Інформатика і математика



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





Розроблення концепції організації надання послуг з підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів до Зовнішнього незалежного оцінювання з фізики та математики.

  • Розроблення концепції організації надання послуг з підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів до Зовнішнього незалежного оцінювання з фізики та математики.

  • Організація спільної навчально-методичної та науково-дослідницької діяльності для забезпечення та впровадження професійно-орієнтованого навчання учнів з актуальних напрямків.

  • 3. Здійснення спільної діяльності для забезпечення професійної орієнтації серед учнів з метою виявлення здібностей та обдарувань, надання обґрунтованих рекомендацій щодо вибору ними майбутніх професій.

  • 4. Організація поглибленого вивчення учнями Школи математики, фізики, інформатики та іноземної філології за програмою підготовки до вступу на такі спеціальності Інституту інформатики:

  • - Інформатика і математика;

  • - Інформатика і фізика;

  • - Інформатика та іноземна мова;

  • - інформатика та освітні вимірювання;

  • - Інформатика та економіка.

  • 5. Створення осередку методичної навчально-дослідної підготовки майбутніх учителів інформатики з залученням викладачів Вузу до цієї діяльності.



Особистість учителя, його професійна компетентність, соціальна зрілість і духовне багатство в цей час виявляються найважливішими умовами забезпечення ефективності процесу навчання і виховання.

  • Особистість учителя, його професійна компетентність, соціальна зрілість і духовне багатство в цей час виявляються найважливішими умовами забезпечення ефективності процесу навчання і виховання.

  • В цілому підготовка сучасного вчителя має ґрунтуватися на стратегічному баченні перспектив розвитку ІКТ для освітньої системи в найближчому і віддаленому майбутньому, носити системний і комплексний характер.





Здібності полягають у наявності знань, умінь та навичок створення і використання ІКТ. При цьому найголовнішим є:

  • Здібності полягають у наявності знань, умінь та навичок створення і використання ІКТ. При цьому найголовнішим є:

  • набуття умінь самостійно виготовляти цифрові освітні ресурси (електронні книги, уроки, презентації, відео і аудіолекції тощо);

  • набуття умінь ефективно застосувати різні технології навчання для виконання навчальних завдань (організація самонавчання, пропедевтичне вивчення, мережеве тестування тощо).



Досвід накопичується за час професійної підготовки у ВНЗ, ЗНЗ і самостійного використання ІКТ. Майбутній учитель має відрізнятися досконалим володінням широким спектром існуючих інструментів та технологій електронного навчання незалежно від спеціальності.

  • Досвід накопичується за час професійної підготовки у ВНЗ, ЗНЗ і самостійного використання ІКТ. Майбутній учитель має відрізнятися досконалим володінням широким спектром існуючих інструментів та технологій електронного навчання незалежно від спеціальності.

  • Основним принципом у формуванні підготовки майбутнього вчителя з високим рівнем інформаційної культури є його фундаментальна практична підготовка на базі загальноосвітнього навчального закладу.

  • «розкажи мені – я зрозумію, дай спробувати – і я навчусь»



Ціннісно-мотиваційна спрямованість використання нових досягнень ІКТ у подальшій діяльності майбутнього вчителя забезпечується в навчальному закладі тільки тоді, коли в ньому реалізований увесь комплекс заходів, які перетворюють його в електронний університет.

  • Ціннісно-мотиваційна спрямованість використання нових досягнень ІКТ у подальшій діяльності майбутнього вчителя забезпечується в навчальному закладі тільки тоді, коли в ньому реалізований увесь комплекс заходів, які перетворюють його в електронний університет.



Компетентність вчителя у сфері ІКТ має мережевий характер і полягає в тому, що електронні системи навчання змінюють і роль вчителя.

  • Компетентність вчителя у сфері ІКТ має мережевий характер і полягає в тому, що електронні системи навчання змінюють і роль вчителя.

  • Він перестає бути лише носієм інформації, а стає більше співучасником і координатором процесу засвоєння знань і вмінь.

  • Додаються нові комунікаційні якості, здібності в організації навчання в соціальних мережах, віртуальних класах, дистанційній освіті протягом життя.

  • Тобто, майбутній учитель з високим рівнем інформаційної культури – це мережевий вчитель, здатний проводити навчальний процес з використанням комп’ютерних мереж.



Чинники, що визначають нову якість освіти (якісну підготовку випускника до успішної життєдіяльності):

  • Чинники, що визначають нову якість освіти (якісну підготовку випускника до успішної життєдіяльності):

  • орієнтація педагогічних цілей на самореалізацію учня і визначення результату освіти через компетентність випускника;

  • включення до змісту освіти навчального матеріалу, самостійно визначеного і запропонованого учнями;

  • зміна характеру взаємодії майбутнього вчителя і учнів, пов'язаної з діяльністю студента, що спрямована на розвиток учня;

  • розширення освітнього середовища школи і пошук партнерів, що виступають суб'єктами освіти школяра;

  • зміна оцінювання досягнень, що вимагає від учителя вмінь діагностики й гнучкого коригування педагогічного процесу;

  • готовність майбутніх учителів до змін у професійно-педагогічній діяльності.





Створення навчально-методичного Центру підготовки фахівців за європейськими стандартами - осередку Центру на базі спеціалізованої школи № 91 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики.

  • Створення навчально-методичного Центру підготовки фахівців за європейськими стандартами - осередку Центру на базі спеціалізованої школи № 91 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики.

  • Методична і науково – дослідна підготовка майбутніх вчителів інформатики забезпечується :

  • навчально-методичними класами;

  • бібліотекою за напрямками підготовки майбутніх вчителів інформатики;

  • науково-технологічною базою для проведення студентами та учнями наукових досліджень і педагогічної практики.



Діагностичний етап (травень – листопад 2011 р.)

  • Діагностичний етап (травень – листопад 2011 р.)

  • Прогностичний етап (2011-2012 р.р.)

  • Організаційний етап (2011-2012 р.р.)

  • Практичний етап (2012-2014 р.р.)

  • Узагальнюючий етап (2015-2016 р.р.)



Аналіз стану підготовки майбутніх учителів інформатики в Україні і країнах Європи.

  • Аналіз стану підготовки майбутніх учителів інформатики в Україні і країнах Європи.

  • Аналіз сучасного стану шкільного предмету «Інформатика» і відношення до нього учнів основної і старшої шкіл.

  • Виявлення та формулювання суперечностей, які можна розв’язати за допомогою створення на базі спеціалізованої школи № 91 осередку навчально – методичної роботи з підготовки майбутніх вчителів інформатики.

  • Здійснення роз’яснювальної роботи та поширення відомостей серед учнів, батьків, педагогічних працівників про напрями профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.



Постановка цілей і завдань експерименту.

  • Постановка цілей і завдань експерименту.

  • Прогнозування очікуваних позитивних результатів, а також негативних наслідків.

  • Розроблення програми експерименту. Удосконалення методичного забезпечення діючих навчальних програм з інформатики, математики і фізики.

  • Організація роботи постійно-діючих семінарів для учнів, студентів та учителів за напрямками.

  • Розроблення методичних рекомендацій для майбутніх учителів інформатики з питань вивчення, виявлення та формування професійних інтересів школярів.

  • Організація роботи школи щодо довузівської підготовки учнів СШ № 91 за програмами підготовки до вступу на спеціальності Інституту інформатики НПУ імені М.П.Драгоманова.



Створення всіх необхідних умов для забезпечення розроблення та проведення експерименту:

  • Створення всіх необхідних умов для забезпечення розроблення та проведення експерименту:

  • матеріальних (приміщення, меблі, навчально-матеріальна база експериментальної роботи, тощо);

  • кадрових;

  • науково-методичних (нові методичні розробки, технології, тести, анкети, дидактичний матеріал);

  • фінансових;

  • мотиваційних (морально-психологічна атмосфера серед учасників експерименту);

  • організаційних (нові структури, наукові керівники).







Університет

  • Університет

  • Проведення педагогічної практики студентів Інституту інформатики

  • Підготовка майбутніх абітурієнтів для Інституту інформатики НПУ імені М.П.Драгоманова

  • Посилення практичної підготовки студентів через постійну участь в навчально-виховному процесі школи




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка