  • “Пунктуація”

  • “Складне синтаксичне ціле”









використовувати різні джерела інформації

  • використовувати різні джерела інформації

  • переробляти інформацію для отримання певного продукту

  • критично аналізувати, порівнювати інформацію

  • самостійно опрацьовувати інформацію

  • систематизувати інформацію

  • розуміти та усвідомлювати інформацію

  • залучати власний досвід




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка