Інформації та звітування про стан речей, який виконується для того, щоб полегшити процес прийняття рішень. Г. Мізерек Систематичний процес, який включає збір інформації та звітування про стан речей, який виконується для того



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Систематичний процес, який включає збір інформації та звітування про стан речей, який виконується для того, щоб полегшити процес прийняття рішень. Г. Мізерек

  • Систематичний процес, який включає збір інформації та звітування про стан речей, який виконується для того, щоб полегшити процес прийняття рішень. Г. Мізерек

  •  

  • Процес збору та інтерпретації даних з метою прийняття рішення.

  • К. Гелловей

  •  

  • Процес діагностувально-оціночного характеру, який включає елементи виміру, висловлення думки та прийняття рішення. Д. Д. Гілберт

  •  

  • Систематичний і явний процес збору інформації щодо істоти, характеру і вартості певного явища.

  • Г. Сімонс

  • Систематичне дослідження вартості або ознак конкретної програми, дії або об’єкту з точки зору прийнятих критеріїв з метою їх удосконалення, розвитку або кращого розуміння. Л. Корпорович





Дослідження I покоління (Р. Тайлер, l. ’30) – евалюація ґрунтується на вимірних даних.

  • Дослідження I покоління (Р. Тайлер, l. ’30) – евалюація ґрунтується на вимірних даних.

  • Дослідження IІ покоління (Л. Кронбах, l. ’60) – евалюація ґрунтується та вимірних даних та описі (“контекст”).

  • Дослідження IІІ покоління (Р. Стейк, l. ’70) –

  • завдання евалюації – підтримка процесу прийняття рішень в управлінні, підготовка оцінки.

  • Дослідження IV покоління (Губа, Лінкольн, l. ’80) – евалюація конструктивна – факти і процеси суспільного життя контролюються особами, які приймають у ньому участь, відсутність об’єктивних суджень.





Демократична евалюація. Характерні риси:

  • Демократична евалюація. Характерні риси:

  • Особи, що підлягають евалюації можуть і повинні мати вплив на її форму;

  • Особи, що підлягають евалюації повинні приймати участь у проведенні евалюації;

  • Всі рішення, що стосуються евалюації, повинні бути явними;

  • Необхідно розповсюджувати результати евалюації;

  • Евалюація повинна бути інструментом, завдяки якому навчаються всі задіяні в цей процес особи.



Самооцінювання (автоевалюація) в школі стала ключовим елементом шкільних інновацій. Школи завжди несли відповідальність за якість, але відколи у більшості країн школи стають все більш автономними, процес забезпечення якості повинен бути частиною щоденного шкільного життя.

  • Самооцінювання (автоевалюація) в школі стала ключовим елементом шкільних інновацій. Школи завжди несли відповідальність за якість, але відколи у більшості країн школи стають все більш автономними, процес забезпечення якості повинен бути частиною щоденного шкільного життя.



Бачення (уявлення: image) школи, як організації, що навчається – вчителі та керівні кадри вчаться на своїй практиці, учні (студенти, курсанти) включені в процес автономного навчання та навчання впродовж всього життя – також ставить автоевалюацію в центрі.

  • Бачення (уявлення: image) школи, як організації, що навчається – вчителі та керівні кадри вчаться на своїй практиці, учні (студенти, курсанти) включені в процес автономного навчання та навчання впродовж всього життя – також ставить автоевалюацію в центрі.





Евалюація у школі це систематичний збір, класифікація та оцінювання даних, що стосуються документів, дій та осіб.

  • Евалюація у школі це систематичний збір, класифікація та оцінювання даних, що стосуються документів, дій та осіб.

  • Евалюація проводиться за визначеними критеріями і її основною метою є прийняття рішення щодо майбутніх дій.

  • „Оцінювання в школі” ред. E. Toлвінська-Kруліковська, ОРО, Варшава 2010











Ретельність

  • Ретельність

  • Явність всіх дій

  • Свідома згода всіх, хто бере участь – контракт

  • Секретність даних

  • Інформування всіх учасників та зацікавлених осіб



Чому проводимо дослідження?

  • Чому проводимо дослідження?

  • Навіщо проводимо дослідження?

  • Кого досліджуємо?

  • Про що питаємо?

  • Яким чином питаємо?

  • Оцінюємо вартість дослідження!

  • Як реалізуємо дослідження?

  • Як аналізуємо дані?

  • Для кого і як пишемо звіт?



Мета евалюації (навіщо це все?)

  • Мета евалюації (навіщо це все?)

  • Сфера евалюації (що будемо досліджувати?)

  • Ключові питання (що нам потрібно знати про об’єкт дослідження?)

  • Критерії евалюації (що буде свідчити про успіх?)

  • Методи збору даних (якщо це можливо – методи аналізу даних) (як будемо збирати інформацію?)

  • Визначення популяції та вибірки (звідки будемо отримувати інформацію?)

  • Організація збору даних (хто, коли і від кого буде отримувати інформацію?)

  • Звіт (який слід залишиться після дослідження?)









Анкетування

  • Анкетування

  • Інтерв'ю



Переваги:

  • Переваги:

  • дослідження проводиться швидко і легко;

  • інформація про загальність явища (питання “скільки”);

  • можливість статистичного аналізу зібраних даних;

  • анонімність.



Переваги:

  • Переваги:

  • погляд на дійсність з перспективи конкретних осіб;

  • можливість з’ясовування, додаткових питань;

  • можливість виправлення помилок під час дослідження;

  • можливість індивідуалізації мови.



Переваги:

  • Переваги:

  • елімінування декларації „o” на користь “фактів”;

  • можливість введення змін до процедури дослідження.



Переваги:

  • Переваги:

  • погляд на дійсність з перспективи запланованих цілей та “доказів” їх досягнення.







Зрозуміти подію з перспективи учасника і описати з точки зору спостерігача.

  • Зрозуміти подію з перспективи учасника і описати з точки зору спостерігача.

  • Не путати опису подій з описом реакцій на дані події.

  • Пам’ятати про свій вплив на ситуацію; за вами також спостерігають.

  • Навчитись мови учасників програми та передати її у звіті.

  • Робити докладні, конкретні нотатки, описувати.

  • Підкреслювати графікою (курсив, лапки, інший колір) де є спостереження інших осіб, де описи, а де ваші особисті думки.



















Опис заходу

  • Опис заходу

  • Опис способу проведення евалюації

  • Презентація результатів евалюації (за ключовими питаннями або критеріями);

  • Презентація висновків (та рекомендацій) з проведеної евалюації;

  • Додатки:







корисність

  • корисність

  • викональність

  • правильність

  • чіткість

  • Joint Comittee od Standards for Educational Evaluation, The Program Evaluation Standards: How to Assess Evaluations of Educational Programs, 1994






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка