Інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності Маркетинг регіону



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


Маркетинг транскордонних регіонів Дейнека О.І. молодший науковий співробітник Інституту регіональних досліджень НАН України


Маркетинг регіонудіяльність, яка здійснюється певними суб‘єктами від імені конкретного транскордонного регіону, з метою виявлення потреб цільових ринків («покупців»), як всередині регіону в його обох частинах (місцеві жителі, підприємці), так і за його межами (туристи, інвестори), та донесення до них інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності

  • Маркетинг регіону – діяльність, яка здійснюється певними суб‘єктами від імені конкретного транскордонного регіону, з метою виявлення потреб цільових ринків («покупців»), як всередині регіону в його обох частинах (місцеві жителі, підприємці), так і за його межами (туристи, інвестори), та донесення до них інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності



Програма Сусідства Регіону Балтійського моря INTERREG III B

  • Учасники програми: регіони Данії, Швеції, Фінляндії, Німеччини (північний схід), Естонії, Литви, Латвії, Польщі, Норвегії, Білорусі (Мінська, Гродненська, Брестська, Вітебська області), Росії (С-Петербург, Мурманська, Ленінградська, Псковська, Новгородська, Калінінградська, Архангельська області, Карельська республіка, Ненецький округ).



Загальна ціль Програми Сусідства Регіону Балтійського Моря ІNTERREG ІІІ B -

  • "... досягнення вищого рівня просторової інтеграції й конкурентноздатності країн Балтійського регіону за рахунок посилення регіональної, економічної й соціальної взаємодії та розвитку"







Результатами співробітництва в рамках Програми, які стосуються маркетингу регіону є:

  • схвалені на вищому рівні підходи, стратегії й плани дій в області просторового розвитку регіонів, що беруть участь у Програмі;

  • аналіз технічних можливостей виконання і бізнес-плани для інвестицій, заснованих на транснаціональній методології;

  • пілотні проекти, що демонструють результати спільного транснаціонального планування для регіонального розвитку (включаючи невеликі інвестиції в інфраструктуру, тобто фактично маркетинг інфраструктури);

  • спільні стратегії в області маркетингу й розвитку туристичних послуг.



"Балтійські круїзи" - проект в рамках Програми INTERREG III B

  • "Балтійські круїзи" - проект в рамках Програми INTERREG III B

  • об’єднує 13 портів Балтійського регіону;

  • передбачає здійснення масштабної маркетингової кампанії, поліпшення стандартів обслуговування й безпеки круїзних суден у всіх портах, створення нових продуктів для круїзних туристів;

  • керівники партнерства: експерти з датської туристичної організації "Wonderful Copenhagen" (WoCo) і дирекція портів Стокгольма "Ports of Stockholm".



Маркетингова стратегія проекту передбачала:

  • ярмарок "SEATRADE Cruіse Shіppіng Conventіon", на якому порти Балтійського регіону вперше разом будуть представлені світовому круїзному ринку,

  • низку морських фестивалів – «Baltic Sail»,

  • рекламний фільм про порти Балтики,

  • спільно підготовлені буклети,

  • об'єднаний експозиційний стенд,

  • загальний брендинг регіону,

  • презентацію регіону для операторів круїзів, журналістів,

  • семінар для представників, що прибули із всіх портів-партнерів Балтики,

  • семінар для всіх партнерів проекту, що представляють свої міста-порти на ярмарку,

  • морські фестивалі й регати. 



Проект "Розширення ЄС і прямі іноземні інвестиції в прикордонні регіони"

  • Розроблений Німецько-Білоруським Домом і схвалений Європейською комісією на початку грудня 2006 року,

  • Лозунг проекту - "Один регіон - три ринки"

  • Мета проекту - розвиток сприятливого іміджу та інвестиційного клімату трьох прикордонних регіонах: Брест - Бяльский Повіт - Шацьк (Білорусь - Польща - Україна)



Використання інструментів маркетингу єврорегіонами Білорусі

  • “Озерний край"

  • менеджмент і маркетинг сільського туризму;

  • фестивалі народної творчості "Дзвіна - Даугава - Двіна".

  • "Буг"

  • міжнародна виставка-ярмарок "Брест. Співдружність";

  • організація спільних замовників ("Прибузьке Полісся") і їх розвиток на основі екологічного туризму.



Єврорегіон "Біловезька Пуща"

  • відкриття туристського переходу "Перерів - Біловежа";

  • розвиток екологічного й аграрного туризму;

  • розробка транскордонних туристичних маршрутів,

  • навчання персоналу готельних комплексів, маркетинг екотуризму.



  • Єврорегіон “Дніпро“

  • проведення Міжнародного фестивалю слов'янської кухні.

  • Єврорегіон "Нєман"

  • відкриття туристичних фірм (філій) на територіях регіонів, що входять в "Нєман" з метою розвитку прикордонного туризму;

  • розвиток туризму в єврорегіоні "Нєман";

  • щорічне проведення виставки - ярмарки "Єврорегіон "Нєман".



Дякую за увагу

  • Дякую за увагу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка