Інформації про досягнуті результати. Без інформації про досягнуті результати не може виникнути систематичного навчання. 1973, Парнелл Успішність



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



“Вимірювання - права рука навчання.

  • “Вимірювання - права рука навчання.

  • Без вимірювання не може бути оцінювання.

  • Без оцінювання не може виникнути зворотний зв’язок з навчанням.

  • Без зворотнього зв’язку не має інформації про досягнуті результати.

  • Без інформації про досягнуті результати не може виникнути систематичного навчання”.

  • 1973, Парнелл





Успішність – ступінь досягнення навчальної мети особою, яка навчається.

  • Успішність – ступінь досягнення навчальної мети особою, яка навчається.

  • Компетентність – здатність особи задовольняти особисті й суспільні вимоги та здійснювати певну діяльність.







Тестування допомагає:

  • Тестування допомагає:

  • Зекономити час за рахунок ущільненого опитування учнів.

  • Здійснити контроль навчального процесу на кожному занятті.

  • Автоматизувати навчальний процес за індивідуальними програмами на основі використання ІКТ.

  • Здійснити індивідуальний підхід до кожного

  • учня тощо.



Тестування (testing) – це метод вимірювання певних властивостей

  • Тестування (testing) – це метод вимірювання певних властивостей

  • особи за допомогою тесту



Тест (test) – це система тестових

  • Тест (test) – це система тестових

  • завдань (item), які підібрані за

  • певними правилами для вимірювання (система тестових завдань, які відповідають когнітивним рівням за Блюмом)



Рівень “Знання”- перевіряє базові знання учнів (факти, поняття, формули , процеси тощо).

  • Рівень “Знання”- перевіряє базові знання учнів (факти, поняття, формули , процеси тощо).

  • Рівень”Розуміння”- (розуміння смислу вивченого матеріалу).

  • Рівень “Застосування” - (вміння використати вивчений матеріал у типових, нових та творчих ситуаціях).

  • Рівень “Аналізу” - (вміння розчленити ціле на складові елементи).

  • Рівень “Синтезу” - (вміння створити ціле з окремих частин).

  • Рівень “Оцінювання” - (вміння визначити цінність та придатність певних засобів для досягнення певної мети)



- Формування мети оцінювання

    • - Формування мети оцінювання
    • - Визначення об’єктів оцінювання
    • -Побудова структури змісту і формування матриці тесту
    • - Вибір форматів тестових завдань
    • - Формування бази даних тестових завдань із специфікацією
    • - Формування тесту на основі матриці
    • - Проведення тестування
    • -Обробка та аналіз результатів тестування


- Кожне тестове завдання повинно оцінювати досягнення важливої та суттєвої освітньої цілі.

      • - Кожне тестове завдання повинно оцінювати досягнення важливої та суттєвої освітньої цілі.
      • - Кожне тестове завдання повинно перевіряти відповідний рівень засвоєння знань.
      • - Умова завдання повинна бути сформульована чітко і по можливості позитивно.
      • - Інформація, що міститься в одному тестовому завданні, не повинна давати відповідь на інше тестове завдання


- Не рекомендується використовувати ні як правильну відповідь, ні як дистрактор фрази: “все з вищевказаного” або “нічого з вищевказаного”.

      • - Не рекомендується використовувати ні як правильну відповідь, ні як дистрактор фрази: “все з вищевказаного” або “нічого з вищевказаного”.
  • - Варіанти відповідей повинні бути гомогенними.

  • - Всі дистрактори повинні бути вірогідними.

  • - Необхідно уникати підказок, таких як:

      • повтор у правильній відповіді слів з умови;
      • найдовша або найбільш детальна правильна відповідь;
      • дистрактори, які виключають один одного.


















Запишіть у порядку зростання:sin(–20), sin120, sin40, sin180

  • Запишіть у порядку зростання:sin(–20), sin120, sin40, sin180

  • А. sin(–20), sin40, sin120, sin180 ;

  • Б. sin(–20), sin180, sin40, sin120 ;

  • В. sin180 , sin(–20), sin40, sin120;

  • Г. sin180 , sin120, sin40, sin(–20).



У трикутнику АВС сторони АВ і АС дорівнюють 5см і 6см відповідно, A=30. Знайдіть:

  • У трикутнику АВС сторони АВ і АС дорівнюють 5см і 6см відповідно, A=30. Знайдіть:

  • 1.Довжину сторони ВС.

  • 2.Площу трикутника АВС.







Скільки існує дробів m /n, якщо m набуває значень 1, 2 або 4, а n набуває значень 5, 7, 11, 13 або 17? Правильна відповідь . 15

  • Скільки існує дробів m /n, якщо m набуває значень 1, 2 або 4, а n набуває значень 5, 7, 11, 13 або 17? Правильна відповідь . 15



Функція при є:

  • Функція при є:

  • 1 показниковою; 7 непарною;

  • 2 логарифмичною; 8 парною;

  • 3 степеневою; 9 зростаючою;

  • 4 тригонометричною; 10 спадаючою;

  • 5 періодичною; 11 опуклою;

  • 6 неперіодичною; 12 увігнутою



У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні

  • У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні

  • А. ТАК; Б. НІ

  • Висота рівнобедреного трикутника ділить протилежну сторону навпіл

  • А. ТАК; Б. НІ





Мета зовнішнього незалежного оцінювання з математики -

  • Мета зовнішнього незалежного оцінювання з математики -

  • оцінити ступінь підготовленості учасників тестування з математики з метою конкурсного відбору для навчання у вищих навчальних закладах.



Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2013 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді,

  • Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2013 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді,

  • завдань на встановлення відповідності,

  • завдань відкритої форми з короткою відповіддю.

  • Загальна кількість завдань тесту з математики – 33, на виконання буде відведено 150 хвилин.



До тесту з математики включено 20 завдань з вибором однієї правильної відповіді (від №1 до №20), що будуть оцінюватися в 0 або 1 тестовий бал.

  • До тесту з математики включено 20 завдань з вибором однієї правильної відповіді (від №1 до №20), що будуть оцінюватися в 0 або 1 тестовий бал.

  • 1 бал - якщо вказано правильну відповідь;

  • 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.



Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  • Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  • Тест містить 9 завдань відкритої форми з короткою відповіддю (від №25 до №33), виконання яких оцінюється 0 або 2 тестовими балами, 2 бали буде зараховано, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано.

  • Максимальна кількість балів, яку можна набрати абітурієнт, правильно виконавши всі завдання тесту ЗНО з математики, – 54.



будувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів i явищ та досліджувати ці моделі засобами математики;

  • будувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів i явищ та досліджувати ці моделі засобами математики;

  • виконувати математичні розрахунки (виконувати дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складати та розв'язувати задачі на пропорції, наближені обчислення тощо);



виконувати перетворення виразів (розуміти змicтове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних тощо);

  • виконувати перетворення виразів (розуміти змicтове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних тощо);

  • будувати й аналізувати графіки найпростіших функціональних залежностей, досліджувати їxні властивості;

  • розв'язувати рівняння, нepiвності та їх системи, розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь, нерівностей та їxнix систем;



знаходити на рисунках геометричні фігури та встановлювати їxнi властивості;

  • знаходити на рисунках геометричні фігури та встановлювати їxнi властивості;

  • знаходити кiлькicнi характеристики геометричних фiгур (довжини, величини кyтiв, площі, об'єми);

  • розв'язувати найпростiшi комбiнаторнi задачі та обчислювати ймовiрностi випадкових подій;

  • аналізувати iнформацiю, що подана в графiчнiй, табличній, текстовій та інших формах.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка