Інформаційні компетентності передбачають



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.





















  • Інформаційні компетентності

  • передбачають

  • опанування учнями інформаційних технологій, уміння самостійно здобувати та використовувати інформацію. Тому комп'ютер доцільно використовувати на всіх етапах процесу навчання:під час пояснення нового матеріалу, закріплення, повторення, оцінюванні навчальних досягнень. Ефективно проходять уроки фізики з використанням педагогічних програмних засобів, готових комп'ютерних моделей(дослідження процесу), комп'ютерного моделювання процесів, які вивчає фізика.



З точки зору компетентнісного підходу розглядаються також загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі усвідомлення того, що

  • З точки зору компетентнісного підходу розглядаються також загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі усвідомлення того, що

  • «фізика була і є фундаментом природничої науки й освіти. Особливістю фізики, як навчального предмета, є її спрямованість на використання знань, умінь і навичок у сучасному житті».

  • Щоб підібрати зміст завдань для перевірки, слід мати

  • на увазі, які знання й уміння повинні бути сформовані

  • на уроках фізики.



При визначенні змісту завдань для перевірки знань виходять із таких дидактичних вимог:

  • При визначенні змісту завдань для перевірки знань виходять із таких дидактичних вимог:

  • учень повинен знати повний мінімум фактів, передбачених стандартом освіти;

  • учень повинен уміти систематизувати факти, знаходити між ними зв'язки, висловлювати самостійні судження й робити висновки;

  • учень повинен творчо використовувати одержані знання.



Знання:

  • Знання:

  • дайте означення рівномірного прямолінійного руху;

  • назвіть види теплопередач;

  • яким приладом вимірюють силу струму?

  • якою формулою визначається густина тіла?

  • якими одиницями вимірюється потужність?

  • Розуміння:

  • розкажіть коротко своїми словами зміст параграфа;

  • від чого залежить електроємність провідника?

  • чому при нагріванні опір провідника зростає?

  • який фізичний зміст абсолютного показника заломлення?

  • який напрямок має вектор прискорення?



Застосування:

  • Застосування:

  • явища електролізу в техніці;

  • явища електромагнітної індукції;

  • закону збереження імпульсу;

  • основних положень молекулярно-кінетичної теорії для

  • пояснення явищ броунівського руху та дифузії;

  • явища резонансу в радіотехніці.

  • Аналіз:

  • виділіть у параграфі підручника головну думку, математичний вивід, доведення, історичні відомості й т. д.;

  • укажіть в електричній схемі джерело струму, споживачі, вимірювальні прилади, комутаційні пристрої;

  • проаналізуйте умову задачі й виділіть тіла, які беруть участь у взаємодії, опишіть, що відбувається з кожним з них;

  • укажіть у фізичному процесі, який спостерігається, причину й наслідок;

  • складіть план досліджень, виділивши найбільш важливі етапи



Синтез:

  • Синтез:

  • з окремих дослідів, у яких розглядаються різні аспекти явища (наприклад,залежність опору провідника від довжини, поперечного перерізу, матеріалу, з якого зроблений провідник), сформулюйте загальний висновок;

  • запропонуйте різні способи експериментального визначення коефіцієнта поверхневого натягу;

  • підготуйте розповідь за таблицею, опорним конспектом;

  • складіть алгоритм для розв'язування задач із динаміки;

  • після спостереження ряду дослідів фотоефекту сформулюйте гіпотезу, яка б могла пояснити це явище.

  • Порівняйте:

  • рівномірний і рівнозмінний рухи;

  • тертя ковзання й тертя кочення;

  • молекулярну будову тіл у різних агрегатних станах;

  • вольт-амперну характеристику напівпровідникового та вакуумного діодів;



Для ефективного набуття компетентностей у процесі

  • Для ефективного набуття компетентностей у процесі

  • навчання фізики вчитель звертається до активних

  • методів навчання, зокрема дослідницького.

  • Дослідницький підхід використовується в усіх формах

  • навчальної роботи: лекціях, практичних і

  • лабораторних заняттях, при організації самостійних

  • робіт, при роботі над учнівськими проектами.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка