Інформації про навчальний заклад: використання Інтернет-ресурсів Переваги, напрями, деякі аспекти ефективності… Маркетингові дослідження з ресурсами Інтернет



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



Діяльність навчального закладу: виклики сьогодення… шляхи вирішення

  • Діяльність навчального закладу: виклики сьогодення… шляхи вирішення

  • Маркетингове управління (менеджмент), сутність, цикл

  • Провідний шлях отримання інформації про навчальний заклад: використання Інтернет-ресурсів

  • Переваги, напрями, деякі аспекти ефективності…

  • Маркетингові дослідження з ресурсами Інтернет









МАРКЕТИНГОВИМ УПРАВЛІННЯМ (МЕНЕДЖМЕНТОМ)













У межах виставки “Сучасна освіта в Україні”, у лютому 2012р. проведено вже ІІ Всеукраїнський конкурс на кращий інформаційний сайт навчального закладу – «Веб-сайт – обличчя успіху» (http://www.osvita.relc.com/index.php/ konkursna-programa/veb-saytoblichchya-uspikhu.html)

  • У межах виставки “Сучасна освіта в Україні”, у лютому 2012р. проведено вже ІІ Всеукраїнський конкурс на кращий інформаційний сайт навчального закладу – «Веб-сайт – обличчя успіху» (http://www.osvita.relc.com/index.php/ konkursna-programa/veb-saytoblichchya-uspikhu.html)

  • МОНмолодьспорт при інформаційній підтрим- ці освітнього порталу ПедПРЕСА провело Всеукраїнський конкурс на кращій Інтернет- сайт дошкільного навчального закладу (http://mon.gov.ua)



соціальна структура, яка утворена індивідами або організаціями. Вона відображає зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини

  • соціальна структура, яка утворена індивідами або організаціями. Вона відображає зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини

  • Вікіпедія







Актуальним, в умовах сьогодення, є on-line інструментарій для проведення різного роду досліджень за допомогою сервісів мережі Інтернет.

  • Актуальним, в умовах сьогодення, є on-line інструментарій для проведення різного роду досліджень за допомогою сервісів мережі Інтернет.







«Маркетинговое управление в образовании»

  • «Маркетинговое управление в образовании»

  • Доступ: http://osvitamarketing.ucoz.ua/





Діяльність навчального закладу: виклики сьогодення… шляхи вирішення

  • Діяльність навчального закладу: виклики сьогодення… шляхи вирішення

  • Маркетингове управління (менеджмент), сутність, цикл

  • Провідний шлях отримання інформації про навчальний заклад: використання Інтернет-ресурсів

  • Переваги, напрями, деякі аспекти ефективності…

  • Маркетингові дослідження з ресурсами Інтернет





Братаніч Б. В. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора філософських наук: 09.00.10 – «філософія освіти» / Борис Володимирович Братаніч. – К.: Інститут вищої освіти АПН України, 006.–20 с.

  • Братаніч Б. В. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора філософських наук: 09.00.10 – «філософія освіти» / Борис Володимирович Братаніч. – К.: Інститут вищої освіти АПН України, 006.–20 с.

  • Бульбин Р. Интернет маркетинг как эффективный инструмент для увеличения продаж [Електронний ресурс]. Доступ: http://www.aweb.com.ua/internet-marketing

  • Интернет-маркетинг. [Електронний ресурс]. Доступ: http://ru.wikipedia.org

  • Какой сайт лучше статичный или динамичный? [Електронний ресурс]. Доступ: http://bigbord.net/stati/biznes/3516.html

  • Матеріали сайту «Маркетинговое управление в образовании». [Електронний ресурс]. Доступ: http://osvitamarketing.ucoz.ua/

  • Рубина Л.А. Информативность как интегративная web-сайтовая характеристика. [Електронний ресурс]. Доступ: http://www.ict.edu.ru/vconf/index.php?QP_ From=40&d=mod&a=vconf&c=getForm&r=secDesc&sort=&id_vconf=35&id_sec=202

  • Рябов В.А. Портал ХОНМІБО як організаційно-координаційний засіб формування інформаційної компетентності педагогів Харківського регіону / В.А.Рябов, З.В.Рябова // Джерело педагогічної майстерності «Освіта протягом життя»: Науково-методичний журнал. – Випуск № 2 (42). – Харків: ХОНМІБО, 2009. – С.171-174

  • Соціальні мережі. [Електронний ресурс]. Доступ: http://ru.wikipedia.org

  • Соціальні мережі. [Електронний ресурс]. Доступ: http://webbuilding.com.ua/ukr/internet-marketing/social-networking/

  • Успенский И.В. Интернет-маркетинг. [Учебник] / И.В. Успенский.- СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка